Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הנהלה חדשה נבחרה לארגון הקבלנים בנגב

<strong>הנהלה חדשה נבחרה לארגון הקבלנים בנגב</strong>
קרדיט צילום: דודו גרינשפן

הנהלה חדשה נבחרה היום (יום ג', 20/12) לארגון הקבלנים בנגב. ההנהלה עתידה לפעול בארבע השנים הקרובות. אלי אביסרור, נבחר פה אחד ליו"ר הארגון לקדנציה נוספת.

אלי אביסרור, בתום תוצאות הבחירות: "אני מודה על האמון שנתתם בי ומבטיח כי יחד עם חברי ההנהלה והמנכ"ל נמשיך לדאוג לצרכי קבלני הבניה, התשתיות, החשמל, האינסטלציה, הקונסטרוקציות ובכל יתר ענפי הבניה, כי זה תפקידו של הארגון.

בתום יום בחירות ששולב באסיפה כללית של הארגון, נבחרה היום (שלישי,20/12/22) הנהלה חדשה לארגון הקבלנים בנגב. הבחירות אשר מתקיימות אחת ל-4 שנים, נערכו במהלך היום באולמי "נרניה" בבאר שבע. לתפקיד היו"ר נבחר אלי אביסרור פה אחד, ללא מתמודדים מולו. הדבר מראה על האמון הרב שיש לקבלנים באביסרור, אשר משמש גם כמ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ומייצג את קבלני הנגב בכל הפורומים.

לחברי ההנהלה נבחרו:

יוסי דלויה שקיבל את מירב הקולות ואחריו עופרה חדד, שמעון גוזלן, רפי לנקרי, אמיר יעקובי, אחמד אזברגה, דוד אריה, יוסי בן ישי, כאמל שרחה, שמעון אוזן, ענבר רן, תאופיק אלעוברה, שי חמו ואיציק טובי.

חברי ההנהלה שנבחרו מייצגים תחומי עשיה שונים: חלקם מענפי היזמות והבניה, חלקם מבניה ציבורית, חלקם מתחומי הקונסטרוקציות, החשמל, האינסטלציה ועוד. הקבלנים שנבחרו בחלקם קבלנים גדולים ובחלקם קבלנים ברמת סיווג בינונית או קטנה. בדרך בחירה זו יהיה ייצוג מתאים לכל תחומי העשייה ובהיקפי הביצוע.

ליו"ר ועדת הביקורת נבחר נאיף אלעמור ולחברי הועדה נבחרו יוני צינברג ואלי בן מוחה.

אלי אביסרור, יו"ר הארגון ומ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ: "אני רוצה לברך את חברי ההנהלה החדשה. אני בטוח כי תדאגו לייצג את הנושאים החשובים לקבלני הנגב באופן הראוי ביותר ומשוכנע כי יחד נדאג לצרכי הקבלנים, נתמודד עם הקבלנות הבלתי חוקית והפרוטקשן, נוביל את הענף להתייעלות, להתחדשות עם טכנולוגיות חדשות, ונעשה זאת  תוך שמירה על בטיחות העובדים בענפים השונים".

במקביל לתהליך הבחירות התקיימו באולם רבי שיח מקצועיים בנושאים שונים בתחומי הבנייה. רב שיח בנושא עובדים פלסטינאים בהשתתפותן של בכירות רשות האוכלוסין וההגירה בישראל: ענבל ממש– ראש מינהל עובדים זרים, ענת טוויטו– מנהלת אגף שירות למעסיק וסימה נעים– מנהלת לשכת קבלנים מעסיקים. בפאנל התייחסו המשתתפות לסוגיית כוח האדם בענף הבנייה ולהעסקת עובדים פלשתינאיים בפרט. ענבל משש הציגה את הרפורמות החדשות בתחום ואת שיטת העסקת עובדים פלסטינאים שתיכנס לתוקפה כבר בתחילת שנת 2023.

קרדיט צילום: דודו גרינשפן

עוד התקיים רב שיח בנושא תשתיות ובנייה חוזית בהשתתפות נציגי התאחדות הקבלנים בוני הארץ בהם: ניר ינושבסקי– סגן נשיא ההתאחדות ויו"ר אגף בנייה חוזית, דוד יהלומי– ראש מטה תשתיות ובנייה חוזית ושירי בכר מסאמי- סמנכ"לית התאחדות הקבלנים בוני הארץ. במהלך הדברים הציגו המשתתפים את הפעולות לקידום תחום התשתיות והבנייה החוזית אל מול משרדי הממשלה והקושי להחיל סטנדרטיזציה בתחום בקרב הרשויות והמועצות המקומיות.

בדברי ברכתו אמר מנכ"ל הארגון, צביקה ליבנה: "ארגון הקבלנים בנגב הוא מהארגונים הכלכליים החזקים בארץ. אני מברך את כל הנבחרים ובטוח שהם יעשו את תפקידם על הצד הטוב ביותר. בהזדמנות זו אני קורא לכל הקבלנים שעדיין לא הצטרפו לארגון לבוא ולהצטרף ולקבל את מלוא הייצוג והשירותים שהארגון מציע לקבלן".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע דוגו לא נפסק - גם כשאנחנו רחוקים מביתנו
תושבי מושב שוקדה לא ויתרו גם השנה על מבצע דוגו,...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
מי בדלת? המערכת שתכין אתכם לכל מבקר
מערכות בקרת גישה או כפי שהן מוכרות יותר במושג בקרות...
זמן נהדר להנות מהמדבר
הודעה לעיתונות: מסלולי פריחות בעיר ערד והסביבה פריחת השקדיות | פריחת אירוס...
מאוחדת ועמותת עמך למען אוכלוסיית ניצולי השואה
סדרת הרצאות והדרכות בנושאי בריאות, המיועדות לאוכלוסיית ניצולי השואה, יועברו...
בוא תאיר איתי"- מסע חנוכה לזכרה של תאיר פוקר ז"ל
תושבי שוקדה קיימו השבוע מסע קהילתי לזכרה של ילדת המושב...
טקס הענקת מלגות מטעם בנק לאומי במכללה האקדמית ספיר
השבוע (ב') נערך טקס הענקת מלגות מטעם בנק לאומי במכללה...
מכשירים את דור המתנדבים של העתיד
בסמינר ההכשרה של עמותת מאירים – מפיצים טוב

סמינר הכשרה בהשתתפות 150 חניכים של עמותת מאירים – מפיצים...
מוסיפים אור: תלמידי מקיף כללי אמית גוטוירט הדליקו נרות עם חיילי פלוגת הצמ"ה
לכבוד חג החנוכה, הגיעו תלמידי שכבת י"א במקיף כללי אמית...
הנהלה חדשה נבחרה לארגון הקבלנים בנגב
הנהלה חדשה נבחרה היום (יום ג', 20/12) לארגון הקבלנים בנגב....