מאור בוזגלו ושיר אלמליח נבחרו כפרזנטורים של לי קופר

מאור בוזגלו ושיר אלמליח נבחרו כפרזנטורים של לי קופר
מאור בוזגלו צילום נימקו דיזיין

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו  נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל  כ 100 אלף ₪, עבור  קמפיין אביב קיץ 2017.

הקמפיין בכיכובם של מאור בוזגלו ושיר אלמליח יעלה באמצעות משרד הפרסום החדש של המותג לי קופר "לעומק התודעה", שהחליף את משרד הפרסום "ענבר מרחב". הקמפיין החדש שיעלה בתקציב של 4 מיליון ₪ יכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

לדברי סיגל כספי, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "בחרנו בשיר אלמליח ומאור בוזגלו להוביל את הקמפיין כי יש להם את הלוק, הסטייל, והאטיטיוד הנכונים והם מתאימים לאסטרטגיה השיווקית הכוללת של המותג לי קופר.

מאור בוזגלו צילום נימקו דיזיין

לדבריה: "מאור ושיר הם הדבר הכי חם בשוק כרגע, עם מעריצים רבים שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות. מאור בוזגלו מייצג את הגבר הישראלי החדש, המטרוסקסואל, שמקפיד על הטוטל לוק שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. שיר אלמליח מאוד מודעת לעצמה, לא מתפשרת על הפרטים הקטנים ומתאימה בדיוק לאמירה הסקסית של הקולקציה החדשה של לי קופר".

בתור אהובי הקהל ובזכות האיכויות שהם מביאים עמם מצאנו אותם כמתאימים ביותר להוות פרזנטורים של המותג לי קופר, שיציגו את כל ההפתעות שלנו לגברים ולנשים בקולקציית אביב קיץ 2017."

שיר אלמליח (27) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד. בשנת 2015 השתתפה בעונת ה-VIP השנייה של תכנית הריאליטי "האח הגדול", העפילה לגמר התוכנית וסיימה במקום השלישי.

מאור בוזגלו (29)הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט,  המשחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראלעם תחילת עונת 2016/2017הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר אלופת המדינה ומ 32 הגדולות של אירופה. בוזגלו ידוע בחיבתו לאופנה ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי "מטרוסקסואל" בתקשורת.   

לי קופר–  היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

שיר אלמליח צילום שי יחזקאל
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדור הבא של המשפטנים מהנגב המערבי
בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר רושם הישג מרשים. למרות...
תערוכה קבוצתית חדשה: 'השמש לא עמד דום' אומני עוטף עזה והנגב המערבי מארחים את אמני ישראל בנגרייה בקיבוץ יד מרדכי את אומני ישראל
היצירות של האומנים, שחלקם נפגעו במלחמת "חרבות ברזל", משקפות את...
האקדמית אשקלון למען החברה: שכר לימוד מלא לנרשמים לשנה א'
המכללה האקדמית אשקלון מעמידה מלגת שכר לימוד מלא לשנת הלימודים...
רשת ZAGA -פינות אוכל פותחת לראשונה חנות פופ אפ בקונספט אאוטלט במתחם הקניות גלובוס סנטר במבקיעים – חוף אשקלון
החנות נפתחת לרגל ראש השנה וחגי תשרי היא תפעל למשך...
נשיא המדינה יצחק הרצוג בפתיחת שנת הלימודים בקיבוץ יד מרדכי
״לב של מדינה שלמה, מדינת ישראל מרוסק לרסיסים הבוקר. זה...
סניף 69 לרשת מחסני השוק: יושק בתחילת ספטמבר בהשקעה של מיליוני שקלים בעיר ערד
סניף הדיסקאונט של הרשת ישתרע על שטח של כ- 2,500...
מועצה אזורית הערבה התיכונה: משרד האנרגיה יפתח תשתיות חשמל ויקדם מיזמים פוטו-וולטאיים בשיתוף חברת החשמל רשות החשמל וחב' נגה במרחב הערבה התיכונה
בהמשך למגמת הממשלה לייצר עד שנת 2030 30% מהחשמל בישראל...
העצמה נשית בנתיבות: מכבי שירותי בריאות קיימה סדנאות ייחודיות לנשים לאחר לידה
מכבי שירותי בריאות ערכה בשיתוף פעולה עם עיריית נתיבות ופורום...
חדשנות ותקומה בנגב
מעין קיטרון מנהלת מו"פ ערבה תיכונה וצפונית- תמר נפגשה עם...
משרד הביטחון, מנהלת תקומה, צה"ל והמועצה האזורית חוף אשקלון ערכו פיילוט לתפיסת ביטחון חדשה בישובי עוטף עזה, הכוללת את חיזוק ההגנה הפיזית בישובים, חיזוק כיתות הכוננות, מענה טכנולוגי משלים הכולל אמצעי תצפית, התראה ועוד
הפיילוט מתבצע במקביל בחמישה ישובים סמוכי גדר בעוטף עזה ויורחב...
דילוג לתוכן