Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדריך למציאת דירה

מדריך למציאת דירה
קרדיט: Pixabay.com

דירה היא לא סתם דבר שקונים ללא מחשבה. איננו מדברים רק על העלות הגבוהה. דירה היא המקום שבו תחיו את חייכם במשך שנים ארוכות. לבחירה שלכם תהיה השפעה גדולה על מהלך חייכם. לכן חשוב למצוא את הדירה המתאימה עבורכם, המקום בו תוכלו לגדל את ילדיכם. השיקולים האישיים עשויים להיות שונים, כל אחד מציב דרישות שונות כאשר הוא מחפש דירות למכירה. אך כולם בוחנים קריטריונים דומים כאשר הם רוכשים דירה. אנשים רוצים לדעת לא רק את מאפייני הדירה, אלא את כל מאפייני סביבת המגורים. הדגשים החשובים הם השירותים הנמצאים באזור, מוסדות חינוך, אפשרויות בילוי לשעות הפנאי, קרבה לעורקי תחבורה, אפשרויות התעסוקה באזור ועוד.

אך כיצד ניתן לחפש את הדירה? אתם יכולים לשמוע על דירות למכירה מאיזה מכר המחבר ביניכם לבין מי שמוכר נכס. אך רוב האנשים פועלים בשתי דרכים עיקריות: באמצעות פניה למשרדי תיווך, באמצעות מודעות בעיתונות או באמצעות אתרי האינטרנט העוסקים בנדל“ן.

קרדיט: Pixabay.com

חיפוש דירה באמצעות משרדי תיווך

אחת השיטות היעילות לחיפוש דירות למכירה היא באמצעות משרדי תיווך. במקום להקדיש את כל זמנכם לחיפוש אחר דירה, אתם פשוט מגדירים לסוכן הנדל“ן מה אתם מחפשים ומה התקציב שלכם. הוא יחפש עבורכם את האפשרויות המתאימות ביותר. כך במקום לבדוק עשרות אפשרויות תוכלו לצמצם את הזמן שלכם ולהתמקד בכמה אפשרויות בודדות. מתווכי הנדל“ן מכירים את השוק וההזדמנויות והם יכולים להעניק לכם ערך רב. הם אפילו יכולים לסייע בניהול המשא ומתן.

 

חיפוש דירה באמצעות מודעות

אם יש לכם את הזמן הפנוי, אתם יכולים לעבור על המודעות המתפרסמות בעיתונים. המודעות קצרות ותמציתיות ותצטרכו לערוך שיחות טלפון רבות על מנת למצוא דירות שיש טעם לראותן.

אפשרות יותר יעילה היא באמצעות אתרי האינטרנט. אלו מספקים לכם אפשרויות חיפוש מתקדמות יותר. במקום מודעות תמציתיות אתם יכולים לקבל פרטים מפורטים על הנכס. וכמובן להתרשם גם מתמונות של הנכס. זהו כלי יעיל החוסך לכם בזמן רב. כך לא תבזבזו את הזמן על שיחות טלפון ועל דירות שלא באמת מעניינות אתכם. באתרי האינטרנט תוכלו למצוא את כל סוגי הנכסים: ווילות, משקים ונחלות, דופלקסים, דירות גג, בתים פרטיים, בתים דו משפחתיים ועוד.

 

בחירת הנכס

גם כאשר נעזרים במשרד תיווך, בסופו של דבר אתם צריכים לקבל את ההחלטה. אם אתם מוצאים עניין בדירה תצטרכו לבקר בנכס. אותו הדבר כאשר נעזרים באינטרנט על מנת למצוא נכסים למכירה. לא ניתן לבחור דירה ללא התרשמות אישית ובלתי אמצעית. זכרו שאינכם בוחנים אך ורק את הדירה, אלא את כל מאפייני הסביבה. חשוב לכם שזה יהיה מקום נעים בו תוכלו לגדל את ילדיכם.

בעוד ההתרשמות האישית חשובה מאוד, אל תשכחו שאין לכם את כל הכלים על מנת לבדוק את הנכס. יתכן שישנן בעיות מהותיות שאתם לא רואים. לדוגמה יתכן שישנן הפרות בנייה אשר יכולות ליצור עבורכם בעיות בעתיד, את זה לא ניתן להבין כאשר מתבוננים בנכס. לכן חשוב שתיעזרו באנשי מקצוע אשר יכולים לבצע את כל הבדיקות. למשל לבדוק את תכנית הבנייה, לבדוק ליקויי בנייה וגם הנאותות המשפטית של העסקה.

לצורך כך ניתן להיעזר בבדיקת שמאי הבודק את הנכס וכל תכניות הבנייה. וכמובן אתם צריכים עורך דין שיבדוק את כל הנאותות המשפטית ויבטיח שלא עוקצים אתכם. כמו כן עורך דין יכול לנסח חוזה השומר על האינטרסים שלכם ומסייע להפחית את כל הסיכונים בעסקה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...
האם חובה להזמין אנשי מקצוע לניקיון הארובה שלכם?
ארובות משמשות בקמינים להוצאת עשן ואדים, אך הן עושות את...
למה חשוב לתבוע מה שמגיע לכם בהקדם?
רבים אינם יודעים שעל נזקים שונים משלמים פיצויים גם כשמדובר...
איך יוצאים לדרך כלכלית חדשה?
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נורמטיביים ומסודרים בחיים מוצאים את...
איך תדעו שאתם צריכים לבקש עזרה- התסמינים להתמכרות קשה לסמים
אנשים רבים שרוצים להתפכח בפעם הראשונה לאחר צריכה ממשוכת בסמים,...
החשיבות בסיוע עורך דין במקרים של רשלנות רפואית
מצבים רפואיים עלולים להחמיר ולהסתבך אם אינם מטופלים כראוי, אך...
קעקועים ופירסינג כאינסטרומנט לביטוי עצמי
ההחלטה לעשות קעקוע או פירסינג על הגוף היא החלטה טבעית...
נפגעתם ואינכם יכולים לעבוד כמו בעבר? יש לאן לפנות
בין אם מדובר על תאונת דרכים, תאונת עבודה או פגיעה...