Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עמיעד טאוב, מנכ"ל עט תקשורת, נכנס לתפקיד המשנה לראש עיריית מודיעין

עמיעד טאוב, מנכ"ל עט תקשורת, נכנס לתפקיד המשנה לראש עיריית מודיעין

אנשי התקשורת והעיתונאים נמצאים בדרך כלל מאחורי הקלעים של העשייה והפוליטיקה הארצית והמקומית. עמיעד טאוב, מנכ"ל ובעלים של 'עט תקשורת' משרד העוסק בניהול קמפיינים, אסטרטגיה ודיגיטל החליט לעבור לתפקיד המבצע.

עמיעד טאוב הוא טיפוס רב פעלים. לפני עשור וחצי הקים את חברת 'עט תקשורת' הנושאת את שמו (ע"ט – עמיעד טאוב) ומאז הוא עוסק בייעוץ ופרסום לגופים רבים במשק, בדגש על גופים ציבוריים.

בנוסף על עיסוקו זה, משמש עמיעד טאוב כיו"ר פורום ראשי הסניפים של מפלגת הבית היהודי וכיו"ר עמותת 'אופק – חזרה לחיים' אותה הקים יחד עם אשתו רות ומטרתה מניעת הישנות מקרי רשלנות רפואית וסיוע למשפחות במצבי משבר.את התפקידים בעירייה ובעמותה הוא ממלא בהתנדבות מלאה.

עתה, החליט עמיעד טאוב להתמודד ולהוביל את מפלגת הבית היהודי בעיר מגוריו, מודיעין, ואכן, זכה בהצלחה בשני מנדטים במועצת העיר בתיקים חשובים ובתפקיד המשנה לראש העיר (בהתנדבות) . סיעתו של עמיעד טאוב קיבלה את היכולת להשפיע הן בתחום החברתי כמחזיקי תיקי השירותים החברתיים, הקליטה וועדת המלגות והן בתחומים הנתונים מענה לציבור הדתי לאומי תיק שירותי הדת, תיק התרבות התורנית וראשות הועדה לחינוך דתי פורמאלי ובלתי פורמאלי לצד ייצוג לנציגי הבית היהודי בכל ועדות העירייה.

סגן שר הביטחון מנכל הבית היהודי ועמעיד טאוב עם חברי הסניף. צילום אודליה ארביב
סגן שר הביטחון ועמיעד טאוב. צילום אודליה ארביב

בניגוד לפוליטיקאים רבים ברשויות המקומיות, כבר בתחילת המשא ומתן הקואליציוני הצהיר עמיעד טאוב כי הוא אינו מעוניין בכיבודים ושכר אלא ביכולת השפעה קרי לקיחת אחריות על השירותים החברתיים בעיר.

עתה, מתכנן עמיעד טאוב מהפכה באופן הענקת שירותי הרווחה לאוכלוסיות המוחלשות בעיר ובהם תושבים ומשפחות מיוחדות הנזקקות לשירותי אגף הרווחה בעיריית מודיעין.

כפי שהצהיר עמיעד טאוב, במהלך הקדנציה הקרובה הוא מתכוון להנגיש את פעילויות האגף וליזום הגדלת כח האדם המקצועי באגף, כך שהתושבים יזכו לשירות היעיל והטוב ביותר, בעיר שיכולה וצריכה לספק את השירות הטוב ביותר.

"'מדובר בתחושה מרגשת של התחלה חדשה לצד סיפוק ואחריות. אהבתי והערכתי שלוחה לכל החברים והפעילים שסייעו בבחירות ולאלו שהגיעו גם הערב לפרגן ובזכותם יש לנו את היכולת לשרת את תושבי העיר הנפלאה שלנו".

יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט ח"כ ניסן סלומינסקי שהגיע למפגש תודה של הסיעה אמר:"זה נפלא לראות את הפעילים הרבים, את האחדות ואת האווירה החמה ששררה אצלכם. אין לי ספק שרשימת הבית היהודי בהובלתו של עמיעד תמשיך לעשות חייל למען העיר מודיעין בכלל ועבור הציונות הדתית בפרט".

עמיעד טאוב ואיילת שקד. צילום הבית היהודי במודיעין
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...