Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לתפארת הדור הצעיר בעיר: עפרי בוטבול מאופקים תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל

לתפארת הדור הצעיר בעיר: עפרי בוטבול מאופקים תשיא משואה בערב יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל
עפרי בוטבול (צילום עצמי)

בהחלטה משותפת של השרים הממונים נבחרה הצעירה שמתנדבת בארגון סח"י לכבוד, לאחר שהצילה במהלך תקופת הקורונה את חייו של קשיש בודד. ראש העיר, איציק דנינו: "מצפים להתרגש איתה בטקס"

עפרי בוטבול (צילום עצמי)

כבוד לאופקים: עפרי ‌‎בוטבול, תושבת העיר, נבחרה להדליק משואה בערב יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל. זאת בעקבות החלטה משותפת שהתקבלה על ידי השרים הממונים – שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט, חילי טרופר, אשר אישרו את המלצות הוועדה הציבורית לבחירת המועמדים להשאת משואה בטקס לציון 73 שנות עצמאות למדינת ישראל.

 

בוטבול (18), תלמידת כיתה יב' בתיכון הרב תחומי "עמל אמירים", מתנדבת מזה שנתיים (תיאור זמן) בארגון סח"י – סיירת חסד ייחודית, אשר במסגרתו היא מלווה קשיש בודד. במהלך תקופת הקורונה נפל הקשיש בביתו והגיע למצב של אפיסת כוחות, אולם בוטבול, אשר מלווה אותו ברמה היומית, גילתה זאת, הפגינה תושייה רבה, והזעיקה את כוחות ההצלה – אשר פרצו לדירתו והצילו את חייו. במהלך החודשים האחרונים אף הרחיבה בוטבול את תחומי התנדבותה בארגון וכעת היא מרכזת את פעילות המתנדבים באופקים במסגרת הארגון. בשנה הבאה תצא בוטבול לשנת שירות ולאחר מכן תתגייס לצה"ל.

 

"שמחנו לבשר לעפרי בוטבול על בחירתנו בה להשיא משואה ביום העצמאות ה- 73 למדינת ישראל", כתבו בהודעתם המשותפת השרים הממונים רגב וטרופר. "עפרי, נציגת ארגון סח"י, סיירת חסד ייחודית, המאגדת למעלה מאלף בנות ובני נוער ישראלים מצפון ועד דרום, מביאה לידי ביטוי את רוח ההתנדבות והאחווה הישראלית,  הנושבות בקרבם. עפרי, בת העיר אופקים, מייצגת את  ערכי הנתינה של הדור הצעיר במרכזים החדשים של ישראל, שהיו מכונים בעבר פריפריה".

 

"הרוח הטובה של עפרי, חברותיה וחבריה מייצגת את האחווה הישראלית, על פיה נעשות פעולות לטיפוחו של החוסן החברתי שלנו", המשיכו השרים. "עפרי מרכזת את המחויבות הערכית לנתינה ואת צו המצפון החברתי להנחילה בקרב בנות ובני נוער רבים אחרים. בימי קורונה ביטאה באורח מופתי עפרי את דאגתה לזולת ואת הקשר הנצחי והמנצח בין שרשרת הדורות בישראל,  עת תמכה בכל מאודה בקשיש בן עירה. עפרי, את האות לכך, שהשתבחה ארצנו בנוער ערכי, שרבים וטובים הם כל פלאיו. תבורכי ותתברך בך האחווה הישראלית".

 

"אנו שמחים, גאים ונרגשים על הבחירה המצוינת בעפרי המקסימה", הוסיף ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "עפרי, יחד עם חבריה לארגון סח"י, תורמים תרומה משמעותית לקהילה באופקים בכל ימות השנה. גם בתקופת הקורונה המאתגרת מצאנו בהם שותפים אמיתיים לפעילות ההתנדבותית למען בני הגיל השלישי בעיר וגם עבור אוכלוסיות מוחלשות".

 

"הבחירה בעפרי היא מקור גאווה גם למערכת החינוך שלנו, זוכת פרס החינוך הארצי, מערכת המחנכת לערכים לצד הישגים", ציין דנינו. "שוחחתי עם עפרי, ובירכתי אותה על הבחירה בה, כשגרירת בני הנוער והמתנדבים בעיר. אמרתי שאנו מצפים בקוצר רוח לראות אותה ולהתרגש יחד איתה בטקס הממלכתי".

 

"זהו יום של חגיגה עירונית גדולה, עבור העיר ובעיקר עבור הייצוג הערכי לבני הנוער", סיכמה מנהלת מחלקת הנוער באופקים, עדן כהן. "עפרי נערה ערכית, מחוייבת ומסורה במיוחד שפועלת ללא לאות למען הקהילה בכלל ולמען משפחות נזקקות בפרט. נמשיך לקדם מיזמים רבים למען הקהילה כחלק מהתפיסה שפעילות זו תחזק את העצמתם של בני הנוער, את חיבורם וזיקתם לעיר ולמדינה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
ביד חזקה ובזרוע נטויה: 2 אלופי אירופה ישתתפו באליפות אופקים השלישית בהורדת ידיים
לא מרימים ידיים – מורידים אותן: רגע לפני פסח ישתתפו...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול בדרום במסגרת התכנית המבצעית "דפיקה בדלת"
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול במסגרת התכנית המבצעית...