Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

"נפעל מול הממשלה החדשה להחזרת מענקי הנגב"

"נפעל מול הממשלה החדשה להחזרת מענקי הנגב"
דודו גרינשפלד

כך אמר יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בבאר שבע והנגב, אלי אביסרור, בכנס המקצועי השנתי של הארגון שנערך אמש ( יום א,14/4) באולמי נרניה בבאר שבע.

הכנס שנערך על ידי ארגון קבלני הנגב, התקיים במעמד ראשי רשויות בנגב, נציגי מוסדות אקדמיה ורפואה, נציגי התאחדות בוני הארץ, קבלנים מהנגב ומכובדים נוספים.

כנס פסח של ארגון קבלני הנגב
דודו גרינשפלד

אמש נערך הכנס המקצועי וטקס הרמת כוסית לפסח של ארגון קבלני הנגב. בכנס שהתקיים באולמי נרניה, השתתפו עשרות קבלנים מהנגב, נציגי מוסדות מובילים מהנגב, ראשי רשויות ומכובדים נוספים. את הכנס הנחה מנכ"ל ארגון קבלני הנגב, צביקה ליבנה והוא כלל תערוכת בנייה גדולה בה הציגו חברות בנייה שונות את החידושים בענף.

הכנס שנערך בסיום מערכת הבחירות לכנסת ה 21, דן, בין היתר, בעתיד תכנית "מחיר למשתכן", ובתקוות הקבלנים לשינוי התכנית מהממשלה החדשה.

אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים בבאר שבע והנגב: " אנו בארגון הקבלנים יחד עם התאחדות בוני הארץ, קוראים לממשלה הנבחרת לשבת איתנו. יחד נמצא את הנוסחה המשותפת למשבר הדיור  בישראל. רק ממשלה שתשכיל להבין כי הקבלנים הם חלק מהמשחק ועליה לדאוג גם לתעשיית הבנייה, רק אז נוכל למצוא פתרון למשבר הדיור. לצערנו, תכנית "מחיר למשתכן" הוכחה כלא יעילה, הן לזכאים  והן לקבלנים. מדובר בתוכנית לא חברתית שבאה בניגוד לחזון בן גוריון – ליישב את הנגב.  בכדי לתקן את העיוותים בשיטה הנוכחית , המדינה צריכה להעניק ליזמים הבטחת רכישה של אותן דירות שלא יימכרו, וכן להעניק לזכאים מענקי מקום וסיוע ישיר. לא ייתכן מצב בו הממשלה תפנה אלינו – אנשי הבנייה השותפים לפיתוח ובניית הארץ, אצבע מאשימה".

ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ, התייחס אף הוא למשבר הדיור בישראל ואמר כי רק תכנית משולבת של בנייה מאסיבית ומענקי מקום בנגב ובגליל, יביאו לפתרון המשבר: "גם משה כחלון כבר מבין שתכנית מחיר למשתכן לא תפתור את משבר הדיור בישראל.  מדובר בתכנית שאינה שוויונית ולא עונה על הציפיות. אזור הדרום ואזור הצפון צריכים את מענקי המקום כדי למשוך אליהם אוכלוסייה צעירה. הפתרון למשבר הדיור נמצא במענקי מקום ובבניה מאסיבית, נדרשת כאן תכנית רחבת היקף. אני בטוח שנצליח לשכנע את ממשלת ישראל לעשות את הדברים הנכונים כדי להביא לצמיחה בענף.

ורד צרפתי סגנית נשיא התאחדות בוני הארץ התייחסה לתוצאות הבחירות לממשלת ישראל ואמרה: "עם ישראל בחר ממשלה חדשה, אשר אמנם די דומה במהותה לממשלה הקודמת, אך בכל זאת מביאה איתה הזדמנות לבחון את הדברים מחדש. אני מאחלת שימונה שר אוצר אשר המדיניות שלו תהיה שיתוף פעולה עם הקבלנים והיזמים כי אנחנו אלה אשר בונים את הארץ ומבינים מה צריך כדי להוביל את שוק הדיור בבטחה, כדי לשמור על יציבות במחירי הדיור, לטובת הרוכשים, לטובת הענף ולטובת כלכלת מדינת ישראל".

בסיום הכנס המקצועי, התקיימה הרצאה של העיתונאי החוקר, זוכה פרס סוקולוב לעיתונות, חבר מערכת התכנית "עובדה", עמרי אסנהיים, אשר סיפקה הצצה אל  פרשיות התחקיר הגדולות בישראל.

עוד השתתפו בכנס: ד"ר שלומי קודיש, מנכ"ל בית החולים סורוקה שהעלה על נס את תרומת ארגון הקבלנים בבית החולים וסיפר על הרחבת התשתיות בבית החולים סורוקה, גדי אלפסי, יו"ר מועצת נאות חובב שאף קרא לשיתוף פעולה עם הקבלנים בדרום,  פיני בדש, ראש מועצה מקומית עומר, דב תמיר, מנכ"ל המכללה הטכנולוגית בבאר שבע ואורחים נוספים, אריה קליינמן, מנכ"ל לשכת התעשייה והמסחר בבאר שבע ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...
ביוזמת חבריו לשכבה: פינת ישיבה חדשה לזכר מתן דמארי הי"ד שנפל בעזה
לפני כארבעה חודשים מתן דמארי הי"ד, בוגר הישיבת התיכונית אמית...