Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאור בוזגלו ושיר אלמליח נבחרו כפרזנטורים של לי קופר

מאור בוזגלו ושיר אלמליח נבחרו כפרזנטורים של לי קופר
מאור בוזגלו צילום נימקו דיזיין

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו  נבחרו כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל  כ 100 אלף ₪, עבור  קמפיין אביב קיץ 2017.

הקמפיין בכיכובם של מאור בוזגלו ושיר אלמליח יעלה באמצעות משרד הפרסום החדש של המותג לי קופר "לעומק התודעה", שהחליף את משרד הפרסום "ענבר מרחב". הקמפיין החדש שיעלה בתקציב של 4 מיליון ₪ יכלול בין היתר סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות.

לדברי סיגל כספי, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "בחרנו בשיר אלמליח ומאור בוזגלו להוביל את הקמפיין כי יש להם את הלוק, הסטייל, והאטיטיוד הנכונים והם מתאימים לאסטרטגיה השיווקית הכוללת של המותג לי קופר.

מאור בוזגלו צילום נימקו דיזיין

לדבריה: "מאור ושיר הם הדבר הכי חם בשוק כרגע, עם מעריצים רבים שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות. מאור בוזגלו מייצג את הגבר הישראלי החדש, המטרוסקסואל, שמקפיד על הטוטל לוק שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז. שיר אלמליח מאוד מודעת לעצמה, לא מתפשרת על הפרטים הקטנים ומתאימה בדיוק לאמירה הסקסית של הקולקציה החדשה של לי קופר".

בתור אהובי הקהל ובזכות האיכויות שהם מביאים עמם מצאנו אותם כמתאימים ביותר להוות פרזנטורים של המותג לי קופר, שיציגו את כל ההפתעות שלנו לגברים ולנשים בקולקציית אביב קיץ 2017."

שיר אלמליח (27) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד. בשנת 2015 השתתפה בעונת ה-VIP השנייה של תכנית הריאליטי "האח הגדול", העפילה לגמר התוכנית וסיימה במקום השלישי.

מאור בוזגלו (29)הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט,  המשחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראלעם תחילת עונת 2016/2017הוביל את הקבוצה לזכייה בתואר אלופת המדינה ומ 32 הגדולות של אירופה. בוזגלו ידוע בחיבתו לאופנה ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי "מטרוסקסואל" בתקשורת.   

לי קופר–  היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

שיר אלמליח צילום שי יחזקאל
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
פומפאו רוקד באופקים
מייק פומפאו אופקים: "גאה להיות כאן בעיר שתושביה גיבורים" מזכיר המדינה...
בתי החולים בדרום ירימו את הכפפה? בעקבות מותו הטראגי של החייל שנדבק בפטרייה בעזה- קריאה בארגון "חברים לרפואה" שהשתתף במאמץ הבאת התרופה הניסיונית ארצה: "לערוך בבית חולים בישראל את הניסוי בתרופה כדי שתהיה זמינה לטיפול מיידי בחיילים שנדבקים"!
בעקבות מותו המצער של חייל המילואים חנן דרורי הי"ד שנדבק...
מאילת לסורוקה: התלמידים המפונים משדרות בביקור חולים לחיילים פצועי המלחמה
יוזמה מרגשת - התלמידים המפונים משדרות יצאו מאילת לביקור פצועי...
לא שוכחים את הנופלים! מיזם "זוכרים את הנופלים" בהובלת תושבי מושב שוקדה
תושבי מושב שוקדה החליטו לקדם מיזם שבמהלכו הם יבקרו משפחות...
משלחת מנהיגי חינוך בקהילות יהודיות ברחבי העולם ביקרה השבוע באופקים
משלחת מנהיגי חינוך מובילים בקהילות היהודיות ברחבי העולם, מארה"ב, קנדה,...
בתי החולים בדרום ובשפלה מתכוננים לקליטת פצועי מלחמה ומזניחים את הכוננות לגל חורפי חדש של המגיפה?
התחלואה בקורונה בעולם ובישראל במגמת עליה, אך קיים חשש שבתי...
הפרויקט להזנקת התיירות בערד יוצא לדרך: החברה הממשלתית לתיירות רגע לפני בחירת קבלן לביצוע פרויקט תצפית 'סף המדבר'
על אף המצב הביטחוני, החברה הממשלתית לתיירות ממשיכה לעבוד על...
בעקבות ההשלכות של מלחמת "חרבות ברזל" על העסקים בעוטף עמותת שניר משיקה תוכנית הכוונה עסקית
לאור ההשלכות הרוחביות של מלחמת "חרבות ברזל" על העסקים בעוטף...
אוספים את השברים – פרויקט פסיפס באופקים
אוספים את השברים – פרויקט פסיפס בהשתתפות תושבי אופקים מכל...
מגדלים את דור ההמשך של החקלאים: חברת אדמה מקימה קרן למימון תארים אקדמיים בתחומי החקלאות
תוכנית המלגות החדשה של אדמה כוללת מימון מלא של כ-25...