איך מונעים אפליות בין תאומים

איך מונעים אפליות בין תאומים
קרדיט: unsplash.com

כהורים, כולנו משתדלים לשים לב כל העת לתופעות של אפליה או חוסר שוויון בין ילדינו. לעיתים אנחנו סוחבים משקעי עבר שגורמים לנו להיות ערניים ורגישים לכך יותר מאחרים, לעיתים זו תחושת בטן או סיבה אחרת שגורמת לנו להיות זהירים בנושא, ולעיתים אנחנו אכן פחות מודעים לכך, אבל עד כמה שהנושא הזה רגיש תמיד, בין תאומים זה הופך להיות כמעט קריטי. איך מונעים אפליה בין תינוקות תאומים, איך מונעים תחושת חוסר שוויון, גם אם לא מבוססת על נתוני אמת, ואיך שומרים על עולם יציב ובטוח לכל אחד מן התאומים בלי לפגוע בזה של השני? כמה טיפים להורים שמרכיבים עגלת תאומים נוצצת אבל בתוך ליבם מעט חוששים…

הפרדה ככל שיותר

תאומים זה יפה וציורי ואנחנו אוהבים לפעמים להשתמש בזה ככל שיותר, להלביש אותו דבר, לקחת אותם יחד לכל מקום, אבל זה לא תמיד בריא. מומלץ כמה שיותר למצוא זמנים נפרדים עבור כל אחד מן הזוג, תאום או תאומה. השתדלו לשים לב שיש לכם זמנים אישיים שבהם אתם משחקים רק עם אחד או אחת מהם, כל אחד בנפרד. צאו מפעם לפעם לסיבוב אישי בשמש עם אחד מן הזוג, תוכלו לרכוש מנשא תינוק להשתמש בו בתחלופה, זה יהיה בריא עבורכם להתרגל לתשומת לב אישית לאחד מהם מפעם לפעם באמצעות המנשא, כאשר תחליפו ביניהם בתמידות.

סמנו לעצמכם

אל תסמכו על הזיכרון שלכם כי עומס החיים לא תמיד משאיר לכם תאים פנויים במוח כדי לזכור עם מי יצאתם בפעם האחרונה וכמה פעמים חיבקתם את X ושיחקתם עם Y. התרגלו פשוט לסמן לעצמכם בדרך זו או אחרת את שימת הלב שלכם לכל אחד מן התאומים, לא מעט הורים לתאומים מסמנים לעצמם באופן מוחשי באמצעות דף ועט או כל רישום אחר שנוח להם את זמני הטיפול והתעסוקה עם התינוקות כדי לוודא שהם אכן מעניקים מספיק תשומת לב לכל אחד מן החצאים שהוא שלם בפני עצמו וזקוק לכם בדיוק כמו תאומו.

היו הורים בטוחים

אל תאפשרו לכל הדאגות האלו לכרסם במעמדכם ובתחושתכם כהורים טובים. אתם עושים ככל שאתם יכולים ונותנים את כל ליבכם עבורם, אם תתחילו להעביר את יומכם בביקורת עצמית גבוהה מדי ותחושות אשמה חוזרות על העובדה שאינכם מצליחים להשוות לחלוטין בין השניים ולעיתים אולי אחד מהם יצא נפסד מעט, ילדיכם יאבדו אתכם וזה יהיה עבורם ההפסד הגדול ביותר. מוזמנים לביקור פינוקים בג'ואי להורים ולתינוקות ובינתיים נאחל לכם ולהם רק טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגוון רחב של פרגולות בהתאמה אישית
אם אתם שוקלים להוסיף פרגולה לבית או לעסק שלכם, Magic...
החשיבות בשמירה על זכויות השכירים במקום עבודתם
עבור אנשים רבים, מקום העבודה משמש כמקור הפרנסה היחיד שלהם...
נעצרתם בחשד לעבירה בצבא? אל תתמודדו לבד
הצבא הוא מערכת משפטית אוטונומית עם חוקים משלה. אמנם יש...
לא רק חומרים אסורים עלולים למכר- הכל על סמי מרשם ממכרים
התמכרות היא תהליך עצוב, לכל מי שרואה אותו מבחוץ אבל...
לפרוש בשיא: כך תחיו בנוחות גם לאחר פרישה לפנסיה
אם פרשתם לפנסיה, סביר להניח שגם אצלכם נראית ירידה בהכנסה...
אלו מצבות מתאימות לאזור הצפון
האם יש מושג כזה בכלל "מצבה מתאימה"? רבים מהלקוחות שלנו...
לתת הזדמנות אחרונה לתא המשפחתי בעזרת הסכם
גירושין נחשבים היום למהלך שאינו חריג או נדיר. לא מעט...
סיורים בדרום אוקטובר 2024: חוויות, סוגי סיורים ומזג האוויר
אוקטובר 2024 הוא זמן אידיאלי לטייל בדרום הארץ. אזור זה...
ניקוי מים בלחץ גבוה: פתרון יעיל לכל משטח
ניקוי מים בלחץ גבוה הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות היעילות...
ים המלח: פלא טבע ייחודי ותיירות בלוענים
ים המלח, הנמצא בבקעת הירדן שבין ישראל לירדן, הוא אחד...
דילוג לתוכן