Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיזוק לעסקים- פירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי הבינלאומית BDO תנהל את סניפי מעוף בדרום ובשפלה

חיזוק לעסקים-  פירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי הבינלאומית BDO תנהל את סניפי מעוף  בדרום ובשפלה
קרדיט: PIXABAY

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה הודיעה על בחירת פירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי הבינלאומיתBDO , לנהל  את סניפי מעוף בדרום ובשפלה. במסגרת המהלך ומתוך כוונה לסייע לכמה שיותר עסקים גדלו מספר הסניפים באזור ונפתחו שלוחות של סניפי מעוף גם באזורים מרוחקים  בהם יישובי הערבה, אופקים ועוד.

 

 אורי הכהן מנכ"ל מעוף מרחב דרום והשפלה: "אנו נמצאים בתקופה של חוסר ודאות כלכלי וחברתי בטח עבור עסקים קטנים ובינוניים. הידע המקצועי והניסיון שאנחנו מביאים עימנו בשילוב הכלים והסיוע שמעניקה הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מהווים עוגן משמעותי להצלחת העסקים באזור".

 

בשורה לבעלי עסקים בדרום: הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה הודיעה כי פירמת רואי החשבון והייעוץ העסקי הבינלאומית, BDO, תפעיל את סניפי מעוף בדרום ובשפלה. במסגרת המינוי תביא החברה את הידע המקצועי והעסקי שלה ותנהל את הסניפים על פי הסטנדרטים הגבוהים שהיא מציבה  החל ממיפוי היעדים והאתגרים הניצבים בפני עסק ועד לבניית תוכניות עבודה יישומיות שכוללות ייעוץ, קורסים ,הכשרות ומתן אפיקי מימון.  שירותים אלה שיוענקו בסניפי מעוף בדרום ובשפלה ניתנים במימון של משרד הכלכלה והתעשייה על מנת לסייע לעסקים ולעודד את הפעילות העסקית שלהם ושל המשק בכלל.

 

במסגרת  הכניסה של BDO לסניפי מעוף בדרום, תורחב הפעילות גם לאזור השפלה לרבות סניף בראשון לציון, סניף רמלה לוד ומודיעין שיספק מענה גם ליישובים באזור. לצד הסניפים החדשים ובמטרה להנגיש עבור עסקים מיישובים מרוחקים את כלי הסיוע של משרד הכלכלה, הודיעה הנהלת מעוף בדרום ובשפלה על פתיחת שלוחות של סניפי מעוף באזורים שונים. כך למשל סניף מעוף בדימונה ובנגב המזרחי המעניק שירותים גם לעסקים מאזור הערבה, יפתח שלוחה באזור התעשייה ספיר שבערבה תיכונה. סניף מעוף באר שבע המעניק שירותים לעסקים מבאר שבע והנגב המערבי יפעיל שלוחה באופקים שתספק מענה לעסקים מאופקים והיישובים שמסביב.

 

אורי הכהן, מנכ"ל מעוף מרחב דרום והשפלה: "אני שמח על ההחלטה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה לבחור בנו להפעיל את מערך מעוף בדרום ובשפלה. אנחנו מביאים איתנו סל של ידע עסקי וניהולי, עם תחושת  שליחות גדולה להעביר אותו הלאה לעסקים קטנים ובינוניים באזור הפעילות הגדול עליו אנו אמונים. אנחנו מאמינים במגזר העסקי ומבינים את חשיבות תפקידנו במיוחד בימים אלו, בהם עסקים רבים חווים משבר בעקבות הקורונה. אני מזמין בעלות ובעלי עסקים להגיע אלינו לסניפי מעוף ולשמוע על אפשרויות הסיוע, המענקים השונים  והייעוץ שעומדים לרשותם כבר עכשיו. אנחנו במעוף נעשה הכול כדי לסייע למגזר העסקי לחזור לאייתנו".

 

קרדיט: PIXABAY
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...