סניף באר שבע בניהולו של יקיר כהן, של רשת "הסטוק" המפורסמת, אשר פרוסה בכל רחבי הארץ, חתמה הסכם לשיתוף פעולה עם חברת "אלקטריקל" למכירת מוצרי חשמל לבית בשיטת ליסינג תפעולי.
רשת הסטוק מציעה מגוון רחב של מוצרים לבית, טקסטיל, נוי, מתנות וצעצועים. הרשת הוקמה בשנת 2006 ופרוסה על פני 25 סניפים ברחבי הארץ. בתקופה בה המודעות הצרכנית נמצאת בשיאה, הרשת מציעה את הפתרון המושלם ביחס בין שמירה על איכות המוצרים לבין המחיר האטרקטיבי ללקוח. סניף באר שבע אשר ממוקם במרכז ביג הוא בין הסניפים הראשונים של הרשת שיתחילו למכור את המוצרים.
חברת "אלקטריקל" השיקה בחודש שעבר לראשונה מודל חדשני שמציע ליסינג של מוצרי חשמל בתשלום חודשי. העסקה כוללת מלבד המוצרים גם שירות תיקונים מלא (מעבר לאחריות), הובלה התקנה ומימון חוץ בנקאי ובעצם – מודל של ראש שקט.
שיטת אלקטריקל מציעה מגוון מוצרי חשמל ביתיים (מוצרים לבנים) על בסיס תשלום חודשי נמוך וקבוע הכולל בתוכו את השימוש במוצר, הובלה, הרכבה, מימון ושירות תיקונים מלא 24/6. (אפילו תיקון המנורה במקרר וסתימה במכונת הכביסה.) ללא כל תוספת מחיר ובפריסה כלל ארצית, מתוך הבנה שמכשירי החשמל אינם נכס אלא אמצעי לשרת אותנו. הלקוח יכול להזמין מוצר אחד או להרכיב לעצמו חבילה בהתאם לצרכיו: מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, כיריים. מדובר על מודל שמותאם למציאות הישראלית הנוכחית בה יוקר המחיה הוא אפקט המקשה על רבים לניהול חייהם, המודל מאפשר למשל למי שנכנס לבית חדש ונמצא לפני הוצאות גדולות לא לוותר על מוצרי חשמל ברמה הכי גבוהה ומתאים במיוחד גם למי שרוצה להעלות את התשואה על דירה שהוא משכיר.
אלעזר ון-שפיגל, היזם והבעלים של חברת "אלקטריקל": "אני שמח על השותפות שלנו עם רשת "הסטוק". אנחנו באים לענות על צורך של קהלים רבים בציבור הישראלי שיוקר המחייה הוא נטל משמעותי על חייהם. המטרה שלנו היא לספק מוצר מעולה, בשירות הכי טוב ובמחיר חודשי שלא משפיע על כלכלת הבית, דבר שמאוד רלוונטי עבור משפחות צעירות או מרובות ילדים. מדובר על מודל שלא קיים במתכונת הזו בשום מקום בעולם, עשינו עבודת מטה ושטח ארוכה לפני היציאה לאור כדי לענות על כל הצרכים של הצרכן הישראלי ואני מאמין שהכניסה שלנו לשוק תשנה את חוקי המשחק. כשחיפשנו ערוצי הפצה בתחום הריטייל, מצאנו ברשת הסטוק את אותם ערכים, מחיר אטרקטיבי שירות בלתי מתפשר ואיכות מעולה".
מנכ״ל רשת הסטוק, עופר ברק: ״שם המשחק הוא מגוון וחידוש, אסור להיות משעמם. אנחנו צריכים לגרות את הצרכן לקנות עוד ועוד… עד היום הצלחנו להביא את המחיר הנמוך- ללא התפשרות על איכות המוצר, והיום אנו מתרחבים לתחום נוסף- המעמיס לא מעט על ההוצאה המשפחתית- היכולת להוציא במקביל לשאר ההוצאות עוד סכום גבוה על רכישת מוצרים, מכבידה ולכן היכולת לשלם סכום נמוך כל חודש ולקבל את כל המוצרים, יחד עם שירות תיקונים לכל סתימה או תקלה, תביא אלינו את בשורת השירות המעולה במחיר נמוך"
רקע מקדים למודל החדש:
כל משק בית רוכש או משדרג אחת לשנה שנתיים, את אחד ממכשירי החשמל הביתיים; מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, כיריים. מוצרים אלו, ישמשו את בני הבית לתקופה של כ 4-6 שנים. איכות המוצר פוחתת עם השנים וכך גם באחרית ימיהם עלות תחזוקתם תעלה. מוצרים אלו, הינם הכרך בכל בית, אך עלותם היא נטל כלכלי, למרות ירידה כללית במחירי המוצרים. בישראל ובארה"ב רוב הרוכשים יפרסו בכרטיס האשראי את עלות הרכישה על פני תשלומים רבים. כך שאם בממוצע כל שנה משק בית רוכש או משדרג מוצר אחד, ופורס אותו על פני 24-36 תשלומים ובמקביל משלם עלויות "קריאת שירות טכנאי", על מוצר אחר, נוצר מצב כי בממוצע כל חודש אנו משלמים לא מעט ובסוף שוויי הציוד הנרכש יהיה "שואף לאפס"