Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שערי גלילה לחניות פרטיות ולחניונים

שערי גלילה לחניות פרטיות ולחניונים
תמונה באדיבות: pixabay

שער חשמלי לחניונים ולחניה פרטית נחשב לאמצעי מיגון יעיל ופרקטי, יש מגוון דגמים של שערים המיועדים למיגון חניות פרטיות בבתים, למיגון חניונים בבנייני מגורים ובמגדלי משרדים, ודגמים המיועדים לחניונים במרכזי קניות, מפעלים, עסקים גדולים וכדומה. את השער יש לבחור בהתאם לצרכי המיגון והאבטחה, גודל המפתח, מיקום ועיצוב. חשוב לרכוש את השער מחברה מובילה בתחום כדי לקבל שירות מעולה ופתרון יעיל ועמיד לאורך זמן.

שער עם מנוע חשמלי לגלילת השלבים

כדי למגן את החניה ולמנוע מזרים לתפוס את מקום החניה, ועל מנת למזער גניבות רכבים ומקרי ונדליזם, מומלץ להתקין אמצעי מיגון יעילים ומוכחים כגון שערי גלילה לחניות. את השער אפשר לייצר מחומרי גלם שונים, מומלץ לרכוש שער חשמלי העשוי משלבים וממסגרת של אלומיניום, חומר גלם חזק ועמיד במיוחד, אלומיניום נחשב לבחירה המועדפת בגלל עמידותו בפני פגעי מזג האוויר, לרבות קורוזיה, משקלו הנמוך וחוזקו הרב.

את השער ניתן לעצב בהתאם לדרשות העיצוב של האדריכל, מעצב הפנים או הלקוח, שערים חשמליים עם שלבי אלומיניום ניתן לצבוע בתנור, יש מגוון רחב של צבעים מהם ניתן לבחור, כאשר ניתן לחורר את שלבי האלומיניום לצרכי מיתוג העסק.

פתרון מומלץ לחניה בבית פרטי

אם אתם מתכננים לבנות את בית החלומות שלכם על מגרש פרטי שרכשתם, או במידה ורכשתם בית פרטי בשכונת מגורים, מומלץ להתקין שער גלילה איכותי ועמיד כדי להגן על הרכב ולמנוע כניסת זרים לחניון. השער יעיל גם נגד כניסת אורחים לא רצויים למתחם הפרטי, חשוב לרכוש שער העומד בתקן הישראלי, יש לזכור כי השער חשוף לפגעי מזג האוויר ולרוחות חזקות.

את השער מתקינים בהתאם לגודל החניה הפרטית, ניתן לייצר שערים חשמליים נגללים בכל גודל, גם שערים במידות גדולות במיוחד. חשוב שצוות מקצועי יתקין את השער על מנת להבטיח גימור גבוה ופעולה חלקה ללא בעיות לאורך זמן. יש לוודא כי המוצר מגיע עם אחריות ארוכה וכי החברה מציעה שירות מהיר ויעיל בכל בעיה ובקשה.

פתרון מושלם לחניונים

במבנים רבים ברחבי הארץ יש חניונים תת קרקעיים, כדי למגן את המקום ולהקשות על פורצים וכנופיות גנבי הרכב, חשוב להתקין שערי גלילה חשמליים באיכות גבוהה ומחומרי גלם עמידים וחזקים. השער מספק תחושת הגנה וביטחון מעבר לשמירה על הרכבים ורכוש הדיירים. בעת תכנון השער החשמלי לחניון יש לבחור במנגנון הפעלה ושליטה, יש מגוון אפשרויות, ביניהן מתג הפעלה המותקן על קיר סמוך לשער או ליד השומר, שלט רחוק, כרטיס קרבה או בעזרת מנגנון סלולרי המאפשר לשלוט בשער מרחוק באמצעות הנייד.

בעת תכנון השער לחניה פרטית או לחניון חשוב לוודא מול היצרן כי השער מצויד במעצור חירום למניעת סגירת השער כאשר אדם או רכב עובר תחתיו, בסוללת חירום המאפשרת פתיחה וסגירה של השער בהפסקות חשמל, וכדאי לשלב מנגנון לסגירה אוטומטית של השער לאחר זמן מוגדר.

תמונה באדיבות: pixabay

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...