Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?

איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
קרדיט Canva.com

יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה אנשים שאינם מבינים בבורסה או בנדל"ן ישמחו להשקיע דווקא בנכס מניב שמוצג להם כעסקה טובה. בניגוד לבורסה שבה צריך ידע מעמיק בשוק ההון על מנת לתמרן בו מדי יום, בנדל"ן זקוקים לאנשי מקצוע בתחום שמאות המקרקעין שיכולים לנמק כל הערכת שווי דירה וכל מחיר שהם נוקבים בו לגבי נכס. אם בוחרים בשמאי מקרקעין מנוסים ומומחים באמת, שחוות הדעת שלהם מגיעות גם לגופים כמו בית המשפט וחברות פרטיות לבנייה, יכולים לדעת בוודאות את ערכו של הנכס ולהחליט בצורה בטוחה האם להיכנס לעסקה ומה כדאי לעשות. לכל נכס נדל"ני יש ערך ושווי שנקבעים על פי פרמטרים שונים שנבדקים על ידי שמאי מקרקעין וצריכים להילקח בחשבון ברצינות, בין אם אתם קונים או מוכרים נכס ובין אם אתם זקוקים להערכת שווי להגשה לערכאות או לרשויות. בחירת השמאי קובעת גם את רצינות חוות הדעת ועד כמה היא מקצועית, ולפעמים צריך להשוות בינה לבין הערכות אחרות כדי לראות אם היא אכן מדויקת וריאלית למדי. זוהי המומחיות של משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" שמוצעת ללקוחותיו כבר שנים רבות.

לקנות או לא לקנות?

השיקולים שלכם האם לקנות נכס תלויים גם בהערכת השווי אבל גם בפרמטרים כמו התאמה לתכניות שלכם, ולא רק למטרת השקעה. אם אתם מתכוונים להשתקע שם ולגדל משפחה, רצוי להקשיב גם להערכת שמאי שצופה את ההתפתחויות באזור על פי תכניות פיתוח של הרשות המקומית ויכול לייעץ לכם מניסיונו כדי להבין איך תיראה השכונה שלכם בשנים הבאות. זה שיקול חשוב שמשפיע על החלטת הקנייה או המכירה וקובע הרבה בנוגע לערך הנכס ולסיכוי שלכם למכור אותו ברווח.

משכנתאות וירושות

הערכות שווי של נכסים רלוונטיות וקריטיות גם במקרים כמו בקשת לקיחת משכנתא או גם בחלוקת עיזבון לפי ירושה, כדי להבין את ערך הנכס וכדי לקבוע לו גם את גובה המיסוי. כאשר מאשרים משכנתא למי שקונה דירה חייבים לדעת מהו ערכה האמיתי גם למקרה של גובה המשכנתא וכדאיותה, וכשמחלקים עיזבון ערך הנכס חיוני לתשלום המיסים וגם למטרות משפחתיות. ללא חוות דעת מומחית ומקצועית של שמאי מנוסה קשה לדעת מה שווי הנכס שבידיכם ולכן יש חשיבות למי שנותן אותה. משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" מעריך שווי נכסים למטרות שונות וללקוחות במגזר הפרטי והציבורי כבר שנים רבות. צלצלו > 052-3551162

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...