Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקציות בט"ו בשבט

אטרקציות בט"ו בשבט

ט"ו בשבט הוא חג שמדבר לכולם, אין לו מתנגדים שבפסח למשל מתגעגעים לחמץ, או בחנוכה משמינים מהסופגניות וכו'. ט"ו בשבט הוא חג של הטבע, של פירות טעימים ובריאים, וזוהי לא רק זכות לחגוג אותו אלא חובה. אם האדם הורס את הטבע 364 ימים בשנה, בואו ניתן משהו בחזרה למשך יום אחד לפחות. להלן כמה אטרקציות מהנות לילדים שתוכלו לעשות בט"ו בשבט:

אטרקציות בט"ו בשבט

-הכנת פירות יבשים: פעילות טעימה ומהנה שתוכלו לעשות בבית היא הכנה ביתית של פירות יבשים במקום לקנות אותם בסופר, זה גם בריא יותר כי לסחורה שבסופר מוסיפים חומרים משמרים וגם סוכר. מה שכן, זאת פעילות שלוקחת כמה שעות, ממש כמו הכנת חמין בתנור. לכן רצוי יהיה להתחיל את ההכנה בערב שלפני החג ולתת לפירות שלנו להעביר את הלילה בתנור.

ניתן למצוא בקלות מתכונים על איך בדיוק להכין בבית פירות יבשים, כדאי רק לקחת בחשבון שהייבוש מצמק את הפרי ולכן אולי נצטרך לקנות כמות גדולה ממה שתכננו.

-טיפול מקיף לגינה הביתית: כן, אם יש לכם בית פרטי עם גינה שאתם לא מטפלים בה באופן רציף, חג האילנות יהיה הזמן המתאים "להתלבש עליה" ולעשות לה את הטיפול הכי מעמיק בשנה: ניקיון, גיזום, הדברה, פיזור דשן ועוד. כמובן שגם הילדים יצטרכו לתת יד כי זו גם הגינה שלהם, בעצם הם מבלים בה יותר זמן מההורים.

אם אין לכם עצי פירות בגינה אתם מפסידים בגדול, וט"ו בשבט יהיה הזמן המתאים לנטוע כמה עצים שדרישות הגידול שלהם יתאים לרמת ההשקעה שתוכלו לתת במשך שאר השנה.

-קמפינג בחיק הטבע: ט"ו בשבט הוא גם זמן טוב לטיולים וקמפינג בחיק הטבע, אפשר להתחיל כבר משעות הבוקר המוקדמות (לילדים אמנם אין חופש מבית הספר בט"ו בשבט, אבל אפשר לחרוג פעם אחת, למען האילנות), להקים אוהל ושולחן פיקניק עם פירות יבשים, ולהעביר יום שלם ומהנה בסביבה מושלמת והרמונית.

-נטיעת עצים: הבילוי הכי מזוהה עם ט"ו בשבט הוא כמובן נטיעת עצים, והוא גם מאוד נחוץ, כי הילדים של היום לא החזיקו מעדר מעולם, אלא אם כן הוא הופיע באיזה משחק חווה בסמארטפון. אז הט"ו בשבט הזה יהיה הזמן המתאים לעלות על בגדי עבודה, לנעול מגפיים וללבוש כפפות, לתת להם מעדר ולהתחיל לחפור ערוגות. את הלכלוך הנהדר הזה של האדמה הבוצית אתם תשמחו לנקות מהבגדים שלהם.

כמובן שלא אמורה להיות בעיה למצוא אטרקציות של נטיעות עצים בט"ו בשבט, הן נמצאות בכל מקום, בין אם דרך אירועי קרן קיימת לישראל או ארגונים אחרים. מה שכן, לפעמים דרושה הרשמה מראש לאירועים הללו כי מספר השתילים מוגבל.

עוד אטרקציות תמצאו בפורטל קרמל – https://www.karamel.co.il/

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למה לפנות אל סיוע רפואי ומשפטי מיד לאחר תאונה
תאונות דרכים הן בלתי צפויות ועלולות לשבש את החיים בכל...
הדרך הכי קלה ואלגנטית שיש לשמח יולדת
כולנו מכירים את הרגעים האלה: אנחנו מקבלים הודעה על כך...
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...