Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרכז המיון הקדמי "שאלר" מתחדש ב-2 מכשירי רפואיים: מכשיר רנטגן ומכשיר אולטראסאונד חדישים, שיאפשרו קריאה ופענוח מרחוק

מרכז המיון הקדמי "שאלר" מתחדש ב-2 מכשירי רפואיים: מכשיר רנטגן ומכשיר אולטראסאונד חדישים, שיאפשרו קריאה ופענוח מרחוק
מימין לשמאל - פלורי שטרלינג משנה לראש עיריית ערד, עו"ד ניסן בן חמו ראש עיריית ערד, דודי אוחנונה, סגן ומ"מ ראש עיריית ערד, קובי בנבניסטי, מנהל אגף הקצאות מפעל הפיס, חאלד אבו עג'אג' סגן ומ"מ ראש מועצת כסייפה, חנוך אידלמן עמותת שאלר מפעילת המקום, סלאמה אל אטראש ראש מועצת אל קסום. צילום: עירית עשת מור

המכשירים נרכשו בזכות שיתוף פעולה מדהים בין הרשויות ערד, תמר, כסייפה ואל קסום – והם ישרתו את כל תושבי האזור.

טקס רשמי לכבוד קבלת מכשיר רנטגן ומכשיר אולטראסאונד משוכללים וחדישים ביותר התקיים אתמול (שלישי, 14.3.23) במרכז המיון הקדמי שאלר בערד. המיכשור החדש התאפשר הודות לשיתוף פעולה מדהים בין הרשויות ערד, תמר, כסייפה ואל קאסום שתרמו כל אחת את חלקה מתקציבי מימון שניתן להן על ידי מפעל הפיס.

בטקס הוצג מכשיר רנטגן – המאפשר קריאה ופענוח מרחוק. המכשירים הללו ישפרו משמעותית את שירותי המיון והרפואה הדחופה בערד והסביבה לטובת כל תושבי היישובים השותפים, התיירים והמטיילים באזור. יש לציין, כי האפשרות הטכנולוגית של שני מכשירים אלה נותנת מענה לאבחון מיידי של הפונים לחדר המיון בשעות הלילה, והיא מאפשרת פענוח רפואי מרחוק ע"י רופאים מומחים, כך שהרפואה הדחופה הופכת לזמינה ונגישה יותר, ומטיבה עם תושבי האזור כולם.

הטקס התקיים בנוכחות: מנכ"ל מפעל הפיס – עו"ד בני דרייפוס, מנהל אגף הקצאות – קובי בנבניסטי, ראש עיריית ערד – עו"ד ניסן בן חמו, סגן ומ"מ ראש העיר – דודי אוחנונה, גזבר המועצה האזורית תמר – עידן שילמן, סגן ומ"מ ראש מועצת כסייפה – ח'אלד אבו עג'אג, ראש מועצת אל קסום – סלאמה אלאטרש ונציגי עמותת שאלר – חנוך אידלמן ודוד פלדינגר.

ראש עיריית ערד עו"ד ניסן בן חמו: "אנו נאבקים מול ממשלות ישראל על הקמת בית חולים שני בנגב. בינתיים אנו מחויבים לשפר את שירותי רפואת החירום עבור התושבים ופועלים כל העת לייעול השירות הרפואי, להרחבתו ולהנגשתו לכל תושבי הנגב. אני שמח שהצלחנו להתחדש בשני מכשירים רפואיים מתקדמים מאוד שייסעו להצלת חיים. אני מבקש להודות למפעל הפיס, ליו"ר אביגדור יצחקי ולמנכ"ל בנימין דרייפוס, לכל חבריי ראשי הרשויות מכסייפה, אל קאסום ותמר, לסגני ומ"מ דודי אוחנונה על הליווי של הפרויקט, וכמובן אני מאחל לכולם רק בריאות!"

סגן ומ"מ ראש מועצת כסייפה ח'אלד אבו עג'אג: "אני שמח וגאה שמצאנו את הדרך לסייע אלה לאלה, אני תומך ומחזק כל שיתוף פעולה אזורי ומרחבי. ערד תמיד הייתה מרכז פעילות עבור תושבי כסייפה ואנו תמיד מתקבלים עם רצון טוב בעיר".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "מפעל הפיס גאה לממן את הציוד הרפואי החדש במרכז הרפואי בערד. מדובר ביוזמה משותפת של מפעל הפיס, עיריית ערד, כסייפה, אל קסום ומועצה אזורית תמר במסגרת איגום משאבים למען מטרה משותפת לרווחת תושבי האזור כולו. המרכז הרפואי בערד מהווה כתובת עבור אוכלוסיות רבות ומגוונות ומנגיש שירותי רפואה דחופה לכל האזור. ציוד רפואי חדיש ומתקדם הוא מרכיב מרכזי ביכולות האבחון והתאמת הטיפול הנדרש ואין לנו ספק שישרת את הציבור לעוד שנים רבות. אני מבקש לברך את כלל השותפים שנרתמו למהלך למען השלמת המיזם תוך הצבת רווחתם של תושבי ערד והאזור כולו במקום הראשון".

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
ערבות הדדית בצל התקפת הטילים מאיראן והעדר מיגון ביישובים הבדואים
אתר האירוח כפר הנוקדים הזמין את התושבים הבדואים הסמוכים אליו...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
נשיא המדינה נשא דברים בפתיחה המחודשת של מרכז ״עזרה למרפא״ בראשות הרב פירר, בשדרות
נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים היום, יום רביעי, ב׳...