Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוברים מהפרונט לדיגיטלי

עוברים מהפרונט לדיגיטלי
קרדיט pixabay

מה גרם לנו לעבור מהכרויות פנים מול פנים להיכרויות באינטרנט? איך הכרויות באינטרנט שינו את עולם הדייטינג ואת חיינו? כל המידע על חיי ההכרויות בעולם הדיגיטלי.

המעבר מהכרויות בפרונט לדיגיטל

בעבר עולם ההיכרויות התנהל פנים מול פנים, אם היינו רוצים להכיר מישהו היינו הולכים לפאבים, מועדונים, מסעדות, חוף ים ואף היו כאלה שהכירו בתחבורה הציבורית. בניגוד לכך, כיום כמעט ולא תראו גבר שמתחיל עם אישה באמצע מסיבה או בחוף הים. כיום כשם ששאר תחומי חיינו עברו להתבצע באופן דיגיטלי, גם ההכרויות עברו לאינטרנט וכעת ניתן להכיר בעזרת אפליקציות, רשתות חברתיות ואתרי הכרויות מבלי לצאת מהבית.

עוברים מהפרונט לדיגיטלי
קרדיט pixabay

השפעת העולם הדיגיטלי על תחום ההכרויות

באופן טבעי ברגע שפתחנו את הדלת לעולם הדיגיטלי הוא גם נכנס ותפס מקום נרחב בתחום הזוגי והקשרים השונים. את ההשפעה של הדיגיטל על תחום ההיכרויות ניתן לראות בכל רחבי האינטרנט עם כמות אתרי ההכרויות ואפליקציות דייטינג שצצו כמו פטריות אחרי הגשם. חלק מהאתרים הינם וותיקים בתחום ורק ביצעו עדכונים כדי להתאים את עצמם לתקופה העדכנית וחלקם חדשים לגמרי. הכירו כמה מהאתרים והאפליקציות: זיגוטה, דייטבוק, פלירטוט, אלפא, לאב מי, טינדר, גריינדר, באמבל ועוד.

גלגוליי פלטפורמת ההיכרויות

תחום ההכרויות באינטרנט עבר גלגולים רבים במשך השנים, הוא התחיל עם פלטפורמות שליחת מסרים, התקדם לרשתות חברתיות, אפליקציות ואתרי הכרויות.

  • המבוגרים יותר המכירים כבר שנים את תחום ההיכרויות יכירו את השמות הבאים: ICQ, סקייפ, מסנגר אשר שימשו כפלטפורמות להיכרות בין הצעירים של שנות ה- 2000.

  • בשנת 2006 הפייסבוק נכנס לחיינו והפך לרשת חברתית מרכזית בחיינו, הוא כבש את עולם ההכרויות והפך לפלטפורמה עיקרית בתחום, הוא אפשר להכיר אנשים ברחבי העולם ולייצר קשרים מכל מיני סוגים.

  • אתרי ההכרויות תמיד היו חלק מחיינו מאז ומעולם, אך בשנת 2020 הם הפכו לפלטפורמה המרכזית למציאת זוגיות, בעיקר בשל עידן הקורונה שגרם לכולנו להיות סגורים בבתים. אתרי ההיכרויות השונים מאפשרים להכיר כמו בפייסבוק, אך עם מטרה ברורה של הכרות למטרת יצירת קשר, בניגוד לפייסבוק שכיום מהווה פלטפורמה פרסומית ורשת חברתית לחשיפת החיים שלנו ולהצגתם בפני כולם, הרבה יותר מאשר למטרת מציאת זוגיות.

אתרי הכרויות והמטרה שלהן

כמו שציינו בעידן הטכנולוגי של ימינו ישנם אתרי הכרויות רבים כמו גרעיני הרימון, לכן החלטנו לבצע סקירה קצרה על 3 אתרי הכרויות המייצגים מטרות שונות של הכרויות.

  • אלפא – אתר הכרויות לאקדמאים וקרייריסטים שמחפשים אנשים בעלי אינטליגנציה גבוהה ובעלי קריירות רמות בדרגות גבוהות. באתר זה כל הנרשמים עוברים סינון קפדני במטרה לאשר את המתאימים ביותר להגדרה שהאתר החליט עליה.

  • פלירטוטhttps://www.flirtut.co.il – אתר הכרויות שמאפשר לכולם להתחבר וליהנות מהכרויות מכל סוג של קשר. האתר מאפשר לכל אחד להגדיר לעצמו את המטרה ואת מי שהוא רוצה למצוא בתוך מנוע חיפוש מתקדם.

  • שליש גן עדן – אתר המתמחה בהיכרויות במגזר הדתי מסורתי המאפשר לאוכלוסיות אלו למצוא את הזיווג המתאים עבורם. זהו אתר ותיק מאוד השם לדגש מיקוד על התוכן ופחות על הנראות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...