Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

במה כדאי לעבוד בחו"ל?

במה כדאי לעבוד בחו"ל?
לעבוד בחו"ל {תמונה: pixaby}

אלפי צעירים שסיימו את השירות הסדיר, סטודנטים רבים באמצע התואר, סטודנטים שסיימו תואר ראשון או שני, וצעירים נוספים בגילאים שונים יוצאים מדי שנה כדי לעבוד בחו"ל. רבים מעוניינים לעבוד בארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אך ישנם עוד מגוון יעדים אטרקטיביים לעבודה בחו"ל, בין היתר במדינות האיחוד האירופי, בקנדה, בסינגפור, בדרום אפריקה ועוד. עבודה בחו"ל מאפשרת לצעירים להרוויח משכורות עליהן רק ניתן לחלום בישראל, לכן אין זה פלא כי רבים מעוניינים לדעת היכן כדאי להם לעבוד ובאיזה תחום.

איזה עבודה בחו"ל מאפשר לישראלים להרוויח הכי הרבה כסף?

צעירים המעוניינים להרוויח כסף רב בתקופה קצרה יחסית תוהים במה כדאי לעבוד בחו"ל ומחפשים אפשרויות תעסוקה אטרקטיביות שיאפשרו להם לעשות הרבה כסף. ובכן, אפשרויות התעסוקה הפופולריות והאטרקטיביות ביותר הן ללא ספק בתחום המכירות, יש מגוון אפשרויות כגון עבודה בחנויות בוטיק הממוקמות במרכזי קניות מובילים, עבודה בעגלות מכירה בהן מוכרים שלל מוצרים, מצעצועים ומוצרי טיפוח וקוסמטיקה ועד למכשירים אלקטרונים, מוצרי חשמל וכלי בית.

בנוסף, ניתן לעבוד במובינג, בעיקר בארה"ב, וכדאי לדעת כי תחום המובינג נחשב לפופולרי במיוחד בקרב בוגרי יחידות קרביות, אך התחום אינו מתאים לבנות. יש אפשרויות קידום בתחום, אם פעם חברות המובינג היו יחסית קטנות ובחרו להעסיק בעיקר ישראלים כיום ההעדפה היא להעסיק מהגרים ממדינות דרום אמריקה בעוד הישראלים יכולים להפוך לראשי צוות תוך זמן קצר וליהנות גם מאפשרויות קידום בעבודה.

בוגרי יחידות צבאיות בעלי רקע פיקודי יכולים להשתלב בעבודות אבטחה בחברות שונות, חלקן בבעלות ישראלים. יש חברות אבטחה רבות בכל העולם שמעוניינות להעסיק צעירים ישראלים נמרצים ואחראים בגלל הרקע הפיקודי והניסיון הרב שלהם בתחום.

לעבוד בחו"ל {צילום:באדיבות pixaby}

תחום יחסית חדש לעבודה בחו"ל, בעיקר בארה"ב, הוא עבודה במשאיות אוכל, יש גם חברות בבעלות ישראלים המציעות לצעירים לעבוד באוטו גלידה, העבודה מתאימה בעיקר בחודשי הקיץ החמים.

כמו כן, ניתן להשתלב בעבודת מכירות ציורי שמן מדלת לדלת, עבודה מעט סיזיפית אך עדיין יש המצליחים להרוויח בה היטב. עם זאת, כדי להצליח יש לכתת רגליים ולהיות בעלי כישורי מכירה גבוהים כדי לשכנע את הקונים הפוטנציאליים.

צעירות מישראל יכולות לעבוד כאופר במשפחות יהודיות ברחבי העולם וכמטפלות לילדים של משפחות ישראליות בתנאי רילוקיישן או משפחות שירדו מהארץ. יש גם אפשרות לעבוד בהדרכות שונות, לרבות לימודי עברית או אנגלית.

העבודה המשתלמת ביותר לישראלים בחו"ל

העבודה הרווחית והמשתלמת ביותר לצעירים מישראל היא ללא ספק עבודה בתחום המכירות, במיוחד בחנויות בוטיק הממוקמות במרכזי קניות מודרניים בהם יש תנועה ערה של מבקרים. יש חברות המתמחות בניהול חנויות בוטיק במדינות שונות ברחבי העולם, העובדים זוכים לתנאים טובים, לאחוזים גבוהים מכל מכירה ולתנאי העסקה הולמים הכוללים לרוב דירות מרווחות, הדרכות מקצועיות ולעתים גם סיוע כדי לקבל אשרת עבודה בהתאם למדיניות ההגירה במדינה.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפרויקט להזנקת התיירות בערד יוצא לדרך: החברה הממשלתית לתיירות רגע לפני בחירת קבלן לביצוע פרויקט תצפית 'סף המדבר'
על אף המצב הביטחוני, החברה הממשלתית לתיירות ממשיכה לעבוד על...
אירוע מרגש שייזכר כל החיים
בר מצווה לבנכם הוא אירוע מרגש שאפשר לערוך אותו בצורה...
הטבה לתושבי הדרום: איגוד ערים כינרת מזמין ללא תשלום- את תושבי הדרום
בהמשך למבצע "מגן וחץ" והמצב הביטחוני בעוטף עזה והערים הסמוכות...
עושים חיים במהירות הבזק אירוע הטבע ביו-בליץ נחל כידוד - ערד 2023
סיורים וסדנאות | בוטניקה | צמחי מרפא | ארכיאולוגיה |...
טיול מאורגן למרוקו
פתיחת נתיב טיסה ישיר מישראל למרוקו הפיח התרגשות גדולה בישראל...
לאחר רעידת האדמה בטורקיה: פגישה מרגשת בין מירב עמית מנהלת תיירות ערבה תיכונה לבין ארול קנגה, מהנהלת רשת מלונות ״ברוט״ בטורקיה
פגישה מרגשת נערכה בין מירב עמית, מנהלת תיירות ערבה תיכונה...
תן לשים ת'ראש על דיונה: DUNE - פסטיבל יין ומוזיקה בכפר הנוקדים יוצא לדרך
מגוון יקבים משובחים מהארץ ומהעולם | טעימות יין ללא תחתית...
הקסם חוזר: פסטיבל השקדיות של חבל יתיר לבן, חגיגי ויפה יותר מאי פעם
במיוחד לכבוד עונת פריחת השקד, תיירות חבל יתיר מזמינה את...
מסלולי הטיול שלא ידעתם שקיימים באילת 
העיר אילת ידועה במלונות המפוארים שבה, חופי הים הנפלאים ולא...
אוטוטו זה קורה! פסטיבל המדורות הגדול בכפר הנוקדים בשיתוף הסועד הנודד
פסטיבל מדורות בשיתוף "הסועד הנודד" המציע אירועי גורמה בטבע יכלול...