Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים להזמנת חברת הובלה מומלצת בדרום במחיר זול

טיפים להזמנת חברת הובלה מומלצת בדרום במחיר זול
קרדיט 123rf

למרות הקדמה הטכנולוגית, ישנם שירותים שלא השתנו הרבה במרוצת השנים כשאחת הדוגמאות הטובות הם שירותי ההובלה השונים. למרות שלכאורה הספה היא אותה ספה והמוביל הוא כמעט אותו מוביל, יש כמה חידושים שיכולים לעזור לכם למצוא חברת הובלה מומלצת בדרום במחירים הוגנים ואפילו זולים.

לאור ריבוי הקונפליקטים שבין מובילים ללקוחות ורגע לפני פתיחת עונת ההובלות הרשמית, בחרנו להביא לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את המובילים הטובים ביותר להובלת הדירה שלכם במחיר הזול.

טיפים להזמנת חברת הובלה מומלצת בדרום במחיר זול
קרדיט 123rf

כמה עולה הובלה בדרום?

אחת השאלות הראשונות שכל מי שצריך להזמין מובילים שואל את עצמו היא כמה צריכה לעלות הובלה כזאת.

אין ספק שמדובר בשאלה חשובה מכיוון שהתשובה עליה יכולה לעזור לכם להיערך בהתאם ולפנות לשם כך את סכום הכסף הנדרש מבעוד מועד ובנוסף, ידיעת טווח המחירים המומלץ יסנן הצעות מחיר יקרות בל הצדקה.

למרות החשיבות של ידיעת המחירים המקובלים, חשוב להבין שהמחיר של שירותי הובלה בישראל נקבע על פי כל כך הרבה פרמטרים עד כדי כך שניבוי המחיר הופך להיות בלתי אפשרי.

מחירי הובלות נקבעים בעיקר על פי הביקוש לשירות כך שבתחילת חודש או בעונות שמאופיינות במעברי דירה רבים, המחירים עולים בעשרות אחוזים. דבר מעניין נוסף הוא שמובילים רבים שנמצאים בתקופת עומס עשויים להעלות את המחיר בעוד שמי שאינו עמוס בעבודה, יוריד את המחיר כדי לעבוד ולהרוויח כסף.

לכן הדרך המומלצת לבחון את העלויות ולהזמין מובילים במחיר זול היא להשוות הצעות מחיר להובלה בדרום ממספר מובילים וחברות מקומיים ולבחור את ההצעה הכי טובה.

התמקדו בחברות הובלה בדרום

הובלה הוא שירות שניתן בדירה שלכם ולכן כשמתמחרים אותו צריך לקחת בחשבון את עלויות השינוע. כלומר, אם תפנו אל מוביל שרחוק מכם, תיאלצו לשלם מחיר גבוה ולא בגלל שהוא מנסה להרוויח יותר כסף אלא מכיוון שהוא צריך לתמחר את הנסיעות הארוכות כדי להגיע אליכם ולבצע את ההובלה.

לכל זה מתווספות גם עלויות הדלק שעשויות להיות משמעותיות בזמן שמדובר ברכב הובלה כבד.

לעומת זאת, אם תזמינו חברת הובלה מהדרום, מרחקי הנסיעה יהיו קצרים יותר, ההוצאות של המובילים ירדו ולכן יתאפשר להם להציע לכם את השירות במחיר יותר זול. שימו לב שלא הזכרנו את המקצועיות או איכות השירות ושאפשר להוזיל לעתים את המחיר מבלי להתפשר על הנקודה הזאת.

בדקו ביטוח ורישיונות

כולנו מבינים את החשיבות של בחירת חברת הובלה מקצועית ולכן מומלץ להשקיע זמן בחיפוש אחר מידע שיעזור לנו להחליט מי מקצועי ומומלץ ומי לא.

אחת הדרכים הנפוצות היא לקרוא חוות דעת אך מאחר שמדובר בדעות שנתונות למניפולציה והטעיה, יש צורך לפנות לדרכים יצירתיות יותר שלמוביל או חברת ההובלה יהיה קשה להפעיל עליהן מניפולציות והטעיות שונות.

הדרך הטובה ביותר לעשות את זה הוא לבדוק אם למובילים יש ביטוח הובלה ורישיון במקרה הצורך.

בעוד שרישיון מהווה תנאי הכרחי למתן שירותים מיוחדים כמו הפעלת מנוף הרמה, ביטוח הובלה אינו מהווה תנאי הכרחי לעסוק במקצוע אך חשוב להבין שחברה מקצועית אינה תוותר עליו לעולם מפני שהוא מגן על המובילים ועליכם מפני כל נזק או תאונה שיכולים להיגרם החל משלב האריזה ועד לפריקה בדירה החדשה.

שימו לב שמובילים רבים מנסים להטעות את הצרכן ולטעון שיש להם ביטוח הובלה בזמן שאין להם. לכן אנו ממליצים לבקש ולראות את התעודה ואת התוקף שלה ולהבחין בין ביטוח רכב רגיל שלא שווה הרבה במקרה שלפנינו, לבין ביטוח ייעודי.

חתמו על חוזה

הסכם הזמנת עבודה או חוזה הובלה הוא מסמך שאם נעשה כמו שצריך, יכול לנסוך בכם הרבה מאוד שקט נפשי, להגן עליכם מפני תקלות ולקבע את הסיכומים שהושגו עם חברת ההובלה.

בהסכם הובלה חשוב לציין את התאריך, את רשימת התכולה שצריך להוביל, המחיר שקבעתם, השעה ואת הכתובות של הדירות.

אפשר להוריד חוזה הובלה באינטרנט בחינם ולעולם אין לוותר עליו ולא משנה אם אתם מעבירים דירת חדר או בית פרטי.

לסיום זכרו – בחירת חברת הובלה מומלצת בדרום במחיר זול אפשרית בהחלט ותלויה בעיקר בכם. התכוננו למעבר מספר שבועות מראש כך שיהיה לכם את הזמן הדרוש להקפיד על הנקודות שהוזכרו וגם אתם תוכלו ליהנות מהובלה מקצועית במחיר יותר זול.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...