Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החשיבות של חותמת לוגו

החשיבות של חותמת לוגו
קרדיט freepik

בעולם העסקים ברור מאד אילו פרטים צריכים להופיע על גבי מסמכים חשובים. בעל העסק נדרש לאורך שנת המס להראות או להציג מסמכים שונים שקשורים בהתנהלות העסק שלו מכל הבחינות וההיבטים – כלכלית, לוגיסטית, אישורים ורישיונות שונים שנדרשים על ידי מוסדות המדינה ועוד. ברוב המקרים צריכה להיות חותמת לוגו על כל אחד ואחד מהמסכים האלה, שכן ברגע שאותו אדם הופך להיות בעל עסק – הזיהוי שלו הופך להיות גם אישי וגם עסקי מסחרי. בכל פעם או מצב שבהם עליו לחתום על מסמכים שקשורים לעסק – יידרשו שני סוגים של חתימות – שלו בכתב יד וחותמת של העסק שכוללת את הלוגו ופרטים נוספים על פי סוג העיסוק שלו. בדרך זו תמיד אפשר להתחקות אחרי פרטים נוספים וחשובים וכל מה שחשוב ומהותי לדעת אודות העסק יופיע מיד מול העיניים.

החשיבות של חותמת לוגו
קרדיט freepik

איך מייצרים חותמות לוגו?

כיום אפשר לומר שכמעט ולא רואים חותמות פיזיות בנוף. בזכות מסמכים רבים שהפכו לדיגיטליים – אין צורך בהרבה מאד מקרים בחתימה עם עט או חותמת ואפילו לא תמיד יש צורך להדפיס דפים או מסמכים. יחד עם זאת יש בעלי עסקים כאלה ואחרים שכן מוטלת עליהם חובה להדפיס מסמכים ולחתום עליהם ואז הם נדרשים לחתום הן בכתב יד והן עם החותמת העסקית שלהם שמכילה את הלוגו של העסק, פירוט של התמחות מסוימת שיש להם ובמקרים מסוימים גם מספר עובד או מספר רישום באגודה מקצועית. פרטים אלה חשובים ומהותיים מאד ובמידה שתתבצע ביקורת או בחינה של מסמכים מקצועיים (גם זמן רב אחרי שנחתמו והיו בשימוש) והפרטים של מי שחתום על המסמכים צריכים להיות ברורים ונוחים לקריאה. למרות החשיבות של החותמת עצמה ושל הפרטים שמופיעים בה – החותמות מאד פשוטות לייצור ושימוש, הן זולות ונוחות לנשיאה ממקום למקום ומה שבעיקר צריך לוודא שיש ממנו מספיק – אלה כריות דיו בצבע הדרוש ובכמות מספקת כדי שלא להיתקע בלעדיהן.

סוגים שונים של חותמות עם לוגו

כיום אפשר לבחור מתוך סוגים שונים של חותמות. גם בעלי מקצוע יכולים לבחור מאיזה סוג תהיה חותמת הלוגו שלהם – עם או בלי כרית דיו מובנית, כזאת שחבויה בתוך עט או עגולה ומסורתית כפי שהיו נהוגות החותמות בעבר. ברוב המקרים חותמת עם לוגו היא פריט שמתעסקים איתו ומזמינים אותו פעם אחת בקריירה, שכן החותמות לא נוטות להתבלות במהירות גבוהה ואפשר לעשות שימוש באותה החותמת במשך הרבה מאד שנים. יתרה מכך – החותמת הופכת לחלק בלתי נפרד מארגז הכלים של בעל העסק או המקצוע ועם הזמן נוצר כלפיה אפילו ערך רגשי, שכן היא מלווה את הקריירה המקצועית במשך הרבה מאד זמן ותמיד נשארת צמודה לבעליה.

נכתב בשיתוף עם https://stamped.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...