Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סוגי בריקים לחיפוי – סקירה

סוגי בריקים לחיפוי – סקירה
מקור freepik

לבנים יכולות לשמש כיום לצורך חיפוי קירות וכל אלמנט בנוי אחר בחללי פנים כגון: בתים, משרדים ועוד. הלבנים המיוחדות המשמשות לצורך חיפוי קרויות בריקים. תפקיד הבריקים הוא להשרות על כל חלל פנים אווירה ייחודית ויוקרתית. כמו כן, חיפוי באמצעות בריקים הוא עמיד ואיכותי והוא עדיף על פני חומרים אחרים המשמשים לצורך חיפוי קירות פנים או חוץ. כמובן שחשוב מאוד לבחור הבריקים הרלוונטיים לכם בצורה הטובה ביותר וכן, לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום חיפוי באמצעות בריקים, על מנת שיחפו את הקירות הרלוונטיים בתוך המבנה או מחוץ למבנה הנתון בצורה הטובה ביותר.

סוגי בריקים לחיפוי – סקירה
מקור freepik

מדוע כדאי להשתמש דווקא בבריקים לצורך חיפוי?

כאמור, בריקים משמשים כדבר הטוב ביותר הן לצורך חיפוי קירות פנים והן לצורך חיפוי קירות חוץ מכמה סיבות: ראשית כל, הלבנים מהוות כבר אלפי שנים חומר פופולארי, בסיסי ומבוקש מאוד לצרכי בנייה. כלומר, הלבנים הוכיחו את עצמן במהלך השנים כחומר עמיד, איכותי וחזק ולכן, כאשר מחפשים באמצעותן קיר ניתן לקבל קיר יציב, חזק ועמיד. דבר אשר משביח כל נכס.

מעבר לכך, ניתן לשנות באופן טוטאלי את המראה של כל חלל פנימי באמצעות חיפוי בבריקים, אך מעבר לשינוי החזות הוויזואלית, לבריקים יש גם תועלת פונקציונאלית שכן, הלבנים מייצרות בידוד תרמי ואקוסטי ברמה גבוהה מאוד ולא פעם ניתן לחסוך באמצעותן בהוצאות מיזוג וחימום. הבריקים מתאימים מאוד לחיפוי מטבח, סלון, חדרי שינה וכל חלל פנים אחר.

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של בריקים אשר באמצעותן ניתן לעצב באופן מרשים וייחודי כל חלל באשר הוא. הבחירה בבריקים המתאימים לכל חלל ללא ספק הופך את החלל למקום שנעים לשהות בו, לחלל דקורטיבי וייחודי ועוד.

מבחינת מגוון, אפשר להשיג את הלבנים המקוריות מחרס או להזמין לבנים חדשות בחומרים, צבעים וגדלים בהתאמה אישית. הדגש בהזמנת לבנים הוא על תהליך אפייה שמקנה להן חוזק ועמידות וגם מייצר אופי יוצא מגדר הרגיל. למעשה, קשה להתעלם מהנוכחות של לבנים בחלל הפנים והן מומלצות על ידי שורה ארוכה של אנשי מקצוע כגון אדריכלים, מעצבי פנים ועוד.

סוגי בריקים לחיפוי

כאמור, הבריקים מהווים את החומר הטוב ביותר לחיפוי כיום. הבריקים מומלצים לחיפוי חלל פנימי או חיצוני על ידי לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים. חשוב מאוד לדעת שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של בריקים ולכן כל אדם יכול להתאים את חיפוי הבריקים המתאים ביותר לביתו או לכל מבנה אחר שהוא מעוניין לחפות.

ניתן למצוא סוגי בריקים כיום המתאימים עבור חיפוי חוץ כגון: החצר או המרפסת וכן, סוגי בריקים המתאימים יותר עבור חללים פנימיים. סוגי הבריקים המתאימים עבור חיפוי קירות פנימיים הם: בריק סילקט אשר מגיע בצבעים בהירים. מדובר על בריק פופולארי ועמיד מאוד לתוך הבית. סוג נוסף הוא בריקים מאבן צפחה אשר משתלבים בפרויקטים של ריצוף פנים בכל רחבי הארץ. גם הבריקים הללו מגיעים במגוון צבעים וגוונים. בריקים נוספים שניתן למצוא הם בריקים מפירוק, כלומר, בריקים ששומשו בעבר ומוחזרו. מדובר על בריקים אשר תורמים לאיכות הסביבה ובד בבד יוצרים מראה ייחודי בכל קיר אותו הם מחפים.

הבריקים הרלוונטיים עבור חיפוי חוץ הם בריקים מאבו חירבה אשר יוצרים מראה ים תיכוני ישראלי בכל שכונה או רחוב שהם מחפים קירות בה. מדובר על בריקים המגיעים בגוונים טבעיים. וכן בריקים במראה צבעוני המנוגד למראה הרצפות בחוץ. ניתן למצוא בריקים במראה מודרני יותר או בריקים במראה מיושן יותר ויש להשתמש בהם לצורך חיפוי בהתאם לעיצוב של הבית, בהתאם לאווירה שמעוניינים ליצור ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...