Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרחיבים אופקים במצפה רמון

מרחיבים אופקים במצפה רמון
קרדיט באדיבות הלך רוח

לא רק שמש ונופים, בשנים האחרונות קמו במצפה רמון מסלולי לימוד ייחודיים, והיא מציעה שנת לימודים ייחודית וחווייתית של מגורים במדבר ולימודים. בתאריך 6.7.20 יערך יום פתוח למתעניינים במסלולי הלימוד: פעימה – לימודי תיאטרון ויצירה, הלך רוח – לימודי פילוסופיה, רוח ותודעה וקרקס מדבר – לימודי קרקס, יצירה קהילה וקיימות.

מרחיבים אופקים במצפה רמון
קרדיט באדיבות הלך רוח

מצפה רמון הוא ישוב קטן בלב המדבר עם קהילת צעירים פורחת. זהו מקום עם מרחב, אנשים טובים וטבע מהפנט. דווקא בגלל זה צמחו בו מסלולי לימוד ייחודיים אשר מושכים מכל רחבי הארץ צעירים שרוצים ללמוד משהו חדש ולהתנסות בו לתקופה של שנה.

מרחיבים אופקים במצפה רמון
קרדיט באדיבות פעימה

היום הפתוח, שיתקיים בתאריך 6.7.20 בשלושת המוסדות פעימההלך רוח וקרקס במדבר במקביל, יציע מפגשי היכרות וטעימה מהתכנים בכל אחד ממסלולי הלימוד, ואחריהם התכנסות ליריד מצפאי, ובו מידע על כל מסלולי הלימוד, הסברים על דיור ותעסוקה, מוזיקה, דוכני תוצרת מקומית ועוד. בנוסף המועמדים יכירו את קהילת הצעירים הרשת מצפה רמון מבית ארגון ארץעיר, הפועל לקידום קהילתיות עירונית ברחבי הארץ באמצעות פיתוח קהילה, יזמות ותעסוקה ומלווה מגוון מיזמים חברתיים בעיר.

"בחרנו ללוות את פעימה ומדרשת הלך רוח כחלק מרשת היזמים של ארץעיר בגלל הבשורה הקהילתית והתרבותית שהם מביאים, גם לתלמידים אשר מגיעים מכל רחבי הארץ וגם למקום בו הם פועלים. החיבור עם הקהילה המקומית במצפה רמון יוצר שלם אשר גדול מסך חלקיו" אומרת מור איזמילובסקי סדן, רכזת תחום יזמות בארגון ארץעיר.

מרחיבים אופקים במצפה רמון
קרדיט באדיבות פעימה

פעימה ללימודי תאטרון ויצירה מציעה מרחב ללמידה ויצירה מקצועית ומגוונת, תוך עידוד מתן ביטוי לתהליכים פנימיים וחיפוש, דרך משחק, תנועה, קול, כתיבה ובמה. את המסלול מלווה מירה עווד כמנהלת אמנותית, והיא אף תגיע ליום הפתוח לפגוש את המועמדים.

מיכל בר נכון, יזמית ומנהלת 'פעימה'  "תכנית הלימודים, על שלל תכניה, מעודדת את התלמידים לחקירה עצמית ויצירה, דגש מושם על תהליך קבוצתי ואישי כאחד ויש מקום רב לביטוי עצמי בסביבה תומכת, מאפשרת ונטולת שיפוטיות ככל הניתן, כל זאת ברוח המדבר והשקט המאפשרים העמקה והתבוננות לצד גדילה והתפתחות".

מדרשת הלך רוח מציעה לימודי פילוסופיה רוח ותודעה בתוכנית ייחודית, ומציעה קורסים של פילוסופיה מזרח-מערב, נפש ותודעה, חלומות, אהבה ומיניות, שמאניזם, קוסמולוגיה ואקולוגיה, תנ"ך וחסידות, שירה, מדיטציה, מדעי הדתות, אמנות יצירה וחינוך.

מרחיבים אופקים במצפה רמון
קרדיט באדיבות הלך רוח

דניאל אראל ראש המדרשה מספר "מטרת הלימודים היא להציע למשתתפים מגוון מפות – מפות פילוסופיות, פסיכולוגיות נפשיות ורוחניות, וזאת על מנת שיוכלו לדייק את המפה האישית שלהם, וכך להגיע למקום בו הם רוצים להיות. ביחד, אנחנו לומדים איך המסע שלנו קשור הדוקות למסע האנושי בכללו, וכך מנסים לתרום את חלקנו למימוש שלו."

קרקס במדבר מציע לימודי קרקס בדגש מיוחד על עבודה יצירתית, אישית וקבוצתית, בשילוב תחומי הלימוד וההתנסות מעולם הקיימות, הפרמקלצ'ר והקהילה.

היום הפתוח יתקיים בתאריך 6.7.20 בין השעות 11:00-19:00

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​
המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
משפחות מהצפון (של הרוג ושל חטוף)בביקור במרכז התופת בדרום
המרכז הקהילתי מעלה יוסף, מבית החברה למתנ"סים, הוציא בחסות המועצה...
זכור את אשר עשה לך עמלק
כ-40 אנשי צוות בית החינוך מקיף אמית באר שבע יצאו...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
אלופת הכדורגל: נבחרת אמית טכנולוגי אשקלון
נבחרת הכדורגל של בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, קטפה את...
משלחת של מושלים וראשי ערים התארחה באופקים
משלחת של מושלים וראשי ערים מדרום אמריקה הגיעה ביום שני...
לקבלת "הרמטכ"ל" תלמוד תורה יימתח להקשב !
תלמוד התורה בגדרה הפך ל"בסיס צבאי" תלמידי תלמוד תורה בגדרה הפכו...