Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדריך לבחירת משטח

מדריך לבחירת משטח
קרדיט דולב מוצרי פלסטיק

כל מחסן או שטח עבודה, זקוק למשטחים לעבוד עליהם ואו להניח עליהם סחורה כבדה. אם הנך משתייך לעולם הבנייה, סביר להניח שזו לא הפעם הראשונה שיוצא לך להתקל בנושא. עם זאת, האם אי פעם יצא לך לחשוב על כך לעומק? מתי בפעם האחרונה בדקת האם המשטחים שברשותך הם הטובים והנכונים ביותר עבורך? בין אם מדובר במשטחי עץ או משטחי פלסטיק- דולב כאן כדי לעשות לך סדר, עם המדריך המלא למשטחי הנשיאה והאחסון השונים.

קרדיט דולב מוצרי פלסטיק

כשמדובר על משטחי פלסטיק – דולב כאן לרשותכם

אם תשאלו אותנו, תמיד נהיה בעד משטחי פלסטיק- דולב החליטו להתמקד דווקא במשטחים אלו בשל היתרונות הנפלאים שלהם. רגע לפני שנרחיב עליהם, כדאי להבין קודם מדוע כה חשוב לבחור משטח אחסון נכון ומה ההבדל בין המשטחים השונים? ובכן, ראשית יש לוודא שהמשטח ישר כמעט לחלוטין. רק חשבו על התאונה הנוראה שעלולה לקרות בשל ציוד כבד שנופל ממשטח שלא היה ישר לחלוטין. בנוסף, יש להתאים את המשטח לסחורה שכן משטחים מסוימים עלולים להביא להיווצרות לחות ולעתים גם עובש, ולוודא שמבינים את ההבדל בין משטח אחסון קטן לגינה ובין משטח המיועד לסחורות ענק. כאמור, קיימים כמה סוגי משטחים:

  • משטחי עץ – אלו יוכלו לתפקד כיחידה עצמאית הנתנת לשינוע כמשטח רחב מסוג דק בעל מסגרת מתכת. משטח זה יתאים לאחסון סחורה קלה עד בינונית, כשלרוב מדובר בסחורה שתהיה ארוזה בתוך ארגזים. מקובל לתת למשטחים אלו תמיכה על ידי גלילה חיצונית של ניילון נצמד בכדי לשמור על יציבות הקופסאות שנערמו זו על זו לצדדים, ולהגן עליהן מפני רטיבות, אבק ועוד. את המשטחים הללו ניתן לשנע באמצעות מלגזה ולהעמיס אותם לגובה במחסנים תעשייתיים, והם בעלי אורח חיים מוגבל מאוד בשל חומר הגלם ממנו הם עשויים – אין לחשוף אותם לרטיבות או להפעיל עליהם לחץ רב מידי.
  • משטחי פלסטיק – דולב עוסקים בעיקר במשטחים אלו, שכן הם נחשבים לאיכותיים הרבה יותר. הם מגיעים בגדלים, צבעים ודרגות חוזק שונות כך שניתן להשתמש בהם למגוון מטרות. הם עמידים וחזקים יותר ממשטחי העץ וניתן להשתמש בהם לאורך זמן רב. ישנם משטחים בעלי תחתית מאווררת, אטומה או מוצלבת, כשחלק מהמשטחים מיועדים לאחסון קר ואחרים יתאימו אף לסחורה כבדה מאוד. הם עומדים בתנאים קשים לאורך שנים רבות, מה שיוצר בסופו של דבר קומבינציה מושלמת לכל מטרה, תוך שמירה על הסביבה.

עבודה עם חומרים איכותיים יותר תביא לתוצאות טובות יותר

בפני העובדים בתעשיה עומדת בחירה; ללכת על חומרי עבודה זולים יותר, לחסוך כסף עכשיו ולשלם על כך בעתיד, או להשקיע בכל אספקט בתהליך העבודה וליהנות מתוצאות מהירות ואיכותיות יותר. אם הנכם מחפשים אחר משטחי פלסטיק- דולב מזמינים אתכם לסיים את החיפוש ממש כאן, עם משטחי פלסטיק איכותיים במגוון גדלים ודרגות חוזק למגוון מטרות. במקום לעבוד קשה מידי ולחפש בכל שבוע משטחים חדשים קלאסיים מעץ זול, זה הרגע שלכם לפנות את הזמן כדי להתעסק בדברים החשובים באמת – פיתוח, קידום, ואפילו קיימות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...