Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לא על אמסטרדם לבדה: כפרי נופש בהולנד

לא על אמסטרדם לבדה: כפרי נופש בהולנד

הישראלים אוהבים לטייל, ובשנים האחרונות מספר המטיילים הישראלים ברחבי העולם רק הולך וגדל; טיולים מאורגנים, טיולי ספא, טיולי אתגר ולאחרונה גם כפרי נופש בהולנד החלו מתמלאים במשפחות ישראליות שלאט לאט מגלים את הפוטנציאל האדיר שבהם. אם גם אתם מחפשים אופציות חדשות לטיול עם המשפחה בחודשי הקיץ ובכלל, אבל כל העניין נשמע לכם מסורבל מידי, הגעתם למקום הנכון. יצרנו עבורכם את המדריך המלא להכנה לטיסה לכפר נופש בהולנד עם הילדים, שיעשה לכם קצת סדר בבלאגן ויוכיח לכם שהשד לא כל כך נורא, ולפעמים אפילו עדיף!

לא על אמסטרדם לבדה: כפרי נופש בהולנד

כפרי נופש בהולנד – איך מתחילים?

קודם כל, נבהיר נקודה; ישנם כפרי נופש בהולנד וגם בכל מדינה אחרת. היום, אנחנו בוחרים להתמקד בהולנד מפאת העובדה שאנחנו הישראלים כבר מכירים ואוהבים אותה. מדובר במדינה ידידותית מאוד לתיירים – ההולנדים דוברים אנגלית ברובם, המדינה עצמה לא מאוד יקרה, הנופים שבה עוצרי נשימה ובאופן כללי האווירה בהולנד כולה מאוד מקבלת ורגועה.

כעת, נציג מספר טיפים שאספנו לתכנון נכון של טיסה לכפר נופש בהולנד עם המשפחה:

  • אל תתכננו לבד – עם הביקוש ההולך וגודל של כפרי נופש בהולנד למשפחות ישראליות, סוכנויות הנסיעות החלו להציע מגוון רחב של חבילות נופש משתלמות במיוחד הכוללות טיסה, העברה או רכב להשכרה, ולינה. מכיוון שמדובר בפעם הראשונה שבה אתם מתכננים טיול מהסוג הזה, מומלץ שלא לעשות זאת לבד. סוכנות הנסיעות לא רק תחסוך לכם עבודה קשה וחיפושים מפרכים אחר מספר ספקים, אלא גם תחסוך לכם עלויות בחלק מהמקרים!
  • נצלו את ההזדמנות לזמן איכות גם עם חברים – אחד היתרונות הגדולים של כפרי הנופש בהולנד הוא המרחב העצום שהם מאפשרים לכל משפחה בנפרד. נצלו את ההזדמנות, טוסו יחד עם משפחה נוספת. כך הילדים ירכשו חברים חדשים וייהנו מתעסוקה לכל אורך השהייה, ואתם תזכו למעט שקט עם כוס הקפה של הבוקר עם החברים הטובים.
  • תחקרו על הסביבה – כפרי הנופש כשמם כן הם, ממוקמים לרוב בכפרים ובאיזורי טבע נפלאים. בדרך כלל בסביבת הכפר תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ומסלולי טיול, כך שמהבחינה הזו אין לכם מה לדאוג. כן מומלץ כמובן לחקור מראש על האפשרויות, ואפילו להזמין מראש כדי לחסוך לעצמכם תורים והוצאות נוספות במהלך השהייה עצמה.

לצאת לחופשה בסיפור אגדה

בסופו של דבר כשאנו מתכננים חופשה משפחתית, הפרמטר שעלינו להתחשב בו מעל לכל הוא הילדים. כשהם מוקפים במרחבים אדירים, טבע ומתקני חצר מגוונים, הילדים יוכלו להמשיך ולהתנהג כמו ילדים ללא הפרעה. זאת בניגוד לבתי המלון בהם הם נדרשים, מה שנקרא, להתנהג למופת ולתפארת. רם תיירות ונסיעות מזמינים גם אתכם להיוועץ עמנו בכל הקשור לטיול הבא שלכם, להזמנת חופשה באחד מכפרי הנופש בהולנד ולהבטיח את מקומכם בהקדם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...