Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תושבי הדרום? קבלו 4 טיפים לבחירת סוללה לאופניים חשמליות 

תושבי הדרום? קבלו 4 טיפים לבחירת סוללה לאופניים חשמליות 
קרדיט pixabay

השימוש באופניים חשמליים הוא אחד החידושים היותר מרנינים של השנים האחרונות. עם זאת, גם לכלים המופלאים הללו יש כמה דברים שמשפיעים על השימוש. אחד העיקריים שבהם הוא סוללה לאופניים חשמליות אשר בחירה נכונה שלה עשויה להפוך את הרכיבה להנאה של ממש. 

למה הסוללה לאופניים החשמליים היא כל כך חשובה? איך בוחרים את הסוללה הנכונה לאופניים? להלן מספר עצות שימושיות לבחירה של הסוללה הבאה לאופניים החשמליים שלכם.

למה סוללה לאופניים חשמליות היא כל כך חשובה

כשמדובר באופניים חשמליות, הסוללה שלהן היא למעשה הדלק למנוע. ככל שהסוללה מתאימה יותר מצד אחד, ומצד שני ככל שהיא חזקה יותר, כך הביצועים של האופניים יהיו טובים יותר. מצד אחד, הם יגיעו למהירות המיטבית שלהם. מצד שני, המרחק שאליו ניתן להגיע ברכיבה אחת יהיה גדול יותר. ואם בכל אלה לא די, סוללה לאופניים חשמליות אשר מתאימה לאופניים מונעת תקלות מיותרות, שבמקרים מסוימים יכולות אפילו לגרום להשבתה מלאה של המנוע. בהמשך נביא 4 טיפים לבחירת סוללה ונלמד איך מתאימים את הסוללה לאופניים החשמליות שברשותכם, ועל מה חשוב להקפיד.

טיפים לבחירת הסוללה לאופניים החשמליות

כאמור, הסוללה היא מקור הכוח למנוע של האופניים החשמליות. מה שמשפיע על התפקוד של הסוללה הם הקיבולת של הסוללה, המשקל שלה, ההתאמה שלה למנוע ומספר הטעינות האפשרי שלה.

  1. טיפ ראשון – הקיבולת: כשבוחרים סוללה לאופניים חשמליות חשוב לבחור את הסוללה עם הקיבולת הגבוהה ביותר האפשרית. הקיבולת נמדדת בוואט לשעה (WH) וככל שהקיבולת שלה גבוהה, כך טווח הנסיעה שלה גדול יותר והמהירות של האופניים גבוהה הרבה יותר. 
  2. טיפ שני – התאמה למנוע: למרות שההיגיון מכתיב בחירה של הסוללה עם הקיבולת הגבוהה ביותר, חשוב מאד להתאים את הסוללה למנוע. סוללה עם קיבולת גבוהה תהיה, ,קרוב לוודאי, כבדה יותר. אם המתח שהיא מספקת יהיה גבוה ממה שנדרש עבור המנוע הספציפי של האופניים, המנוע עלול להיפגע, בנסיבות מבוימות אפילו להישרף. מצד שני, מתח נמוך מדיי לא מאפשר למצות את היתרונות של המנוע. 
  3. טיפ שלישי – מספר הטעינות: לכל סוג של סוללה יש מספר מינימלי של טעינות. ככל שהמספר הזה גבוה יותר, כך אורך החיים של הסוללה יהיה גבוה יותר. ההמלצה החד משמעית היא לא לטעון את הסוללה שלא לצורך, לפחות לא במחזורי הטעינה הראשונים. כך, לדברי מומחים, אפשר להאריך את חיי הסוללה. 
  4. טיפ רביעי – סוג הסוללה: נכון להיום יש כמה סוגים אפשריים של סוללה. כאשר בוחרים סוללה לאופניים חשמליות ההמלצה היא לבחור סוללת ליתיום יון. הסללה הזאת היא חזקה יותר, ומעניקה מספר גבוה יחסית של מחזורי טעינה. כיום יש סוללות ליתיום עם יותר מאלף מחזורי טעינה.

בחירה נכונה של סוללה לאופניים חשמליות היא חשובה לתפעול האופניים, לכן כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע על מנת להתאים באופן המדויק ביותר את הסוללה לאופניים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אריזה ממותגת: מה זה?
למרות שזה אולי לא נראה הרבה, לאריזה שתבחרו עבור הסחורה...
הסרת אסבסט: יצירה של סביבת חיים נקייה ובטוחה
האסבסט הוא מינרל טבעי אשר היה בשימוש נרחב בפרויקטים שונים...
נפתחו נגדכם תיקים בהוצאה לפועל? יש מה לעשות
לצערנו, מצב הכלכלי לא יציב שישנו במדינה וגם בעולם בכלל...
לנסוע לחול לראות כדורגל זאת חופשה נהדרת
החופשות הטובות ביותר הן אלה שבהן עושים בדיוק מה שרוצים...
לעצב את הבית עליו תמיד חלמתם
כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'דירה נאה מרחיבה דעתו של...
יתרונות אינדוקציה כיריים: בחירה בטכנולוגיית מטבח מודרנית
אינדוקציה כיריים מייצגים היום טכנולוגיית מטבח מודרנית. העלייה בפופולריות של המכשיר...
קשה מול הילדים? אתם ממש לא צריכים לעבור את זה לבד
כל אחד חושב כי הצרות שלו שייכות רק אליו. רבים...
הדרך למצוינות עסקית
לתקנות רישוי עסקי מזון תפקיד מכריע בעולם המורכב של תעשיית...
להיפטר מסנטר כפול אחת ולתמיד- זה אפשרי
הפנים הם אחד האזורים הבולטים בגוף. כאשר אנו פוגשים את...
כל מה שרציתם לדעת על קניית מזוודות חדשות
נסיעות לחו"ל הן חלק בלתי נפרד מהחיים של רובנו. אנחנו...