אמש נערכה ההילולה המרכזית לזכרו של רבי שלום איפרגן זצ"ל, סידנא באבא שלום, בראשות נכדו וממשיך דרכו, האדמו"ר רבי נתנאל שריקי שליט"א. האירוע הפך למפגן אחדות מרגש שאיגד סביבו רבנים, ראשי כוללים, שרים, חברי כנסת, אנשי עסקים ואנשי חינוך מכל רחבי הארץ.
בין המשתתפים בלטו רב העיר נתיבות הרב פנחס כהן, האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן, רב העיר באר שבע הרב אברהם דרעי, ראשי הכוללים הרב רונאל אהרון, הרב אהרון סמניאן והרב אלחי שריקי. כמו כן השתתפו השר אוריאל בוסו, השר ניר ברקת, ח"כ אליהו רביבו, ח"כ קטי שטרית, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, ראש מועצת באר טוביה בן כהן, עו"ד אפרים דמרי, אנשי עסקים ואישי ציבור נוספים.
ההילולה עמדה בסימן אחדות ישראל, חיבור בין מגזרים ותפילה לרפואתם ולשלומם של חיילי צה"ל. דווקא בימים של אתגרים לאומיים ומחלוקות פנימיות, האירוע שיקף את רוח האחדות והערבות ההדדית שהנחיל הסבא קדישא רבי שלום איפרגן זצ"ל, אשר פעל כל ימיו לקרב בין לבבות, לחזק את עם ישראל ולהרבות אהבת ישראל בכל עת ובכל זמן