Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העשרה יכולה להיות בכל ארגון, בכל מקום

העשרה יכולה להיות בכל ארגון, בכל מקום
קרדיט - Canva

עובדים אוהבים לשמוע הרצאות מעניינות שאינן נוגעות רק לענייני עבודה. בהרצאות השונות אפשר לקבל גם מידע מועיל שיכול להרחיב אופקים וגם לשנות גישה וזווית מבט לא רק בעבודה אלא גם בחיים. מכיוון שאחד משיק לשני, לא פעם יוצאים נשכרים דווקא כששומעים הרצאות מעניינות בנושאים שונים שאינן קשורות למכירות או לשירות לקוחות. לפעמים גם מפיקים תועלת רבה מהדרך שבה אנשים אחרים פותרים משברים בחיים, למשל, ומקבלים מוטיבציה להשתפר בכלל. הרצאות על מצוינות והומור, הרצאות על הומור בכלל ועל מצוינות בפרט בכל מקום בחיים, הן הרצאות שמשפרות את החשיבה החיובית ונותנות לאנשים כלים נוספים בדרך מעניינת ועקיפה, כך שאפשר ליישם אותן גם בעבודה. זאת הסיבה שבגללה עובדים שמחים תמיד לשמוע הרצאות כאלה במקומות עבודה כשיוצאים מהשגרה ליום גיבוש או פעילות מהנה. חברת גישות הדרכה וייעוץ מציעה הרצאות העשרה נפלאות שהן חוויה ויכולות להיות מותאמות אישית לכל ארגון לפי המטרות שלכם ושל ההרצאה.

אפשר גם מבלי לצאת מהבית

הרצאות לעובדים מהבית או הרצאות למקומות עבודה מרוחקים יכולות להיות גם מקוונות. היום, כשיש דרכים שונות להיות במקום עבודה גם בצורה היברידית אין צורך להטריח את כולם כדי להגיע לאולם במקום העבודה. אפשר לשמוע הרצאות בזום בדיוק בנושאים כאלה ולהפיק מהן הנאה רבה בכל תחום. מצוינות, למשל, היא נושא שמעסיק רבים לא רק בעבודה ולכן ככל שיידעו על זה יותר בצורה מהנה וחווייתית אפשר גם לאמץ לפחות חלק מהלקחים ומהעקרונות של המצוינות לחיים האישיים. זה יכול להוביל עובדים להראות יותר מוטיבציה בארגון. זוהי דרך מצוינת לתת להם כלים מבלי לחייב אותם לצאת מהבית.

שיפור מיומנויות ניהול בכל רמה

מנהלים יכולים ללמוד מניסיון ומלימודים האקדמיים אבל גם להמשיך ללמוד בדרכים שונות כיצד לשפר את המיומנויות שלהם בניהול בעבודה. אחת הדרכים היא לקחת מדי פעם קורס למנהלים או סדנת פיתוח מנהלים שמיועדת לליבון דילמות ופתרון בעיות, או קורסים שמתמקדים בפתרון מצבים כמו שינויים בארגון שמחייבים הסתגלות חדשה וניהול מותאם לכך. יש נושאים שונים שאפשר ללמוד בסדנאות כאלה והן נתפרות לפי צורכי הארגון והתכנים שחשובים להם להעביר למנהלים ולעובדים. חברת גישות הדרכה וייעוץ מציעה סדנאות כאלה למנהלים ברמות השונות על מנת לתת להם מקום לפתרון סוגיות וליבון דילמות בניהול העבודה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
דלת מושלמת וברמה גבוהה
על מנת שתוכלו ליהנות מדלתות פנים בקריות ברמה גבוהה ואיכותית...
מוזיקה שיוצאת ישר מתוך הנשמה
למוזיקה יש מה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. המוזיקה...
היתרונות בחתונת שישי צהריים
כאשר אתם חושבים על החתונה שלכם, איזו תמונה עולה בדמיונכם?...
מנות נפוצות שכנראה תפגשו במסעדות שף
התיאבון למאכלים מתוחכמים ומרשימים בקרב הישראלים הולך וגדל. גורמים כמו...
למה התזרים מזומנים הוא "המלך"?
תזרים מזומנים הוא אחד המושגים החשובים ביותר בניהול פיננסי אישי...
טלפתיה בין אנשים – האם זה עובד?
טלפתיה, היכולת המסתורית לתקשר מחשבות ורגשות ללא אמצעים פיזיים, מרתקת...
איך מסתפרים בבית עם מכונת תספורת
רוצים ללמוד איך להסתפר בבית בעצמכם? כיום כאשר קיימות מכונות...
מכשירי שמיעה זעירים וחדשניים - סאונד מכשירי שמיעה
בעיית שמיעה ההיא נפוצה הרבה יותר ממה שנדמה לנו. כפי...
חשיבות תיקון תקר בגלגל במהירות ויעילות
תקר בגלגל הוא אירוע נפוץ ומטריד שעלול להתרחש לכל נהג....
הכול על עיצוב חנות
בתחום העיצוב יש הרבה משימות שעלולות להיות לא פשוטות בכלל....