"הוריאנט הדיגיטלי כבר כאן"

"הוריאנט הדיגיטלי כבר כאן"
קרדיט freepik

אין ספק שעם כניסת הרשתות החברתיות לעולמנו, הפכנו לעולם דיגיטלי וכל פעילות שלנו בין אם פרטית ובין אם עסקית, עוברת דרכן. העולם שלנו השתנה לגמרי בעקבות מגפת הקורונה שהרעידה את כל העולם ויחד איתו את העולם העסקי. כרגע נראה שהקורונה כאן ומתכוונת גם להישאר, והעולם העסקי והשיווקי חייב להתאים את עצמו אליה.

ה"וריאנט" הדיגיטלי שתקף אותנו ללא כל התראה מוקדמת נראה כבר בכל פינה אפשרית, ועסקים גדולים כקטנים הבינו כי אם ברצונם לשרוד, הם חייבים לדאוג לעצמם לנכסים דיגיטליים, הנחשבים לחיוניים מאוד. מי שהשכיל להבין זאת, רק מתקדם עם הקדמה, והתוצאות בשטח נראות היטב, וכך גם ההבדלים בין העסקים שהתקדמו לדיגיטל ובין העסקים המדשדשים מאחור, תרתי משמע. 

כנס טרנספורמציה דיגיטלית – מעין שריג (אולפן כלכליסט)

פריחתה של הצרכנות הדיגיטלית

הדיגיטל הוא נחלתם של רבים, אך לא בהכרח של השחקנים המרכזיים על המגרש, בעלי עסקים ומנהלי חברות. מקטן ועד גדול, משתמשים באופן קבוע בדיגיטל, מבצעים רכישות, מזמינים חופשות, מחפשים עבודה, מוכרים, קונים ומה לא. באופן מפתיע, אם בודקים את האחוזים בהשוואה לשנים עברו, רק בשנה האחרונה אחוז ניכר מהעסקים והחברות בישראל ובעולם, גילו את הכוח העוצמתי הטמון בו. הסגרים, המרוץ היומיומי כנגד הזמן להספיק הכל, הנגישות, החיסכון, כל אלה הובילו את הצרכן הישראלי להיות צרכן דיגיטל מיומן ומנוסה, שמעדיף שהכל יגיע אליו בקלות. אל מהפכה זו הצטרפו גם מוסדות ציבוריים ביניהם בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות ממשלתיות ועוד, שהבינו את הפוטנציאל הענק שבו. היום על מנת ללמוד קורס העשרה, איך צורך לכתת רגליים למוסד הלימודי, הכל נגיש בדיגיטל ומכל מקום שרק תבחרו. ביטוח לרכב? אין צורך לטרוח ולהגיע לסוכן, הכל דיגיטלי, רכישת מוצרי חשמל? רק תבדקו באיזו רשת הכי משתלם לכם, והמוצר יגיע עד הבית. ככה זה מתנהל, ומי שלא השכיל להבין זאת נמצא הרחק מאחור. טאצ' אישי? היום פחות רלוונטי, נוחות היא שם המשחק. 

גוגל שובר השוויון של כל עסק מצליח

בואו נדבר תכלס, כשאתם כבעלי עסקים או פרטיים מחפשים משהו, מהו המקום הראשון בו תבצעו את החיפוש? בגוגל. זה כלל לא משנה אם אתם מחפשים רופא שיניים מומלץ, חנות בגדים יוקרתית או מסעדה טובה, כולנו נרוץ בראש ובראשונה לגוגל, שזמין לנו בכל מקום, גם בדרך ובאמצע בילוי. עסק חכם, ידאג למתג את עצמו הכי גבוה שאפשר בגוגל, שכל מי שיחפש את המוצר שלו, יגיע אליו כבר בראש הדף הראשון, זו שאיפת השאיפות. קמפיין ממומן בגוגל, הוא אחד מהכלים החשובים ביותר, להיות בראש הדף, מעל המתחרים, וכמובן נגישים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. כבעל עסק, לא בטוח שתצליח למתג את עצמך גבוה לבד, עבודה זו יש להשאיר למומחים. קמפיין ממומן בגוגל הוא נחלתם של אנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום, במיוחד לאור התחרות ההולכת וגוברת. בטוח שנתקלתם בעצמכם בקמפיינים בגוגל ואפילו לא ידעתם שמדובר בקמפיין. אלו הן מודעות פרסום, שמופיעות בדף תוצאות, ויראו דומות מאוד לתוצאות חיפוש, כך שאנשים לא מודעים לכך שמדובר בקמפיין ממומן.

מחקר מנצח

להתברג בראש גוגל זה לא עניין של מה בכך, ישנם פרמטרים רבים ששילוב נכון שלהם יוביל אותך לתוצאה הנכונה והטובה ביותר עבורך. לאחר שתחליטו מהו התקציב אותו תרצו להשקיע, יש לבחור מילות מפתח אותן מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים, וליצור מודעות בשילובן. דבר זה מצריך מחקר דקדקני, של אנשי הקידום. לאחר מכן יש לבצע תהליכי אופטימיזציה, על מנת להיות אופרטיביים. ניסוח המודעות והכתבות הוא חלק חשוב ובלתי נפרד שאותו צריך להתאים לביטויי החיפוש ולקהל היעד שלכם, נשמע לא קל נכון? אבל בסופו של יום התוצאות מדברות בעד עצמן. לאורך כל התהליך תוכלו לדעת בדיוק היכן אתם עומדים ולקבל דו"חות המכילים נתונים סטטיסטיים, לאחר ניתוח ממוקד. אינכם היחידים שרוצים תוצאות גבוהות, ומתחרים רבים שלכם עלו על אותו פטנט, גוגל יצרה שיטה הדומה למכרז, הקובעת אלו מודעות יוצגו, המפרסמים מגישים הצעות לסכום אותו ירצו לשלם לכל פעם בו לקוח פוטנציאלי יקליק על המודעה. שיטה זו מוכרת יותר בשם PPC והיא אכן עובדת ובעלת תוצאות. לא רק המחיר קובע במכרז זה, אלא ציון איכות שנקבע על פי פרמטרים של גוגל. לכן, רק איש מקצוע, יוכל להוביל אותך לתוצאות הטובות ביותר. 

"הוריאנט הדיגיטלי כבר כאן"
קרדיט freepik

מפלחים לכם קהל נכון

ישנן שתי אפשרויות בגוגל המשמשות לקידום, קידום ממומן וקידום אורגני. הן שתי השחקניות העיקריות במגרש הדיגיטלי. הממומן כפי שהזכרנו, משולם על כל קליק של לקוח או משתמש, ואילו הקידום האורגני מסייע בתנועה לאתר ללא תשלום עבור קליק בודד. האורגני דורש יותר השקעה, גם של זמן וגם של משאבים, יש ליצור תוכן מתאים, ליצור קישורים ועוד מגוון פעולות על מנת שאתרכם יגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. מדובר בתהליך איטי יותר מהקידום הממומן ויכול לקחת מספר חודשים. אלו שמנסים לחסוך כסף ומבצעים זאת לבד, אינם מגיעים לעמוד הראשון, לפחות ברוב המקרים. בקידום ממומן הפרסום יופיע תוך פרק זמן של 24 שעות, לכן הוא אפקטיבי יותר, אם תרצו להוביל קמפיין מהיר. הקידום הממומן מאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד יותר על פי פרמטרים שונים מיקום גאוגרפי, גילאים, מגדר, תחומי עניין ועוד. תוכלו גם לקבוע מהם הזמנים הנכונים לפרסום עבורכם. 

השחקניות המרכזיות – הרשתות החברתיות

שחקניות מרכזיות וחשובות מאוד בשיווק הדיגיטלי, הן הרשתות החברתיות. מזה שנים רבות, שכולם כולל כולם ללא הבדלי גזע מין ודת, נמצאים באופן קבוע ברשתות החברתיות, הכוללות את יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד. מה לא מוכרים שם, ממוצרי יד שניה, ועד חלקת אדמה בירח, השמים הם הגבול. עם השנים מתברר כי רשתות אלו מהוות נתח נכבד מהנכסים הדיגיטליים שתוכלו ליצור לעצמכם. לא כולם חיים באופן קבוע בפלטפורמות אלו. יתכן ואינכם מהמתמצאים בתחום, אינכם מבריקים בסטטוסים מעוררי השראה, או שאולי אינכם חלק מהקבוצות הנכונות ברשתות אלו, מוטב כי תשאירו את העניין למומחים, למקדמים המקצועיים בתחום. שיווק טוב ברשתות אלו, יעלה לכם את הרווחים באופן שגם אתם לא תאמינו שזה אפשרי.

שיווק מדויק, נכון ואיכותי, המדבר בדיוק אל קהל היעד שלכם, יעשה עבורכם את כל העבודה. הידעתם כי הזמן הממוצע שמשתמשים קבועים מבלים בכל הרשתות הללו הוא בין עשרים דקות לחצי שעה ביום? זהו זמן רב. ישנן שעות בהן יש יותר תנועה ויש ימים בשבוע שגולשים בהם ללא הפסקה, את כל הנתונים הרשמיים יודעים המומחים, אשר מקדמים את העסקים על פי קהל היעד ואופיים. מדי שעה יש ברשתות הללו מיליוני שיתופים ולייקים ובוודאי שאתם יכולים לקחת חלק בחגיגה זו, שתגרום לכם לחגיגה בחשבון הבנק. זכרו כי הלקוחות שלכם גם ככה גולשים ברשתות החברתיות, תזכירו להם שאתם קיימים, תעניינו אותם במוצרים שלכם, תנו להם להבין שהם לא יכולים בלעדיכם.  

תנו לנו לעבוד עבורכם

האם ניתן להצליח בלי שיווק ברשתות החברתיות ובגוגל? התשובה היא חד משמעית לא. אז תעשו לכם טובה, ותחסכו מעצמכם את הזמן המיותר בהתעסקות בקידום בנכסי דיגיטל אלה, השאירו זאת למומחים הטובים ביותר בתחום, פנו אלינו, לאוס מדיה ואינטראקטיב, ונתאים לך כמו כפפה ליד את הנכסים המתאימים לך. 

[contact-form-7 id="22562" title="מייל קמפיין"]

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קיץ של אטרקציות בחינם לכל המשפחה: חודש מלא בפעילויות, הצגות משעשעות, מופעי ילדים, סדנאות, אירועים מרתקים, ופעילויות יצירה לכל המשפחה - במהלך חודש יולי בעופר קניותר
קיץ של כייף יערך בעופר קניותר, מקבוצת קניוני עופר,  במהלך...
קיץ של כייף לכל המשפחה בקניותר: חודש מלא בפעילויות, הצגות משעשעות, מופעי ילדים, סדנאות, אירועים מרתקים, ופעילויות יצירה לכל המשפחה - במהלך חודש יולי בעופר קניותר, הכניסה חופשית – ללא עלות
קיץ של כייף יערך בעופר קניותר, מקבוצת קניוני עופר,  במהלך...
פלאנט באר שבע חוזר לפעול – הקולנוע של הדרום נפתח מחדש
לאחר הפסקה בעקבות ימי הלחימה האחרונים מול איראן, נפתח היום...
שואבי אבק מתקדמים לבית
בימינו, כאשר הטכנולוגיה מביאה עמה חידושים מעוררי השראה כמעט לכל...
"בלי מבוכה ועם הרבה הומור" חוקרות מ-SCE פיתחו אפליקציה שתעזור לנשים להתמודד עם אחת הבעיות שבדרך כלל לא מדברים עליה
אחת מכל שלוש נשים סובלת מדליפת שתן, אחרי לידה, עם...
סודות לשדרוג חווית השינה בבית
שינה איכותית היא המפתח לאורח חיים בריא, ואינה תלויה רק...
חג השבועות בישפרו עד הלום: חמישה ימים של חוויות, תרבות וקניות לכל המשפחה
קניון ישפרו עד הלום יוצא בחגיגה ישראלית צבעונית במיוחד לרגל...
שותפים לאיכות: מפעל סודה סטרים פותח שעריו בפני מובילי האיכות בישראל
במסגרת שבוע האיכות 2025: חברי האיגוד הישראלי לאיכות ביקרו במפעל...
חוגגים שבועות בערבה התיכונה גבינות מקומיות, טעימות דבש, ארוחות חלביות עם ירקות הערבה, תצפית כוכבים, סדנאות יצירה ועוד
תיירות מועצה אזורית הערבה התיכונה מציעה בחג השבועות 2025- חג...
קניוני עופר במבצע משתלם במיוחד: רוכשים ב - 100 ₪ ומעלה באחד מ 18 קניוני עופר ברחבי הארץ ומקבלים 50 ₪ הנחה
לרגל המבצע יעלה קמפיין בכיכובה של הפריזנטורית עדי אשכנזי בהשקעה...
דילוג לתוכן