Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לראשונה בערד: מפגש השקה של קהילת העסקים בעיר

לראשונה בערד: מפגש השקה של קהילת העסקים בעיר
קרדיט צילום: גיל איייזנמן

אנשי החברה הכלכלית בערד, נציגי שותפות 'מטרו-ווסט' ואגף התעשייה והעסקים חברו יחד על מנת להקים את קהילת העסקים בערד, במטרה לפעול לקידום העסקים בעיר לטובת התושבים. יותר מ-50 אנשי עסקים מתחומים שונים הגיעו לאירוע הנוצץ. ראש העירייה, ניסן בן חמו בירך את הנוכחים: "אני שמח ונרגש להשיק את פורום אנשי העסקים ומאמין שיצמחו מכאן שיתופי פעולה עסקיים שיעצימו ויתרמו לעיר וגם לבעלי העסקים עצמם

 

לראשונה בערד: ערב ראשון של קהילת העסקים המקומית בעיר. האירוע המרשים התקיים ביוזמה ובשיתוף פעולה של החברה הכלכלית, אגף התעשייה והעסקים בחכ״ל ושותפות 'מטרו-ווסט' שסייעו במימונו. למעלה מ-50 בעלי עסקים שונים הגיעו למפגש מיוחד ב"מדורת השבט" אצל אליעזר בר שדה בשכונת ראשונים. זהו אירוע ראשון המהווה את יריית הפתיחה של סדרת מפגשי נטוורקינג אותם יזמה עיריית ערד במטרה לשפר את ערוצי התקשורת בין בעלי העסקים בעיר לבין הרשות המקומית.

קרדיט צילום: גיל אייזנמן

המפגש הראשון התקיים בהנחייתו של נדב בנג׳ו, בעלים של משרד תקשורת ויחסי ציבור, אשר מתמחה בין היתר בליווי צמוד והדרכה לבעלי עסקים. בנג'ו העביר סדנאות מעשירות והיה אחראי על התוכן המקצועי במפגש, אשר התקיים ב"מדורת השבט" של אליעזר בר שדה ואירח את עשרות המשתתפים שבאו למפגש המסקרן.

 

ראש העיר, עו"ד ניסן בן חמו הגיע למקום על מנת לברך את אנשי העסקים שנכחו במפגש ואמר: "אני שמח ונרגש להשיק את פורום אנשי העסקים המכובד ומאמין שיצמחו מכאן שיתופי פעולה עסקיים שיעצימו ויתרמו לכם כבעלי העסקים בעיר וגם לעיר ערד עצמה. המפגש הראשון הזה הינו רק ההתחלה ומצפים לנו עוד מפגשים רבים ומרתקים לצד שיתופי פעולה יצירתיים ומגוונים אשר יחד ירימו את העיר והעסקים בערד גבוה. השמיים הם הגבול!"

 

הילה צחי, מנכ"לית החברה הכלכלית לערד בירכה את המשתתפים ואמרה: "השנה הקרובה הוגדרה בעיריית ערד והחברה הכלכלית כשנת קהילות העסקים. כחלק מהפעילות שלנו לחיזוק העסקים בעיר הקמנו את הקהילה מתוך אמונה כי קהילה חזקה תגדיל את האמון של העסקים ותסייע בבניית כלכלה מקומית חזקה ויציבה".

 

נדב בנג'ו, מנהל הפורום ומנכ"ל "בנג'ו-מאיצים קדימה": "זאת זכות גדולה עבורי להוביל את הפרויקט המדהים הזה כאן בערד. בערד קיימת קהילת עסקים מגוונות וגדולה עם בעלי עסקים מקומיים שרוצים לפרוח ולהצליח ולשלב ידיים בכדי ליצור יחד קהילה חזקה ותוססת. המפגש הראשון שהתקיים הוא בהחלט אירוע מכונן אשר ממנו יצמחו שיתופי פעולה לרוב ואסטרטגיות עסקיות מנצחות שיסייעו לבעלי העסקים למנף את עצמם בצורה ובדרך הטובה ביותר".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...