Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כמו דג במים

כמו דג במים

חופיה של ישראל הם מרהיבים ביופיים – בכך אין כל ספק. לצד בילוי בחופי הארץ, רבים מאתנו נהנים להעביר את ימי הקיץ החמים בבריכה. בין אם מדובר בהורים וילדיהם, חברים קרובים ואחרים – כדי להעביר מספר שעות בהנאה רבה, הבריכה תהיה היעד המועדף עלינו. במקביל לכך, כדי לפקח על כך שכל אחד ואחת מהמשתתפים נזהרים בסביבת המים, חשוב להצמיד מציל בריכה; גורם מוסמך אשר עבר את ההכשרה הדרושה לביצוע המשימה.

כמו דג במים

כאשר מזג האוויר מתחיל להתחמם, אחד הבילויים המועדפים עלינו הוא שחייה בבריכה. עם זאת, כדי ששחייה זו תעבור על מי מנוחות, על מציל להיות נוכח. מעוניינים לעבוד בתפקיד חשוב זה? ברצונכם לשמוע מה כוללת ההכשרה לתפקיד? אתם מוזמנים לפנות אל אומן המים, בניהולו של מארק אומן. בית ספר זה, שקיים מאז שנת 2000, מכשיר את משתתפיו לקראת עבודה כמצילי בריכה. וזאת, תוך התמחות במגוון סגנונות שחייה ועוד.

עם יד על הדופק

מתכננים להעביר מספר שעות עם הילדים בקיץ החם? מעוניינים לשמור על הכושר הפיזי שלכם ולשחות בבריכה המקומית? אין ספק שהבריכה היא אחד המקומות האהובים ביותר; מקום בו אנו יכולים לפגוש חברים חדשים, להתאמן בסגנון שחייה חדש ולהעביר מספר שעות בפעילות ספורטיבית מומלצת. עם זאת, כדי שבילוי זה יתנהל היטב וללא כל אירועים יוצאי דופן, חשוב שיהיה נוכח מציל בריכה. בין אם מדובר במציל מוסמך סוג 1 או 2, על גורם זה להחזיק בהכשרה וברקע הרלוונטיים לביצוע העבודה.

מה כוללת הכשרתו של המציל? לאורך קורס מצילים, המשתתף רוכש מידע חשוב ביותר; מידע המתבסס, בין היתר, על לימודים עיוניים, לימודים מעשיים במים כמו גם עזרה ראשונה והחייאה. עברתם את לימודים חשובים אלו? כעת, יהיה עליכם לעבור את מבחני ההסמכה בסיומם תקבלו תעודה רשמית מטעם התמ"ת. כמו כן, נדגיש כי מדי שנתיים יהיה עליכם לחזור ולרענן את ידיעותיכם במסגרת קורס עזרה ראשונה.

להציל עולם ומלואו

ידע הוא כוח – מדובר בהרבה מעבר לביטוי. אנו, באומן המים, מכשירים את מצילי בריכות באופן המקיף ביותר. מביטים בעמודי דרושים מצילים? מעוניינים גם אתם לעבור את ההכשרה ולהפוך למצילים? צרו עמנו קשר, התעניינו במחזור הלימודים הקרוב והירשמו עוד היום! התקשרו 052-342-0460.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...
פתרונות מחשוב לעסקים
פתרונות מחשוב לעסקים
אם אתם שומעים כל הזמן על פתרונות מחשוב לעסקים אבל...