Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המרכז החדשני למצוינות שחייה בערבה התיכונה אירח את נבחרת הנוער של ישראל בשחייה למחנה אימונים לקראת אליפות אירופה לנוער בסרביה

המרכז החדשני למצוינות שחייה בערבה התיכונה אירח את נבחרת הנוער של ישראל בשחייה למחנה אימונים  לקראת אליפות אירופה לנוער בסרביה
קרדיט צילום: יוסי לין

 

המרכז למצוינות שחייה בקריית הספורט בספיר ע"ש אוולין לייפר, בערבה התיכונה, אירח את הסגל המורחב של נבחרת הנוער של ישראל בשחייה, המונה כ-14 שחיינים ושחייניות, למחנה אימונים מרוכז של שלושה ימים, במטרה לגבש את חברי הנבחרת ולהכינם לקראת פתיחת עונה מאתגרת עם סדרת תחרויות בארץ ובחו"ל.

 

כרמל לויתן, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בשחייה: "בחרנו לפתוח את עונת 2023 במחנה אימונים קצר ואינטנסיבי במרכז השחייה בקריית הספורט בספיר, בשל איכותו ועמידתו בסטנדרטים בינלאומיים. מיקומו הייחודי של המתקן, בלב הערבה התיכונה, העניק לשחיינים והשחייניות את היכולת להתנתק מהמסגרות המוכרות ולהתרכז בצורה מלאה באימונים".

 

יוסי לין, מנהל מחלקת הספורט במועצה אזורית הערבה התיכונה: "שמחנו לארח את נבחרת הנוער של ישראל בשחייה ולהעמיד לרשותם מתקנים חדישים ושירות מסור של צוות המרכז. אנו בטוחים כי הדור החדש של השחיינים והשחייניות המוכשרים ימלאו את עם ישראל בגאווה בשנים הקרובות, ומאחלים לצעירים הצלחה גדולה בתחרויות בארץ ובאליפות אירופה לנוער".

קרדיט צילום: אסף מימון

 

תחרויות הקריטריון לאליפות אירופה לנוער, תהיינה השנה 'גביע האיגוד' (20-22 באפריל) ו-'אליפות ישראל arena לבוגרים ותחרות הקריטריונים' (7-10 ביוני), אשר ייערכו שתיהן במכון וינגייט. בהתאם להישגים שירשמו השחיינים והשחייניות בתחרויות אלה, יורכב סגל הנבחרת שישתתף מאוחר יותר באליפות אירופה לנוער בבלגרד, בירת סרביה (4-9 ביולי).

 

בנבחרת הנוער נמנים מספר מדליסטים בינלאומיים, בהם אוקאן גולדין המתאמן במכבי נהריה, שבגיל 15 בלבד כבר נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בענף השחייה הישראלי, וזכה בחודש יולי האחרון במדליית הזהב במקצה 100 מטר גב באולימפיאדת הנוער האירופאית, לרבות קביעת שיא ישראלי חדש לבני גילו, של 55.56 שניות.
צוות המאמנים שהוביל את מחנה האימונים: כרמל לויתן מאמן ראשי נבחרת הנוער, אסף מימון מנהל נבחרת הנוער, אייל עילם (מכבי שהם) וניל מזרחי (מכבי חיפה).

 

במרכז השחייה בקריית הספורט החדשה בספיר, ע"ש אוולין לייפר, הינה נדבך חשוב ומשמעותי שכולל בריכות שחייה, חדר כושר, אולם ספורט חדש המאובזר במיטב מתקנים תקניים וחדשים, שני אולמות ספורט, מגרשי טניס ומגרש כדורגל. המרכז מארח קבוצות ספורט מקצועיות למחנות אימונים מרוכזים.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מרדף לוהט בלב המדבר
בעת סיור גששות ותצפיות על חיות בר שהתקיים באזור נחל...
ביד חזקה ובזרוע נטויה: 2 אלופי אירופה ישתתפו באליפות אופקים השלישית בהורדת ידיים
לא מרימים ידיים – מורידים אותן: רגע לפני פסח ישתתפו...
אלופת הכדורגל: נבחרת אמית טכנולוגי אשקלון
נבחרת הכדורגל של בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון, קטפה את...
קבוצת "הגר" – אלופת טורניר מאמאנט הראשון באופקים
קבוצת "הגר" מבאר שבע היא אלופת טורניר מאמאנט הראשון בכדורשת...
פיקניק אנד לוקיישן בערבה הדרומית
סלי פיקניק מלאים בכל טוב מתוצרת הארץ לפיקניק בלב המדבר במהלך...
טקס לזכרו של הלוחם סמ״ר רואי אליאס ז"ל שנפל בעזה התקיים ביום שני (4.3) במשחק ליגת ווינר סל בין מכבי תל אביב להפועל אילת
בפתיחת משחק כדורסל שהתקיים השבוע (4.3), באולם בגין באילת, במסגרת...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
ציוד חדש לצוותי הכוננות בערבה התיכונה
חברי כיתת הכוננות ביישובי הערבה התיכונה התחדשו בציוד חדיש לשדרוג...
"שייכות, בחירה ואחריות" - סמינר מתגייסים לראשונה בערבה
בית ספר תיכון 'שיטים דרכא', בשיתוף מחלקת חינוך במועצה אזורית...
קוליסים- לא בדרך שלי! לקראת סוכות- קריאה לנהגי רכבי שטח בערבה- לא לחרוג מהשבילים המסומנים
תחת הכותרת "קוליסים לא בדרך שלי" יוצאים ראש מועצה אזורית...