Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם חובה להזמין אנשי מקצוע לניקיון הארובה שלכם?

האם חובה להזמין אנשי מקצוע לניקיון הארובה שלכם?
קרדיט - Pixabay

ארובות משמשות בקמינים להוצאת עשן ואדים, אך הן עושות את עבודתן כראוי רק כשהן נקיות. בחודשים הקרירים יותר, הארובה שלכם עובדת קשה כדי לוודא שתמיד יהיה לכם ולמשפחתכם חם ונעים. למרות שהן יעילות בתחום החימום, הארובות דורשות לעתים קרובות יותר תחזוקה מאשר שיטות חימום חלופיות. ניקוי ארובות על בסיס קבוע לא רק מתפקדות בצורה יעילה יותר, אלא הן גם מגבירות את הבטיחות. לפעולת הניקוי והתחזוקה באופן קבוע יש יתרונות רבים שאי אפשר להתעלם מהם.

מניעת הרעלת פחמן חד חמצני

מכיוון שפחמן חד חמצני חסר טעם וריח, לא תמיד קל לדעת אם הוא הגיע לרמות מסוכנות. הצטברות של לכלוך וחומרים אחרים בארובה מפחיתה את יעילותה וכתוצאה מכך מגביר את הסיכון להרעלת פחמן חד חמצני קטלנית מעשן ותוצרי לוואי של השריפה במקרה זה ניקוי ארובות הוא הפתרון היחיד שיכול להבטיח כי אתם או בני משפחתכם לא תחיו תחת סכנת הרעלה.

חסכו בכסף והפכו את התחזוקה ליעילה בעזרת שירות מקצועי

ניקיון מלא ויעיל יותר מושג כאשר הארובה מנוקה באופן קבוע. אם זה המקרה, אתם צריכים לצפות לעלייה בחמימות הכללית של הבית שלכם, מה שהופך אותו למקום נעים יותר לבלות בו עם יקיריכם. אם הארובה שלכם חסומה, לא יועבר מספיק חמצן למדורה, וכך גם לא תצליחו לחמם את החלל ביעילות. חימום בעזרת זרימת אוויר טובה מהארובה חוסכת לכם בעלויות חימום בבית יל ידי מכשירי חשמל השונים. לכן חשוב לפנות לאנשי מקצוע שמתמחים בשירות ניקוי ארובות. למנקי ארובות הרבה יותר קל לבצע את עבודתם כשהם יכולים לראות שאין שום דבר שחוסם את הארובה. אם הארובה שלכם סתומה פיח, יהיה הרבה יותר מאתגר לגשת לחלקים של המערכת כמו הבולם ומדף העשן, מה שעשוי לעכב תהליך הניקיון היסודי. לכן, חשו לבצע ניקיון באופן קבוע, מספר פעמים בשנה, כדי מנוע הצטברות של שכבת פיח עבה על דפנות הארובה.

בטיחות אש-גורם חשוב המשפיע על חובת ניקוי הארובה

הפוטנציאל לשריפה הוא אחד הסיכונים הגדולים ביותר הקשורים בשימוש בקמין השורף עצים. ככל שתשתמשו יותר בארובה, כך יצטבר בה יותר פיח ולכלוך אחר, ומכיוון שפיח כל כך דליק, כדאי לנקות אותו לעתים קרובות. משטח הארובה שלכם יכול להינזק מהעשן של השריפות שלכם, ואפילו כמות קטנה עלולה לעורר פיצוץ. ניקוי הארובה שלכם על בסיס קבוע הוא חיוני ללא קשר לסוג בולי העץ שאתם שורפים. למרבה הצער, גם חסימות הנגרמות על ידי אשפה וזיהומים אחרים יכולים לאלץ עשן לרדת כלפי מטה ולחזור לתוך הבית. עשן מסוכן לבריאות שלכם ומקשה על הנשימה. כדי להימנע מכל הסכנות הללו חשוב לפנות לאנשי מקצוע בתחום ניקיון ארובות ומנדפים- חברת אקו קלין!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...