Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

״לפעמים חלומות מתגשמים״ במלאת שנה לפטירתו של האמן הענק צביקה פיק ז״ל, פסטיבל ערד מציג מופע מחווה בהפקה מקורית עם הזמרת שרי ואמני ערד

״לפעמים חלומות מתגשמים״ במלאת שנה לפטירתו של האמן הענק צביקה פיק ז״ל, פסטיבל ערד מציג מופע מחווה בהפקה מקורית עם הזמרת שרי ואמני ערד
צילום: עירית עשת מור

יום שני, 21.8.2023
בשעה 19:00
באולם דולב – ערד
הכניסה חופשית – יש להירשם מראש!

לפני כשנה נפרדנו מהאמן האהוב צביקה פיק ז״ל, שהשאיר אחריו חלל עצום במוזיקה ובתרבות הישראלית. האמן הגדול פרץ לחיינו בשנת 1970 כאשר נבחר לככב בתפקיד הראשי במחזמר ״שיער״ ומאז שינה את פני המוזיקה והתרבות הישראלית. הזמר והמלחין הידוע זכה לכינוי ״המאסטרו״, ובמשך חמישה עשורים הוציא כ-16 אלבומי אולפן ושירים רבים מהם הפכו ללהיטים פופולריים שמנוגנים ומוכרים עד היום. כבר באלבומו הראשון עם השירים ״אין מדינה לאהבה״ ו-״נאסף תשרי״, התאפיין בנוסחה ״הפיקית״ המצליחה שמורכבת מפופ ונגיעות רוק. במהלך הקריירה המפוארת שלו כתב, הלחין ושר אינספור שירים על זמניים כמו ״אהבה בסוף הקיץ״, ״הרקדן האוטומטי״, ״אני אוהב אותך לאה״ ועוד. שיריו של צביקה פיק עיצבו את הפסקול הישראלי במוזיקה מקפיצה ויוצאת דופן.

לכבוד שנה מאז לכתו של פיק, אמני ערד והזמרת שרי שעבדה רבות עם פיק, יצרו מופע מחווה מרגש שיוצג בפסטיבל ערד ה-40. הערב לזכרו ינציח את ״המאסטרו״ בצורה הטובה ביותר, עם שיריו האגדיים, במופע ״לפעמים חלומות מתגשמים״. אל המופע תצטרף גם הזמרת הגדול שרי, שעבדה עם צביקה פיק על הלהיטים הבלתי נשכחים- ״דם חם״, ״אני והוא על הענן״, ״רוצה לשכוח״ ו-״אל תגידו לי״.

מרינה גלייזר, המנהלת האומנותית ומפיקת הפסטיבל: "לפני שנה נפרדנו מהאמן האהוב צביקה פיק ז״ל שהשאיר אחריו להיטים על זמניים. הטון המיוחד שנתן לשיריו הפכו אותם לבלתי נשכחים, כאשר המוזיקה שלו הינה קונצנזוס בכל גיל ובכל דור. לכן הבחירה בהפקת מקור לזכרו הייתה טריוויאלית. שיתוף הפעולה של אמני ערד המוכשרים עם הזמרת שרי מעניקים למחווה נופך מרגש ומחבר בצורה מופתית למורשת אותה השאיר. אני נרגשת להזמין את הציבור הרחב להנות במופע מיוחד עם שיריו של פיק שהפכו לנכסי צאן ברזל בתרבות הישראלית. כמו כן, הציבור מוזמן להנות משלל המופעים, ההרקדות והפקות המקור הנוספות שיש לפסטיבל ערד להציע".

פסטיבל ערד האגדי חוזר אלינו בחגיגות 40 (!) שנה לקיומו. הפסטיבל הוותיק בארץ לשירה עברית יתקיים השנה לאורך חמישה ימים, בין התאריכים 20-24 באוגוסט, במספר מוקדים ברחבי העיר ערד. המופעים השנה עטורים בכוכבים מהשורה הראשונה: עדן חסון שיפתח את הפסטיבל ,עברי לידר במופע המסורתי השנתי בבימות הפיס, דני סנדרסון מארח את נופיה ומזי כהן, אסף אמדורסקי במופע ׳אני גיטרה׳- מופע מחווה לבני אמדורסקי, רן דנקר במופע קיץ וריטה בהופעה מרגשת. בנוסף יתקיימו שלל מופעי ילדים כמו: ״איך שיר נולד״- מופע שירים וסיפורים לילדים שכתב יהונתן גפן ז״ל, המופע ״שרי פופ״ מופע להיטים מבית יובל המבולבל וכוכבת הילדים רינת גבאי תבוא להקפיץ את הילדים. כמו כן, יתקיימו עוד שלל מופעי מחווה בלעדיים: האחים אסנר במחווה ליהונתן גפן ז״ל (ובהשתתפות בן ארצי, לירון לב ועוד), מופע מחווה לזכרו של גבי ברלין ומופע מחווה לחתן פרס ישראל- דקלון, בהשתתפות סגיב כהן, מאיה אברהם, ליאור פרחי ואודי צברי. יש למה לחכות!
קישור לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/43ahmxE

לפרטים נוספים:
נוגה זייבל
בנג'ו תקשורת ויח"צ
טלפון – 054-4966284

צילום: רון קדמי
צילום: נטלי חיון
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...
סגנונות בניה באזור המרכז
אזור המרכז, בניגוד לאזורים הפסטורליים והמרחבים הירוקים בפריפריה, הוא שוקק...
כל הסיבות להזמין מטבח בצבע לבן
לאחרונה אתם חושבים יותר ויותר ברצינות על האפשרות של הזמנת...
ח"כ גילה גמליאל ביקרה ביום שלישי באופקים
שרת החדשנות, המדע והחלל, ח"כ גילה גמליאל, ביקרה ביום שלישי...
איך אוטמים קיר חיצוני לחדירת מים?
יש אצלכם סדקים או סימני רטיבות בקיר חיצוני? איטום לקוי...
תביעות בתחום לשון הרע – איך עושים את זה בצורה נכונה?
לגלות בוקר אחד שמישהו פוגע בשמנו הטוב זה לא משהו...
איך עורך דין לענייני ירושה בחיפה מונע סכסוכים בין אחים?
סכסוך בין אחים סביב ירושה עלול לפרק גם משפחה מלוכדת...
עבודה בסביבה ממוחשבת- הכי פשוט שיש
מחשבים תופסים היום כל פינה בחיינו, אבל למרות זאת לא...