Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ביצוע החטא ועונשו

ביצוע החטא ועונשו

החברה הישראלית מורכבת ממגוון שכבות ואוכלוסיות; יחידים וקבוצות הפונים לחיי פשע כדרך התמודדות עם המציאות הקשה. עם זאת, ובניגוד לעבריינים מקצועיים, אזרחים רבים מהשורה מוצאים עצמם מואשמים במסגרת הליכים פליליים. בין אם מדובר בעובדי ציבור, בעלי מקצועות חופשיים ועוד – התנהלות מול רשויות אכיפת החוק יכולה להיות טראומטית למדי. בהתאם לכך, ובמידה והואשמתם בעבירה פלילית, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין המתמחה במשפט הפלילי.

ביצוע החטא ועונשו

כאמור, אנשים רבים ונורמטיביים לכאורה נאלצים להתמודד עם מערכת אכיפת החוק. בין אם הם נמצאים בעיצומו של הליך משמעתי ובין אם הואשמו בעבירת צווארון לבן, אין ספק שפתיחת תיק פלילי יכולה להשפיע רבות על נפשו ובריאותו הפיזית של הנאשם. זקוקים לייעוץ ולליווי משפטי בתקופה מורכבת זו? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל משרד עו"ד פלילי גיא פלנטר. צוות משרד זה הינם מומחים בתחום המשפט הפלילי: החל מעורכי דין פלילים וצבאיים ועד ליטיגטורים – עובדים אלו מחזיקים בניסיון וברקע הנדרש כדי לייעץ ולהכין אתכם לכל שלב ושלב לאורך החקירה והמשפט הפלילי.

דבר עבירה מתוחכם – ורישומו הפלילי

מדי יום ביומו אנו מוצפים בסיפורים מסמרי שיער הנוגעים לתחום המשפט: בין אם מדובר בגניבות, תקיפות בני זוג, איומים ועוד – אנו מורגלים לשמוע על עבריינים המהווים חלק בלתי נפרד מחיי הפשע של ישראל. עם זאת, ובניגוד לפושעים מקצוענים אלו, ישנן עבירות המתבצעות על ידי אנשים מן השורה; בעלי מקצועות נורמטיביים מהמעמד הבינוי והגבוה המואשמים במסגרת עבירות צווארון לבן. כאשר אנו דנים בעבירה מסוג זה, הכוונה היא לפשע מתוחכם ביותר – הרבה מעבר לפעולות המכונות ברבים כעבירות רחוב. לצד רמת התחכום הגבוהה, עבירות צווארון לבן כוללות מספר מאפיינים עיקריים; מאפיינים הכוללים, בין היתר, את ניצול המשאבים שברשותם. כלומר, הכוונה היא לשימוש במידע פנימי של החברה על מנת לגנוב כספים או להשקיע במניות.

הנזק שנוצר כתוצאה מביצוע עבירת צווארון לבן היא גבוהה שכן יש ביכולתה להשפיע על הציבור הרחב. במידה והואשמת בביצוע עבירה זו, יהיה עלייך להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום הפלילי. כך, תוכל להתנהל מול המשטרה ומשרדי רשות המיסים כראוי. במקביל לכך, עליהם להתמודד לא רק עם העונש המוטל עליהם אלא גם עם רישום פלילי. במילים אחרות, רישום זה מעיד על ביצוע דבר העבירה; רישום המופיע אצל המשטרה, השב"כ ועוד. עם זאת, במקום שהעבר הפלילי של הנאשם ירדוף אחריו למשך כל חייו, מומלץ לחכות עד לסיום תקופת ההתיישנות של ההרשעה ולבקש למחוק רישום פלילי זה.

להעניק יחס אישי לכל לקוח

ישנם שני צדדים לכל דבר עבירה: המבצעים ואלו שנפגעים ממנה. בין אם מדובר בעבירה מסוג עוון או פשע, כאשר קרוב משפחה שלכם נפגע מכך הנכם מוגדרים נפגעי עבירה. בהתאם לכך, וכדי למצות את הדין מומלץ לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר. עובדי משרד זה ילוו אתכם בכל שלב של ההליך המשפטי תוך ייצוג מקיף ומקצועי ביותר. לייעוץ התקשרו 03-744-7448.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...