Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

למה חשוב לתבוע מה שמגיע לכם בהקדם?

למה חשוב לתבוע מה שמגיע לכם בהקדם?
קרדיט - Canva

רבים אינם יודעים שעל נזקים שונים משלמים פיצויים גם כשמדובר בתאונות קטנות יחסית ולכאורה לא חמורות. מה שאנשים לא יודעים זה שגם על השבתה של כמה שבועות בגלל תאונה כלשהי חייבים לפצות אתכם, ובמיוחד אם זה לא סוף הסיפור. יש לא מעט תאונות ואירועים שההשלכות שלהם נמשכים זמן רב ואם אינכם יודעים להעריך נכון את הנזק שנגרם לכם גם לא תגישו תביעת נזיקין בזמן. בכל מקרה של פגיעה כזאת מומלץ להתייעץ עם עו"ד נזקי גוף, כי הוא זה שיוכל לבדוק מי אחראי ומי מבטח את המקום שצריך לפצות אתכם. לא רצוי לוותר על פנייה בהקדם משום שלכל תביעה על נזיקין מסוימים יש גם תקופת התיישנות. ככל שתקדימו לטפל בכך ולאסוף עדויות ותיעדו ממוסמך על מה שנגרם לכם, גם תוכלו להגיש את התביעה ולדרוש את הפיצויים שמגיעים לכם. התאונה יכולה להיות במקום עבודה, במקום ציבורי שהרשות המקומית אחראית לו או במקום שיש לו מפעיל ובעלים שאמורים להיות מבוטחים בשל כך. מוניר רמאל משרד עורכי דין מסייע לכם ומייעץ לכם מהן הזכויות שלכם ומייצג אתכם כדי להגן עליהן.

האם הפרישו למענכם פנסיה?

עובדים לא מעטים רואים בפרישתם שלא הפרישו להם את הסכומים שהורידו מהשכר שלהם או שלא העבירו את כולם לקרן הפנסיה שלהם. כשהם פורשים הם מגלים שהם לא יכולים לקבל את הפנסיה שחשבו שיקבלו משום שלא טרחו להעביר להם את כל הסכומים. ברגע כזה מתחיל המאבק על הפנסיה שלכם ואת הסכומים שחייבים לכם צריכים להשיב בתוספות הריבית וכל מה שיכולתם להרוויח. בנושא זה מייצג אתכם עורך דין פנסיה, והוא זה שפונה לגופים המתאימים ומתחיל לנהל משא ומתן להחזרת הכספים ולבדיקה שלהם עד החזרתם. במקרה הצורך, מגישים תביעה שתשקם את הפנסיה שלכם.

גם לבעלי חובות יש פתרון

הרפורמה שנערכה בהוצאה לפועל הצליחה להוציא לחופשי הרבה מאוד חייבים שרצו להחזיר חובות אבל היו לכודים בסבך של צווים והרבה מאוד מגבלות שהקשו עליהם את החיים. היום יודעים שלא תמיד זה נעשה בזדון על מנת לצבור חובות ולהתחמק מהם, ולכן הרשויות והבנקים הולכים לקראת החייבים שנקלעו למשבר כלכלי ומקילים עליהם בפריסת החובות. ייעוץ של עורך דין חובות וייצוג שלו מול הרשויות יכולים להפסיק את הצווים והעיקולים שיוצאים נגדכם כדי שתוכלו לתכנן עתיד ואת החיים תוך כדי החזרת חובות. מוניר רמאל משרד עורכי דין עוזר לכם להגיע לחיים החדשים שלאחר החובות כדי לראות את האור בקצה המנהרה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...