מה זה מנטליסט ואיך הוא יכול להשתלב באירוע שלכם?

מה זה מנטליסט ואיך הוא יכול להשתלב באירוע שלכם?
קרדיט: pexels.com

אמן חושים המוכר כ "מנטליסט" משתמש במושגים פסיכולוגיים ושפת גוף כדי לתמרן את תפיסת הקהל, ונותן להם את הרושם שהוא יכול לקרוא מחשבות, לחזות את העתיד ולאתר דברים נסתרים. הופעה של מנטליסט אינה מופע קסמים. למעשה, כל מנטליסט המופיע בפני קהל פרטי יטען שהוא אמן חושים ישראלי ולא קוסם. בלי קשר, הדברים שמנטליסטים מבצעים על הבמה לפעמים מותירים חלק גדול מהקהל בהלם מוחלט. המנטליסט מופיע מול אנשים באירועים פרטיים כמו ימי הולדת, אירועי חברה, ערבי גיבוש, בת/ בר מצווה ועוד. אנשים מוקסמים מההופעה של מנטליסט באירועים. חלקם אפילו עולים לבמה כדי להשתתף במופע של האמן.

אמן חושים לאירועים: מה זה?

אמן חושים שמתמחה בהצגת כוחותיו יוצאי הדופן לכאורה במהלך אירועים, מופעים או מסיבות, הוא אמן שמשתמש במנטליזם כדי לספק לכם מופע בידור מקורי, כגון קריאת מחשבות, ראיית העתיד ועוד. אמן חושים ליום הולדת ולאירועים אחרים נותן אשליה של בעל יכולות מיוחדות גדולות על ידי שימוש במגוון אסטרטגיות פסיכולוגיות, יכולות התבוננות, הצעה והצגה. הוא מרבה להשתמש בקריאת שפת גוף, לקיים אינטראקציה עם הקהל ועוד.

ההופעות של מנטליסטים עשויות להיות שונות מאוד. הם עשויים לחזות פעולות שאורחים בקהל יעשו, לגלות מידע אישי על הקהל או אפילו נראה שהם משפיעים על החלטות של הקהל בהיעדר רמזים ברורים. המחוות המעוצבות בקפידה נועדו להדהים, לעורר סקרנות ולעורר כבוד בקהל. חשוב לזכור שמנטליסטים לאירועים הם אמנים, והמופעים שלהם נועדו להיות ביטוי אמנותי יותר מאשר הדגמה של האל טבעי. כדי ליצור את הרושם שהם יכולים לקרוא מחשבות או להשיג הישגים מדהימים אחרים, הם משתמשים בפסיכולוגיה, שכנוע לא מודע ואמצעים תיאטרליים אחרים.

מה הופך מנטליסט מתאים לאירוע חברה?

אתם רוצים להשאיר רושם חיובי על האורחים באירוע החברה שלכם. הערך המוסף הניתן לקהל המוזמנים שלכם הוא כעת מרכיב מכריע בתכנון האירועים. מנטליסט לאירועים עסקיים יכין את הבמה להצלחת האירוע שלכם בין אם אתם מארגנים כנס, תערוכה או מפגש חברתי כמו יום גיבוש. למה זה צריך להיות חלק מהאירוע? כדי לייחד את האירוע שלכם מהשאר, נדרש לעיתים קרובות לשלב תכונה מפוארת וייחודית. על ידי טשטוש הגבולות בין אמנות למציאות. גם אם אמן חושים מיומן מאוד יודה בפני הקהל בתחילת ההופעה שהוא לא קורא מחשבות, הקהל עדיין יישאר במצב של הפתעה, כאילו למבצע באמת יש את היכולת לקרוא מחשבות. אם גם אתם רוצים להשאיר את האורחים שלכם בפליאה, צרו קשר עם עלם חן אמן החושים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן