Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חברת Essence הממוצבת בראש החזית הטכנולוגית משיקה טכנולוגיית חיישן חדשה תחת קטגוריית Telecare

חברת Essence הממוצבת בראש החזית הטכנולוגית משיקה טכנולוגיית חיישן חדשה תחת קטגוריית Telecare
קרדיט לצילום – Essence SmartCare

MDsense המעניק דיוק ואמינות חסרי תקדים לגילוי נפילות של אנשים מבוגרים ופגיעים

הרצליה, ישראל, 11 בספטמבר 2020

Essence הנמצאת בחזית הטכנולגיה כבר למעלה מ-25 שנה עם נוכחות גלובלית ו-50 מיליון מכשירים הפרוסים ברחבי העולם, משיקה את MDsense- טכנולוגיית חיישן חדשה תחת קטגוריית Telecare. 

חברת Essence הממוצבת בראש החזית הטכנולוגית משיקה טכנולוגיית חיישן חדשה תחת קטגוריית Telecare
קרדיט לצילום –
Essence SmartCare

חברת Essence SmartCare , מקבוצתEssence , המובילה את גישת ה-Telecare החדשה ליצירת סביבת מחיה בטוחה יותר עבור קשישים ואנשים פגיעים, מודיעה היום על השקת מכשיר ה- MDsense  : הנותן את הפתרון הרב-ממדי הראשון לגילוי נפילות העומד לרשות נותני השירותים לגיל השלישי והסיעודי ברחבי העולם.

פתרונות גילוי הנפילה הקיימים כיום בשוק, סובלים מאי דיוקים וחוסר אמינות המהווים את נקודת התורפה הגדולה ביותר בהתמודדות עם נפילות מבוגרים. קיימת עלייה באזעקות השווא המדווחות על ידי נותני השירותים המובילים.

מחקר שביצעה חברת Essence, מצא כי פחות ממחצית מהדיירים הגרים בבתי אבות נושאים מכשירים לבישים לגילוי נפילות, מה שמגדיל באופן משמעותי את הסיכון להסתמך על טכנולוגיה לבישה לצורך ניהול נפילות.

משבר הקורונה כפה עלינו ריחוק חברתי ומבוגרים רבים נותרו בבידוד, מה שגרם לעלייה של יותר מ30% במספר המבוגרים שנמצאו ללא רוח חיים בבתיהם בהשוואה ל2019. בישראל, האוכלוסיה המבוגרת (מעל גיל 65) מונה כ-11% מכלל האוכלוסיה וכ-25% מהמבוגרים חיים לבד.

נפילות זה דבר שבשגרה עבור מבוגרים,אחד מכל שלושה מבוגרים נופל לפחות פעם בשנה והתוצאות קשות!

ב-60% מהמקרים, המבוגר שוהה על הרצפה לפחות 8 שעות בממוצע  וב-88% מהמקרים, נדרש אשפוז כתוצאה מנפילה.

 מכשיר ה MDsense  מספק הגנה מפני נפילה של מבוגרים, על ידי ניטור אירועים באמצעות חיישנים חכמים המותקנים על הקיר בלבד וללא צורך במכשירים לבישים.

MDsense מאפשר למטפלים להגיב מהר יותר לנפילות מאומתות, תוך שמירה על פרטיותו המלאה של הדייר. אין לו פונקציית וידאו או סאונד הוא פועל בצורה חלקה 24/7, אלחוטי, עובד הן בחדרים בהירים והן בכהים, עמיד למים ויכול להבדיל בין בני אדם לחיות מחמד.

המוצר נבנה על בסיס הפתרונות הדיגיטליים המתפתחים כיום.MDsense  הוא חלק מפלטפורמת Care@Home של חברת  Essence המעניקה פתרונות  Telecareמתקדמים, עם תו תקן מאושר אשר מחוברים לענן. 

מערכת Care@Home  משתמשת בבינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה, כדי לאסוף באופן שוטף נתונים ולהבטיח למידה מתמשכת, המאפשרת תגובה מהירה במדויק לאירועי נפילה, ניהול טוב יותר של הטיפול והתגובה ותוצאות חיוביות יותר.

ד"ר חיים אמיר, מייסד ומנכ"ל קבוצת Essence: "מערכות ניטור נפילה הקיימות בשוק מותירות את האחריות להתריע על נפילת הדייר, על המטפלים בבתי האבות והדיירים עצמם. MDsense  מאפשר עצמאות והוא כל הזמן שם, מוכן לתמוך בעת הצורך ומעניק שקט נפשי אמיתי הן עבור המטפלים והן עבור הדיירים. בהשקה העולמית הזו, אנו מספקים כעת הגנה מלאה מפני נפילות בכל החדרים, מה שפתרונות ה Telecare הקלאסיים הנוכחיים אינם יכולים לספק. "

ברק כץ, מנכ"לEssence SmartCare : "אנחנו גאים להוביל את השוק עם פריצת הדרך הזו שתעניק ללקוחות שלנו אפשרות מאד מדויקת להפוך את הדיירים לבטוחים יותר." מר כץ הוסיף: "החזון שלנו ב Essence SmartCare הוא להשתמש בטכנולוגיות כדי להפוך את החיים לטובים יותר. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה הרב מימדית שלנו תהפוך את קירות בני הגיל השלישי החיים בדיור עצמאי או בבתי האבות  לחכמים יותר, ובסופו של דבר תהפוך את הבית לבטוח יותר ותאפשר לאוכלוסיה המבוגרת ואנשים פגיעים לחיות זמן רב יותר, טוב יותר, עם פחות דאגות לנפילות שמשפיעות על החופש וההערכה העצמית שלהם.

אודות חברתEssence  :

Essence היא ספקית עולמית של פתרונות IoT (Internet of Things) מחוברים ואבטחת סייבר לספקי שירותי תקשורת,

אבטחה ושירותי בריאות, המשרתים משקי בית ועסקים קטנים ובינוניים. החברה בעלת 25 שנות ניסיון וחדשנות עם נוכחות גלובלית ו -50 מיליון מכשירים הפרוסים ברחבי העולם. 

Essence  מחויבת לפתח ולתמוך בפתרונות המשפרים את העסקים של השותפים ומאפשרים לאנשים לחיות חיים מלאים וטובים יותר.
www.essence-grp.com

אודות חברת  Essence SmartCare:

חברת Essence SmartCare  הינה חלק מקבוצת Essence המפתחת פלטפורמות IoT חלוציות עבור נותני שירותי בריאות וטיפול בקשישים המובילים בשוק ומאפשרים טיפול מונע חכם ומענה חירום, כך שקשישים יכולים לחיות את חייהם במלואם – עם שקט נפשי מוחלט. שותפות עם Essence SmartCare מסייעת למצב חברות כפרוגרסיביות, שחושבות קדימה ומבינות את הצורך לאפשר לקשישים ואנשים פגיעים לנהל חיים עצמאיים ובטוחים יותר.

www.essencesmartcare.com

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...