Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לדמיין עתיד טוב יותר

לדמיין עתיד טוב יותר
צילום: מאגר אישי

ככל שהשנים חולפות, החוויות שאנו צוברים מעצבות אותנו ואת אישיותנו לטוב ולרע. לעיתים קרובות, קל ללכת שבי אחרי הטראומות והאירועים השליליים. עם זאת, לכך השלכות רבות על חיינו בהווה ובעתיד. במקום לתת לעבר להנחות את עתידנו, רצוי להתחבר אל ה"אני הפנימי" שלנו, להחזיק את המושכות ולשנות את דפוסי החשיבה והפעולה שלנו. זאת על ידי ליווי של מאמנת המתמחה בשיטת ה-nlp. 

לדמיין עתיד טוב יותר
צילום: מאגר אישי

החוויות שעברנו בעבר מעצבות אותנו ועשויות להנחיל אצלנו דפוסים שליליים. עם זאת, רצוי לא לראות בכך כישלון – כי אם אירועים אותם ניתן למנף להצלחה. כדי לרכוש את הכישורים הרלוונטיים לכך, ולבחור להביט קדימה, רצוי לקחת חלק בסדנאות שמעבירה אפרת ננר. החל מסדנאות לעובדים, סדנאות למנהלים, משחקי דינמיקה קבוצתית ועוד – אפרת ננר מעבירה שלל פעילויות והדרכות למגזר הפרטי, הארגוני והעסקי. 

להגשים את היעדים בזכות שיטת ה-nlp

חיי היום-יום יכולים להוביל, בקלות רבה, לכדי שחיקה ותחושת עייפות ומיאוס. לכך השלכות רבות על חיינו האישיים והמקצועיים. עם זאת, כדי ליצור תפנית במהלך העניינים, ניתן לקחת יוזמה בכוחות עצמנו. את המשאבים לכך נוכל למצוא עמוק בפנים. כיצד? באמצעות דמיון מודרך להצלחה. על ידי תרגול של דמיון מודרך, נוכל לאזן את אורחות חיינו, להתחבר לעצמנו ולעלות חזרה על המסלול הנכון לעתיד פורה ומוצלח.

נדגיש, בשלב זה, כי הדמיון המודרך מוכר כיום גם בתור שיטת ה nlp. שיטה זו, אשר נוצרה לפני כ-30 שנה, משמשת כאמצעי חשוב המסייע לרבים במסע הצמיחה שלהם. כלומר, מדובר בשיטה מרשימה ועוצמתית המעודדת את המתאמנים לדמיין את העתיד שהם שואפים להגיע אליו – ולהציב את היעדים הרלוונטיים לשם כך. אין ספק, שיטת ה-nlp (או בשמה המלא: Neuro Linguistic Programming), הינה שיטה יעילה, חיובית ומניעה לפעולה. 

לחתור למימוש והגשמה עצמית

שואפים לחתור לעתיד מצליח? באמצעות הדמיון המודרך תציבו את היעדים ותגשימו אותם בהצלחה. בשלב זה, מומלץ לפנות אל אפרת ננר. לאפרת ננר ניסיון של 40 שנה במערכת החינוך כמורה, מנהלת ומפקחת. את הניסיון שצברה בהנעת מערכות ליווי מנהלים ותהליכים, היא החליטה לקחת וליצור שינוי בחייה. בהמשך דרכה המקצועית, למדה אפרת ננר ייעוץ ארגוני, כמו גם אימון אישי ועסקי. כמו כן, אפרת ננר התמחתה באימון לאיכות חיים ובאימון זוגי ומשפחתי. לאורך פעילותה, היא מלווה מגוון אנשים בתהליכי צמיחה, בונה ומובילה תכניות ותהליכים להעצמה אישית, מקצועית, עסקית וארגונית. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 050-9282798

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...