Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לתכנן מסיבת רווקות בעלויות סבירות?

איך לתכנן מסיבת רווקות בעלויות סבירות?
קרדיט freepik

כולן היו ודאי בסיטואציה שמתכננים מסיבת רווקות, פותחים קבוצת וואטאפ ואז מתחילה שיחת התקציב והבנות בקבוצה מבינות שהמסיבה הזו הולכת לעלות להן בין 300 ל-400 שקלים. לא תמיד נעים לדבר על זה, אך מדובר בחתיכת סכום שלא כל אחת יכולה להרשות לעצמה. אז איך תתכננו מסיבת רווקות בתקציב סביר שנשאר בסביבות ה- 150 שקלים? הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל האם יש אפשרות כזו ומסתבר שבהחלט. בכתבה הבאה נדבר על רעיונות למסיבת רווקות בעלויות סבירות.

איך לתכנן מסיבת רווקות בעלויות סבירות?
קרדיט freepik

חלוקת התקציב בצורה נכונה

כשיש תקציב דל במסיבת רווקות, סביר מאוד שנתחיל בחיפוש אחר רעיונות למסיבת רווקות זולה. בעניין זה תמיד תעלה הדילמה על מה לשים את הכסף. לרוב שלושת הדברים שעולים הם: כסף על אוכל ואלכוהול, כסף על מקום וכסף על אטרקציות ועכשיו יש לתכנן על מה כדאי לשים את הכסף ואילו אפשרויות עומדות בפניכן על מנת שהמסיבה עדיין תהיה איכותית.

אז למעשה בעניין של אוכל למסיבת רווקות חשוב לומר כי לא חייב ללכת על קייטרינג מפוצץ ולמעשה לא חייב ללכת על קייטרינג בכלל. תוכלו לעשות רשימה של מאכלים ולחלק בין הבנות כך שכל אחת תכין משהו מתוך הרשימה. זה לא שאין על כך עלות לכל אחת מהבנות, יש, אך לפעמים זה הרבה יותר קל להביא משהו מאשר לשים סכום כסף רב. כאשר תוותרו על קניית אוכל מבחוץ, למעשה תוכלו לחסוך בין 1000 ל-2000 שקלים שתוכלו לחלק בין בחירת המקום לאטרקציה או בחירה בין השניים.

הכנת אטרקציות ומשחקים באופן עצמאי

בנושא של הזמנת אטרקציות חשוב לומר שקיים מגוון רחב בעלויות נמוכות ועלויות גבוהות ואם התקציב דל, תוכלו להזמין אטרקציה בעלות נמוכה של עד 500 או 600 שקלים. אם גם את הסכום הזה לא תוכלו להוציא, דעו לכם שעדיין ניתן לתכנן מסיבת רווקות מצוינת. זה הזמן בדיוק להביא את היצירתיות שלכם וגם להיכנס לתוך פורטל מסיבת רווקות ולהוציא את כל הרעיונות למשחקים הכי מדליקים שיש למסיבת רווקות. תופתעו לגלות עשרות משחקים מהנים וסופר מצחיקים. הנה מספר דוגמאות למשחקים מומלצים:

  • נחשי מי – במשחק זה כל משתתפת במסיבה מכינה את סיפור ההכרות שלה עם הכלה ובמסיבה הכלה תצטרך לנחש למי שייך הסיפור. כל סיפור שהיא תצליח לגלות, יציל אותה משתיית אלכוהול וכל טעות תביא לשוט אלכוהול רציני.
  • חידון חתן כלה מצולם – מדובר במשחק המרכזי והכי שווה שיש במסיבת רווקות. זהו המשחק שכל כלה מחכה לו. המשתתפות מדברות עם החתן לפני המסיבה, שואלות שאלות על הזוגיות שלהם ומצלמות את התשובות שהוא עונה. במסיבה הכלה תענה על אותן שאלות וכל תשובה תואמת תציל אותה משתיית אלכוהול.

לסיכום, מסיבת רווקות בעלות מוזלת לא אומר שהמסיבה תהיה פחות טובה. יש כיום המון אפשרויות טובות להוזלה ועדיין להנות מחוויה מצחיקה וטובה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
יד שנייה או חדש? יתרונות וחסרונות בעולם הרכבים וציוד הקמפינג
טיולי קמפינג הפכו בשנים האחרונות לטרנד פופולרי במיוחד. חובבי טבע...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...
חייכם המשותפים ראויים להסדרה כדת וכדין
מדוע חשוב להיעזר בעורך דין להסדרת מעמד? הגשמת החלום לחיות יחד...