Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מי צריך גינה רגילה כשיש לי קיר?

מי צריך גינה רגילה כשיש לי קיר?

כל אחד מאתנו חולם על בית גדול עם גינה, בריכה וכלבלב שמשחק לו בין השיחים. אך המציאות של היום הובילה למעבר של אנשים רבים אל תוך העיר הגדולה, הרחק מהשטחים הפתוחים והגינות הירוקות. כך שנשאלת השאלה, איך אנו יכולים להחזיר את הטבע לחיים שלנו ולמרות כל הקשיים ליהנות מגינה ירוקה וחיונית?

מי צריך גינה רגילה כשיש לי קיר?

דירות עירוניות, קטנות או גדולות, שכורות או בבעלות פרטית עלולות להעמיד אתגרים רבים בחייהם של הדיירים. אופן הניצול של המרחב הזמין להם הינו משמעותי ביותר, זאת משום שהוא למעשה מוגבל וכל ניסיון להוסיף אלמנטים לעיצוב, עלול לגרום לתפיסה של שטח נדל"ני יקר. על כן, שיטות הגינון הוורטיקליות הביאו איתן את הפתרון האידיאלי עבור כל אדם שמעוניין בגינה, אך עקב מקום לא היה יכול ליצור אחת עבור עצמו. קירות ירוקים ניתנים להתאמה מלאה לשטח שעומד לרשותכם. ניתן להתקינם על כל קיר, ועל ידי כך ליצור את הגינה הפרטית והחיננית שלכם.

נגיעה של הטבע בתוך הבית

בשעה שהשטחים הירוקים הולכים ומצטמצמים עקב ריבוי בניה והתפתחויות שונות, אנו עלולים להתקשות במציאת פינות ישיבה ירוקות בעיר. הוספה של קיר ירוק לביתכם יכולה להעניק לכם את ההזדמנות ליצירת מארג ירוק על הקירות ואפילו במרפסת. ניתן להשתמש בקיר הצמחים בתור הפרדה בין מרפסות, קישוט של קירות בבתי מלון או אפילו כתוספת מרעננת למשרד שלכם. השימושים הינם רבים והעיצוב של הגינה עצמה תלוי בבחירה שלכם.

יתרונותיהם של הקירות הירוקים

היתרונות של גינה תלויה זו הינם רבים וכוללים בין השאר גם יצירה של בידוד טרמי ואקוסטי גם יחד, העשרה של האוויר אותו אנו נושמים לצד אווירה חיונית ובריאה יותר. מחקרים רבים כבר הוכיחו את העובדה כי נוכחות של צמחייה ירוקה מיטיבה עם הנוכחים באותו החלל. היא מורידה את רמות הלחץ מצד אחד ומעודדת את היעילות בתפוקה מצד שני. יתרון חשוב נוסף הוא העובדה כי מערכות ההשקיה של גינות תלויות הינן חסכוניות ועושות שימוש מחזורי במי ההשקיה, דבר העוזר למנוע בזבוז מים.

מתחברים אל הטבע בשנית

ההגירה של הצמחייה מן החוץ אל תוך הפנים עושה את שלה ומשפרת את איכות חייהם של אנשים רבים. תוכלו להיעזר בחברה אשר מתמחה בהקמה של קירות צמחים על מנת לבצע את ההתאמה הטובה ביותר שבין הצמחים הנבחרים לבין השטח העומד לרשותכם ותנאי הסביבה. חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות בע"מ עוסקת בייעוץ ומתן פתרונות אגרונומיים החל משנת 1997 ושמחים להציע לכם את עזרתם בהקמת פרויקטים גנניים ייחודיים כמו קירות צמחים. כל אחד יכול ליהנות מנוכחותה של גינה אנכית בביתו או משרדו, ועל ידי כך ללמוד להתחבר חזרה אל הטבע גם כשאנו יושבים בין 4 קירות בטון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...