Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי כדאי לתבוע על תאונת עבודה

מתי כדאי לתבוע על תאונת עבודה

רבים מכם שמעתם על המושג "תאונת עבודה". תאונות עבודה יכולות לתפוס אותנו בכל מקום עבודה, גם אם איננו עובדים פיסית או בשטח. בהגדרת תאונת עבודה נכללת תאונה שהתרחשה במהלך העבודה,  במסגרת פעולה שבוצעה לטובת מקום העבודה, וכן תאונה שהתרחשה בדרך לעבודה או בחזרה ממנה. הכלל חל על שכירים ועצמאים כאחד. חשוב להבין כי לא כל מקרה פגיעה בעבודה ייחשב כתאונת עבודה על ידי בית המשפט. על מנת שנוכל לתבוע על תאונת עבודה וגם לזכות בתביעה, נצטרך להוכיח קשר נסיבתי מובהק וברור בין הפגיעה לבית העבודה. לכן מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה. הגורמים המפצים בעבור תאונה מסוג זה בם חברת הביטוח של המעביד, המוסד לביטוח לאומי, ביטוח חיים ועוד, הכל בהתאם למקרה ולנסיבות. פנו עוד היום לייעוץ אל משרד עורכי הדין "שחר, חן" המטפל בתחום זה, ובעל ניסיון רב בניהול תיקי נזיקין, תאונות עבודה ועוד.

מתי כדאי לפנות אל עו"ד נזיקין

דיני נזיקין הוא תחום רחב מאוד, והוא חולש על מספר נושאים מרכזיים לדוגמת תאונות עבודה, רשלנות רפואית, נזק לרכוש ועוד. דיני הנזיקין עוסקים במצבים בהם נגרם נזק לאחר, בין אם מדובר בנזק פיזי, נפשי, או נזק לרכוש. בדיני הנזיקין אדם נתבע בעוולה נזיקית. על מנת להגיש תביעת נזיקין לקבלת פיצוי על נזקי גוף, יש להוכיח את עצם קיומו של נזק. תהליך תביעת נזיקין לא פשוט ולכן מומלץ להתייעץ עם עו"ד נזיקין מומחה על מנת להבין מה סיכוייכם, ולאחר מכן הוא ילווה אתכם לאורך כל התהליך עד לקבלת התוצאה המיטבית עבורכם.

כיצד מטפלים ברשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא מסוג הדברים הלא צפויים המתרחשים במהלך חיינו. אף אחד מאתנו לא מצפה שהאנשים שאנו מחשיבים אותם כדמויות מפתח, כדוגמת צוות רפואי, יגרמו לנו לנזק זמני או קבוע, כתוצאה ישירה מפועלה שבוצעה על ידם, או כתוצאה מטיפול לקוי ולא ראוי. רשלנות רפואית יכולה להסתיים בנזק פיסי ובמקרה הגרוע אף להוביל למוות. במידה וזיהיתם כי נפלתם קורבן לרשלנות רפואית, פנו בהקדם אל עורך דין מומחה בתחום, שידאג לכל האינטרסים הבלעדיים שלכם, ויתבע עבורכם. עורך דין רשלנות רפואית בחיפה, מומלץ לכל מי שמתגורר בחיפה וסביבתה והוא מכיר היטב את כל הערכאות המשפטיות באזור. פנו עוד היום אל משרד עורכי הדין "שחר, חן", המתאפיין בשילוב נדיר של ניסיון משפטי רב יחד עם יצירתיות, חדשנות וחתירה בלתי מתפשרת למצוינות משפטית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...