מאור בוזגלו ושיר אלמליח נבחרו כפרזנטורים של לי קופר

מאור בוזגלו ושיר אלמליח נבחרו כפרזנטורים של לי קופר
מאור בוזגלו צילום נימקו דיזיין

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו  נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל  כ 100 אלף ₪, עבור  קמפיין אביב קיץ 2017.

הקמפיין בכיכובם של מאור בוזגלו ושיר אלמליח יעלה באמצעות משרד הפרסום החדש של המותג לי קופר "לעומק התודעה", שהחליף את משרד הפרסום "ענבר מרחב". הקמפיין החדש שיעלה בתקציב של 4 מיליון ₪ יכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

לדברי סיגל כספי, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "בחרנו בשיר אלמליח ומאור בוזגלו להוביל את הקמפיין כי יש להם את הלוק, הסטייל, והאטיטיוד הנכונים והם מתאימים לאסטרטגיה השיווקית הכוללת של המותג לי קופר.

מאור בוזגלו צילום נימקו דיזיין

לדבריה: "מאור ושיר הם הדבר הכי חם בשוק כרגע, עם מעריצים רבים שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות. מאור בוזגלו מייצג את הגבר הישראלי החדש, המטרוסקסואל, שמקפיד על הטוטל לוק שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. שיר אלמליח מאוד מודעת לעצמה, לא מתפשרת על הפרטים הקטנים ומתאימה בדיוק לאמירה הסקסית של הקולקציה החדשה של לי קופר".

בתור אהובי הקהל ובזכות האיכויות שהם מביאים עמם מצאנו אותם כמתאימים ביותר להוות פרזנטורים של המותג לי קופר, שיציגו את כל ההפתעות שלנו לגברים ולנשים בקולקציית אביב קיץ 2017."

שיר אלמליח (27) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד. בשנת 2015 השתתפה בעונת ה-VIP השנייה של תכנית הריאליטי "האח הגדול", העפילה לגמר התוכנית וסיימה במקום השלישי.

מאור בוזגלו (29)הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט,  המשחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראלעם תחילת עונת 2016/2017הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר אלופת המדינה ומ 32 הגדולות של אירופה. בוזגלו ידוע בחיבתו לאופנה ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי "מטרוסקסואל" בתקשורת.   

לי קופר–  היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

שיר אלמליח צילום שי יחזקאל
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לקראת דיון בטחוני מכריע בסוגיית מיקום שדה התעופה פונים ראשי ערים בצפון ובדרום לראש הממשלה: "עשית היסטוריה באיראן עכשיו הזמן לעשות היסטוריה בנגב"
עשרות ראשי רשויות מהנגב ומהגליל שיגרו מכתב לראש הממשלה, בנימין...
פתיחה חלקית של שמורת הטבע עין גדי
לאחר שיקום והסדרה של נזקי השיטפון הגדול במסלולים שייפתחו החל...
הבוקר בסורוקה: הקבלנים ראו מקרוב את ההרס – וקוראים למיגון מיידי
למרות החום הכבד והאווירה המתוחה המרחפת באוויר, התייצבו הבוקר (שני...
תנשמות תחת אש: לוחמי צה”ל חילצו ארבע תנשמות במהלך פעילות מבצעית בג’באליה
במהלך פעילות מבצעית של כוח מגדוד 601 בג’באליה שברצועת עזה,...
אופקים חוגגת פתיחה חגיגית למתחם GT CENTER החדש: עוד צעד משמעותי בצמיחתה של העיר
אתמול (שלישי), נחנך באירוע חגיגי מתחם GT CENTER החדש באופקים...
קרדיט צילום: ICNL Israel
מה קורה כשקו הייצור מותקף? תעשיינים וסייבר
המועדון העסקי של התאחדות התעשיינים מרחב דרום, בשיתוף עם מערך...
להשפיע מהכיתה ועד לקהילה: סטודנטים מצטיינים ממכללת עזריאלי מתגייסים למען עסקים בדרום שפעילותם נפגעה בשל המלחמה
בנימין ברנר ועידן כהן סייעו ל"קפה צ׳לה" בניר עם לחזור...
בעזרת ההסתדרות מרחב הנגב נחתם הסכם עבודה קיבוצי חדש בחברת ״טרה״ דרום
הסכם קיבוצי מיוחד ופורץ דרך נחתם במפעל "טרה דרום" ומשקף...
עמותת שניר ביוזמה לחג השבועות
חלוקת מאות עוגות גבינה ללוחמים/ות בעוטף עזה, ביהודה ושומרון, ולחיילים/ות...
80 ו-4 בערד מחזקים את הקשר הבין-דורי: מפגש מרגש בין דיירי בית האבות ׳משמרות׳ ערד לילדי גן אשל
השבוע התקיים בערד מפגש מיוחד בין דיירי בית האבות ׳משמרות׳...
דילוג לתוכן