Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתי מומלץ לקחת הלוואה ומתי עדיף להסתדר בלעדיה

מתי מומלץ לקחת הלוואה ומתי עדיף להסתדר בלעדיה
קרדיט - Freepik

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אמנם יש גם כאלו שנצמדים אך ורק לסכומים הקיימים בחשבון שלהם, אבל מרבית האנשים בתרבות שנות האלפיים אינם מהססים להתעסק עם הלוואות בדרך להגשמת המטרות שלהם, על פי רוב השיטה הזו בהחלט מוכיחה את עצמה, אבל יש מקרים וכולנו שומעים עליהם מפעם לפעם, של אנשים שנפלו כלכלית לבורות בלי תחתית במסלול צניחה שהתחיל מהלוואה אחת מיותרת. אז כן, יש הלוואות בנקאיות נוחות יותר ויש הלוואות בנקאיות פחות מומלצות ויותר מסוכנות, יש גם אפשרות לקחת הלוואה חוץ בנקאית בהוראת קבע או בדרכים אחרות, לא מעט פעמים זו תהיה בחירה מומלצת יותר, בעיקר במקרים בהם תנאי ההלוואה והפירעון של הבנק קשוחים מעט בגלל דירוג אשראי שלילי או נמוך של מבקש ההלוואה, ובכל זאת- מתי מומלץ לקחת הלוואה מגורם זה או אחר ומתי עדיף פשוט לוותר, לחכות לימים טובים יותר או פשוט להתחיל לחסוך אט אט לשם הגשמת המטרה שלכם.

הלוואות סיכוניות

יש הלוואות שמכניסות לסיכון את הכספים שלכם, למשל- הלוואות לצורכי השקעות לא בטוחות לחלוטין, הלוואות לצורכי מסחר בלי בדיקת שווקים מעמיקה מראש, ועוד. יש גם מקרים בהם ההלוואה אינה סיכונית במוצהר אבל העו"ש שלנו מסמן שתהיה לנו בעיה להחזיר, אותה. חשוב לזכור כי ריבית פיגורים גם היא מסוכנת כלכלית ולא מומלץ להתחיל איתה. אם אתם זקוקים בכל זאת להלוואה מסוג זה וודאו שאתם מקבלים תנאי פירעון נוחים המתאימים לחשבון ולהכנסות שלכם, במקרים רבים תהיה מומלצת הלוואה חוץ בנקאית, יש לא מעט חברות המעניקות הלוואה לכל מטרה חוץ בנקאית, שתאפשרנה לכם תנאי פירעון הרבה יותר משתלמים ממה שהבנק שלכם מציע.

הלוואות משתלמות

הז'אנר שבו הלוואות תהיינה כמעט תמיד משתלמות ובדרך כלל מומלץ בהחלט לקחת אותן, אלו הן הלוואות לצורך השקעה שתחזיר לנו כסף בעתיד הקרוב. אין הכוונה דווקא להשקעות נדל"ן או בורסה, שכן דווקא אלו עלולות לקחת לטמיון את כל הכספים ולהשאיר אתכם בעלי חוב לשנים ארוכות, המדובר הוא בעיקר על השקעות זמניות ברכוש שלכם, למשל- השקעה בלימודי תואר שיעלו את השכר שלכם בטווח השנים הקרובות, זוהי השקעה כלכלית שתוך תקופה תחזיר לכם את עצמה. השקעה בשיפוץ נכס קיים שלכם שיעלה את מחירה בשוק לפני תהליך מכירה, ויש עוד כאלו. עומדים לפני הלוואה? אנחנו בזכרון יעקב ובנותיה נעזור לכם להגיע להלוואה משתלמת עבורכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתי מומלץ לקחת הלוואה ומתי עדיף להסתדר בלעדיה
הלוואות הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אמנם יש...
המפתח להצלחה בעסקאות נדל"ן
עורך דין המתמחה במיסוי מקרקעין הוא נכס חיוני בכל עסקת...
שיפוץ מוצלח מתחיל בבחירת הקבלן הנכון
כבר שנים רבות אתם דוחים את השיפוץ שרציתם לעשות במרכז?...
זה הזמן לצאת לחופשה זוגית
כמה קל לנו לשקוע בשגרת היום-יום ולשכוח עד כמה חיוני...
מתקני ג'ימבורי
לילדים בגילאים צעירים יש שעות פנאי רבות והוריהם צריכים למלא...
למי מומלץ לערוך הסכם ממון ומתי?
בעבר הסכם ממון היה מזוהה בעיקר עם משפחות אמידות במיוחד,...
איך עובדת פאת לייס קדמית ואיך ללבוש אותה נכון?
רכישת פאה חדשה יכולה להיות מהנה. אבל הבחירה שלכם יכולה...
רוצים לדעת את האמת? כך תלכו בעקבותיה
לאורך החיים אנחנו לא פעם, עומדים בפני אינספור החלטות לא...
המטבח המודרני – לב הבית שלך
המטבח היה מאז ומתמיד הלב הפועם של כל בית, מקום...
ייעוץ מס ועורך דין מיסים: המפתח להצלחה פיננסית
התנהלות פיננסית נכונה היא אבן יסוד להצלחה כלכלית, הן עבור...