Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דלתות כניסה מומלצות

דלתות כניסה מומלצות

דלתות כניסה מומלצות – כיצד תדעו במה לבחור?

בחירה נכונה של דלת כניסה לבית היא אינה פעולה כל כך קלה כפי שנדמה. כל כך הרבה סוגים, דגמים, עיצובים וחומרים קיימים, וכל זאת בטווח רחב ביותר של מחירים. כיצד תדעו לבחור? להלן סקירה של מספר דלתות כניסה מומלצות שכדאי מאוד לקחת בחשבון.

דלתות כניסה מומלצות

דלתות כניסה מומלצות בעלות תו תקן

לפני שנתחיל בסקירת הסוגים, נדגיש את החשיבות של רכישת דלת כניסה שעומדת בתו התקן הישראלי. בלעדי תקן זה אין שום טעם לבצע את הרכישה. התקן הישראלי קובע את סוג ואיכות החומרים המאושרים לייצור דלתות כניסה, את הצבעים המותרים לשימוש (מבחינת רעילות) והאם מדובר בדלת שאכן נמצאה כמונעת פריצה במשך זמן סביר של כמה דקות. בתקן הישראלי מצויות 4 דרגות הגנה, כשדלת כניסה מומלצת היא כזו שמגיעה עם לפחות שניים עד שלושה כוכבי בטיחות, מה שאומר שהפורצים יעדיפו לפרוץ דלתות אחרות.

דלתות כניסה מעץ – מתי הן מומלצות?

מצאתם מקום שמציעה דלתות כניסה בעלות תו תקן מחמיר? כעת תוכלו לברר לגבי הסוגים השונים, כאשר אחת האפשרויות היותר אהובות על הישראלים היא דלת כניסה מעץ. מדובר בדלתות בעלות מראה קלאסי שמשדרות חום ומשפחתיות. הן יספקו לכם הגנה ויופי אך עדיין חשוב לשים לב לכמה דגשים לפני שמחליטים לבצע רכישה שלהן. ראשית כל, לא בכל כניסה ניתן להתקין דלת מעץ. כאשר שמש חזקה יוקדת שעות רבות במהלך היום על העץ (למשל, בית עם חזית כניסה מערבית או מזרחית), העץ לא יתאים ויישחק מאוד מהר. בנוסף, לא כל מה שנראה עץ הוא אכן עץ. ישנן דלתות שעשויות מחומרים אחרים ומגיעות רק עם חיפוי של עץ, או בחיפוי MDF. שימו לב מה אתם רוכשים! מעבר לכך, השימוש בעץ מתאים לרוב הבתים אך חשוב מאוד לרכוש דלת שעברה טיפולים מחמירים כנגד טפילים ושיושמה בה שכבת לכה עבה כנגד לחות.

ומה מה לגבי דלתות כניסה מפלדה?

עוד אפשרות פופולארית היא דלתות פלדה, אשר זולות בכ- 50% מהמחירים של דלתות העץ. הן עשויות מפלדה מגלוונת שעברה למעשה טיפול שמונע ממנה להחליד. את הפלדה ניתן לקבל במגוון רחב מאוד של צבעים וסגנונות ולכן גם משפחות שמעוניינות במראה קלאסי וכפרי של עץ יכולות ליהנות מהן. חשוב מאוד להבדיל בין דלתות שעשויות אך ורק מפלדה לבין כאלו שכוללות גם חומרים אחרים. ישנן דלתות כניסה שעטופות במעין "שרוול" הגנה פולימרי, בדיוק כמו במקרה של דלתות למינטו, מה שמקנה  להן את הצבע, הגוון והעיצוב. אחרות כוללות ציפוי חיצוני של עץ או MDF וישנן דלתות כניסה מפלדה בשילובי זכוכיות ואפילו אלומיניום. לא מומלץ לבחור דלת כניסה מפלדה כאשר היא ממוקמת במקום שחשוף לרטיבות (גשם, ממטרות). הסיבה לכך קשורה לנטייה של הפלדה להחליד לאורך הזמן, מה שמחייב את הבעלים לצרכי תחזוקה תכופים יותר.

בשורה התחתונה, השילוב בין דלת כניסה חזקה ובטוחה שגם מעוצבת בצורה נפלאה, הוא זה שהופך את הדלת למומלצת במיוחד.

מאמר זה נכתב על ידי דלתות בכר, אנו עוסקים בדלתות פנים למעלה מ60 שנה, אנו גאים בניסיון שלנו במכירה והרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב של דלתות שנבחרו בקפידה על ידי צוות מהימן ונכון לרצות דלתות

אנו נמצאים בדרך שלמה 116 תל אביב, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של דלתות פנים.

ניתן ליצור איתנו קשר לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות בטלפון: 03-6870431

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות עם לקוח
טיפול פרטני הוא סוג של פסיכותרפיה שבה מטפל עובד ישירות...
כיצד מתנהלות חקירות בעידן המודרני?
הטכנולוגיה המתפתחת חודרת יותר ויותר לחיים שלנו, ומאפשרת לנו לבצע...
צוואות, ירושות וחלוקת עיזבון
כאשר אדם נפטר, נכסיו ורכושו עוברים לידי יורשיו החוקיים על...
לידה בצד הדרך
חלי ואליסף, זוג נשוי מקריית גת, היו בדרך לבית החולים...
כל מה שצריך לדעת על אינטרנט מהיר לעסקים
אתם מנהלים עסק, מקיימים שיחות וידאו ומידי פעם האינטרנט פשוט...
חלוקת רכוש לאחר מותו של אדם- מהן האפשרויות לכך
לאחר פטירתו של אדם, כאשר חולפת התקופה הראשונית של האבל,...
הפחתת כאבי גב באמצעות דיקור
דיקור סיני הוא שיטת טיפול עתיקה שמקורה ברפואה הסינית. בשיטה...