Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מגדילים את התנועה לאתר?

איך מגדילים את התנועה לאתר?

הקמתם אתר, אולי אתמול, אולי מזמן. סביר להניח שמישהו הקים לכם אותו או שאולי נעזרתם בכלים כדוגמת וורדפרס. כשיש אתר, הגולשים מגיעים. אבל אם אתם כאן, ככל הנראה שאתם לא מרוצים מהתנועה לאתר. אתם רוצים יותר, ובצדק. אתם רוצים יותר חשיפה. אולי גם יותר מכירות, יותר לידים, יותר הכנסות. יש לנו כמה שיטות יעילות, שתוכלו להיעזר בהם כדי שיגיעו יותר גולשים, הרבה יותר.

איך מגדילים את התנועה לאתר?

קידום בחינם וקידום בתשלום

כן, יש דרכים להביא יותר תנועה לאתר בחינם. אבל החיסרון הוא שהם בדרך כלל לוקחים די הרבה זמן. תצטרכו להשקיע הרבה מהזמן שלכם, שיכול מאוד להיות שאין לכם. הפתרון הוא להשקיע בקידום בתשלום. קידום בתשלום יכול להתבצע ישירות מול גוגל או מול פייסבוק. אבל אפשר גם לרכוש מודעות, כך שיופיעו באתרים נבחרים שבהם גולשים אנשים שרצויים לכם, גם באתר שלכם.

צרו תוכן מעניין (או קנו תוכן כזה)

גוגל אוהבת לקדם אתרים שגולשים אוהבים. כלומר, כדי שיגיעו יותר גולשים שמחפשים אתר בנושא מסוים דרך גוגל, אתם צריכים שגולשים יאהבו אתכם. זו לא אהבה רומנטית מן הסתם, אלא פשוט כשאנשים מוצאים שהתוכן שלכם מעניין. ככל שגולש נשאר אצלכם באתר יותר זמן, זו נקודה חיובית מבחינת גוגל. הפתרון – שבצו באתר שלכם תכנים ומאמרים מעניינים, שגולשים אוהבים. אין לכם זמן לכתוב? קנו תוכן שמכינים כותבי תוכן מקצועיים או עורכים. בלוג באתר, תמיד יהיה רעיון טוב.

הפיצו קישורים רלוונטיים

כדי להביא עוד גולשים ועוד תנועה לאתר, אתם יכולים להיעזר בקישורים. באתרים הנכונים, מוציאים קישור שמוביל אליכם. ככל שהאתר הזה יותר רלוונטי, כאשר הקישור הוא הגיוני ומשובץ נכון, כך יגיעו אליכם יותר גולשים. לכן, הדרך של שיתוף קישורים נמצאת כל הזמן במגמת עליה.

ביטויים רבותי, ביטויים

עברית את יודעים? בוודאי. אבל גוגל מקדמת אתרים לא רק על בסיס עברית יפה. קידום אתרים בגוגל נעשה מוצלח במיוחד כאשר משבצים באתר לא רק תכנים אלא גם ביטויים איכותיים. אפשר לקרוא להם ביטויי זנב ארוך, כאשר רוצים ביטויים מדויקים ככל שניתן. הביטויים הנכונים נגזרים משני דברים – המהות של האתר שלכם וכן אופן החיפוש שבו הגולשים מאתרים מידע.

הפיצו פוסטים מעולים

מי לא מכיר את פייסבוק? זו רשת חברתית שאי אפשר בלעדיה. בעזרת הקמה של דף עסקי, בתהליך ממש מהיר, אתם על הדרך הנכונה. מהדף העסקי יכולים להגיע לאתר שלכם הרבה מאוד גולשים. רק מה שחשוב זה שתצברו אוהדים ועוקבים ותיצרו עניין. פרסמו פוסטים מעניינים, של מבצעים, חדשות, עדכונים. אפילו פרסמו סיפורים קצרים ומעניינים, שקרו לכם בעסק או בכלל, בחיים. פוסטים קצרים וקלילים, שובבים או היתוליים במידה, מופצים במהירות. והרי לכם עוד גולשים שמגיעים לאתר שלכם. כמובן, השתדלו להפיץ עדכונים גם בעוד רשתות חברתיות, בצורה של תמונות, סרטונים ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...