Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הערוץ הכי מעניין שאתם לא מכירים נמצא דווקא בפרטנר TV

הערוץ הכי מעניין שאתם לא מכירים נמצא דווקא בפרטנר TV

בשנת 1930, לילד הממוצע היו שני זוגות מכנסיים, שתי חולצות וזוג נעליים אחד. בשנות השבעים היה לנו תקליט אחד שהיינו מנגנים שוב ושוב ומתענגים על כל שיר בלי הפסקה. בשנת 2005 היינו צופים באותם פרקים של אותן התוכניות ונהנים מהם כאילו צפינו בהם בפעם הראשונה. לא היו לנו הרבה אפשרויות וגם לא היינו בררנים מדי, העיקר שיהיה משהו.

אבל חוסר במגוון הוא כבר מזמן לא בעיה עבור המין האנושי. בשנת 2019 אפשר לשמוע מאות אלפי מוזיקאים, לרכוש איזה ספר שתרצו באיזו שפה שתרצו ולצפות בסרטונים של חתולים מנגנים על פסנתרים – וכולם דרך מכשיר קטן שיושב לנו בכיס של הג’ינס.

מבחר הערוצים שבהם אפשר לצפות היום ענקי. היום הקושי הוא לא למצוא משהו לראות, אלא שהוא למצוא משהו ששווה את הזמן שלנו. משהו חדש, משהו מעניין – תוכן איכותי.

ערוצים ייחודים הם מצרך נדיר, ומה שאתם כנראה לא יודעים זה שאחד הערוצים הייחודיים ביותר בעולם זמין לצפייה בישראל. כן כן, אנחנו מדברים על ערוץ Viceland המשודר בפרטנר טי וי.

הערוץ הכי מעניין שאתם לא מכירים נמצא דווקא בפרטנר TV

למבצעי הצטרפות :

https://www.zorro.press/partner-packages/partner-tv/

מי אתה ערוץ VICELAND?

ערוץ וויסלנד הוא ערוץ חדש של חברת המדיה VICE. החברה הזו דואגת כבר שנים ליצור תכנים מרגשים, מיוחדים ומרתקים שלא דומים לשום דבר אחר שראיתם לפני כן. הם מפרסמים תוכניות שונות ומגוונות בערוץ היוטיוב שלהם, מפרסמים מאמרים באתר האינטרנט שלהם ועכשיו הם הגיעו למסך הטלוויזיה שלנו ולשירות הטלוויזיה של פרטנר TV.

מה שהופך את VICE לחברת מדיה מיוחדת היא שלחבר’ה של וויס פשוט אין פרות קדושות. בעולם שמלא בפוליטיקלי קורקט ובתוכניות בנאליות שחוזרות על עצמן, קשה למצוא תכנים שנוגעים בעניינים חשובים בצורה אמיתית וכנה. בערוץ של VICE תמצאו תוכניות שיתנו לכם מבט מבפנים על נושאים כמו סמים, קהילת הלהט"בים, מיניות, טכנולוגיה, רפואה, אוכל, יזמות ומה לא.

אל תדאגו, לקוחות פרטנר טיוי, לא נשאיר אתכם לבחור לבדכם מה לראות בערוץ החדש, יש לנו כמה המלצות ממש חמות שיבטיחו לכם חווית צפייה מעשירה ומעניינת.

תוכניות מומלצות ב – VICELAND

אם אתם מנויים בשירות פרטנר טי וי אתם בטח רצים עכשיו לבדוק את הערוץ של VICE. רגע לפני שאתם מתחילים לצפות בתוכנית אקראית בערוץ החדש שלכם, יש לנו רשימה של המלצות לתוכניות הכי שוות בערוץ.

  • Hustle – המנחה ג’ון הנרי מלווה יזמים ובעלי עסקים בתחומים כמו הדפסות תלת מימד, מיזמים חברתיים ואפילו חנויות בגדים ייחודיות במהלך הדרך להגשים את החלום שלהם. הדרך, כיאה לתוכנית טלוויזיה, מלאה בקשיים ואתגרים לא פשוטים בכלל.
  • Slutever – כותבת הסקס קרלי סקיורטינו חוקרת את עולם הסקס, הנשיות, המיניות והמגדר בסדרה שמציגה לכם מבפנים תחומים שלא היה לכם מושג שקיימים בכלל.
  • Balls Deep – תומס מורטון רוצה לחקור את כל צדדי האנושות, ואת זה הוא עושה על ידי התנסות מגוף ראשון. תומס מבלה לא מעט זמן עם אוכלוסיות שונות ברחבי ארה"ב: משפחה מוסלמית, קבוצת ציידים מאלסקה וגם תומכי טראמפ. מעניין, מרתק ומשעשע.

אם ערוץ VICELAND נראה לכם כמו ערוץ שנוצר במיוחד בשבילכם ואתם רוצים להצטרף לשירות פרטנר טיוי, השתמשו באתר זורו כדי למצוא את הדיל המשתלם ביותר!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גישה טבעית לריפוי והחלמה
טיפול בכוסות רוח הוא חלק מהרפואה הסינית המסורתית. שיטת טיפול...
התחפש לאלוף: עילאי עמר – אלוף אופקים בגיימינג
עילאי עמר, תלמיד כיתה יב' בתיכון הרב תחומי עמל אמירים,...
עורך דין צוואות וירושות בצפון המאם חליאל
יש הרבה מה לדעת על הנושא המשפטי של צוואות וירושות...
לדאוג שדברים יתנהלו בדרככם בכל שלבי החיים- איך עושים את זה?
ככל שאדם מתבגר ומזדקן, מתחילות לצוץ בראשו שאלות מהותיות כמו...
מודדים את השטח בעזרת המומחים
כשמדובר בבעלות על נכס, היבט מכריע אחד הוא לדעת את...
עריכת צוואה- תמהלך שחשוב לא לוותר עליו
אנשים רבים המגיעים לגיל מבוגר מרגישים שהמטרה העיקרית שלהם, וטוב...
יוזמה עם חשיבה קדימה הדורשת תכנון קפדני
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבניין משותף היא יוזמה עם...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
אולם לבריתה
נולדה לכם תינוקת יפה ומתוקה ואתם רוצים לחגוג את העניין?...
שדרגו את חווית הבישול שלכם
אם אתם אוהבים לבשל ולאפות בוודאי יצא לכם להשתמש בכלי...