Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי

הזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי
קרדיט תמונה FREEPIK

הבת שלכם הגיעה לחגוג בת מצווה- מזל טוב. אין ספק שזה אחד המאורעות המשמעותית בחייה, והחגיגה הכי משמעותית. אין ספק שכל פרט משפיע על האירוע ומוסיף לו ובעיקר יכול להיות בלתי נשכח. תיכננתם חגיגה גדולה לחברים ולמשפחה והגיע הזמן לשלוח הזמנות? כיום ישנן אפשרויות מגוונות לשליחת הזמנות דיגיטליות, מקוריות ומהירות.

התפתחות הזמנות בת המצווה – מהדפוס ועד הדיגיטל

עד לפני עשור בלבד, ואפילו פחות מכך, היה נהוג לשלוח הזמנות מודפסות לבת המצווה. במקרה הקל, קונים פנקס הזמנות לחברות בחנות לימי הולדת וממלאים הזמנה עבור כל חברה ומחלקים בכיתה. לעיתים היה נהוג להוסיף גם פוסטר ולתלות בכיתה. אך כיוון שמדובר באירוע משמעותי יותר מיום הולדת, היה נהוג ללכת לבית דפוס ולהדפיס הזמנות מעוצבות, לכתוב את שמו של כל מוזמן בהזמנה ולשלוח בדואר, או לנסוע במיוחד ולתת ביד ישירות למוזמנים. אין ספק שמדובר בהזמנה קלאסית אך שדורשת הרבה הכנה, וזהו לא עיקר המסיבה שעליו תרצו להתעכב. בעשור האחרון ובמיוחד בשנים האחרונות, עם כניסת הטלפון החכם לחיינו באופן כה ניכר, ההזמנות הדיגיטליות הפכו למקובלות עבור מסיבת בת המצווה. הן קלות יותר, פשוטות יותר ומתאימות לעולם הצעיר והמודרני.

 

הזמנות דיגיטליות לבת מצווה

הזמנות דיגיטליות הן הדבר החם הבא עבור מסיבת בת המצווה ובכלל לכל סוג של אירוע בקרב הדור הצעיר. כיום הטלפון החכם הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו והוא נישא איתנו לכל מקום. כיוון שכך, מקובל לשלוח הזמנות דיגיטליות ישירות לפלאפון עצמו, על ידי הודעת טקסט או "וואטסאפ". במקרים מסוימים ההזמנה נשלחת למייל, לרוב בקרב משפחות או מוזמנים בוגרים יותר.

יתרונות של הזמנות דיגיטליות לבת מצווה

ישנם יתרונות משמעותיים להזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי, על פני ההזמנות המודפסות. להלן נפרט כמה מהיתרונות הבולטים של ההזמנות.

הזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי

היום בעידן המודרני זמינים לנו ברשת שלל עיצובים מסוגים שונים. הרקע משתנה, התמונה, הפונט עצמו וקשת הצבעים. ניתן לשלב תמונות של נערת המצווה עצמה ולבקשתה. ההזמנה יכולה לכלול עיצוב אישי עבור כלת המצווה לבחירה שלה אל מול המעצב הגרפי. אפשרויות העיצוב האישי הן בלתי נגמרות. כיום אפילו כלת המצווה עצמה יכולה לעצב את ההזמנה כראות עיניה בתוכנה גרפית פשוטה. זו הזמנה שתהפוך משמעותית עבור כלת המצווה עצמה

קרדיט תמונה FREEPIK

הזמנות לבת מצווה בכל כיס

הזמנה לבת מצווה בעיצוב אישי יתפוס את תשומת הלב של המוזמנים ובפרט החברים, יופיע במאגר התמונות שלהם בטלפון הסלולרי. באופן כזה ההזמנה תבלוט יותר מהתמונות האחרות (בהנחה שהעיצוב מושך ומזמין). החברים שסביר שמדפדפים בתמונות בפלאפון יראו את ההזמנה באופן חוזר. הכי חשוב שביום האירוע, הם לא יצטרכו לזכור להביא את ההזמנה, היא כבר תהיה מונחת בכף ידם.

 

לא צריך לחלק

הזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי ועבור נמען אישי, אך הן נשלחות בלחיצת כפתור. לא צריך להתאמץ להגיע באופן אישי ולחלק, וניתן להגיע למוזמנים רבים על ידי הפצה בקבוצות, ברשימת תפוצה ואף בהפצה אישית.

סוגים של הזמנות לבת מצווה בעיצוב אישי

ישנם סוגים שונים של הזמנות דיגיטליות לבת מצווה, שכולם ככללם מעוצבים באופן אישי בהתאם לבקשת כלת המצווה והמשפחה, ובהתאמה להעדפות האישיות. ישנם כמה סוגי הזמנות דיגיטליות לבת מצווה שהבולטות בהן:

  • הזמנה לבת מצווה בצורת תמונה דיגיטלית מעוצבת
  • הזמנה לבת מצווה בצורת סרטון קצר – בסרטון תמונות מתחלפות ובהן כיתוב מתחלף ואפקטים, לרוב באורך של כחצי דקה ועד מספר דקות.

 

שיהיה במזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...