Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיטת ה-NLP, להעצמה אישית, מגיעה לדרום

שיטת ה-NLP, להעצמה אישית, מגיעה לדרום
צילום:עמיעד טאוב

מה הקשר בין כיפוף ברזל בניין בעובי 8 מ"מ עם הגרון לבין להצליח בחיים? תרצו לגלות איך המחשבות שלכם יכולות להשפיע על המציאות שלכם ולעשות שינוי משמעותי בחיים? בתאריך ה-21.8, יום שני, תתקיים סדנת היכרות במרכז מורים בבאר שבע לקראת פתיחת הסניף הראשון בדרום של 'מכללת NLP לשם שינוי' בספטמבר הקרוב. את הסדנה ידריך מיקי ברקל, מייסד המכללה, במטרה לחשוף את המשתתפים לשיטת ה-NLP על כל תחומיה.

על מנת לחשוף את תחום ה-NLP לכל אזור הדרום, החליטו במכללת 'NLP לשם שינוי' לקיים סדנה חווייתית שמטרתה להכיר את שיטת ה-NLP על כל תחומיה. הסדנה תתקיים במרכז המורים בבאר שבע בתאריך 21.8 (יום ב') בין השעות  17:30 – 20:30 .

מארגני הסדנה מספרים כי בסדנה ילמדו המשתתפים לזהות מה תוקע אותם בחיים, יבינו איך המחשבות שלהם משפיעות על המציאות, ויכירו 5 מפתחות להשגת החיים שהיו רוצים. את הסדנה ידריך מיקי ברקל המסטר טריינר ל-NLP , תלמידו של דר" ריצ'ארד בנדלר ומייסד מכללת NLP לשם שינוי.

"מכיוון שהמחשבות שלנו (המודעות והלא-מודעות) משפיעות על הרגשות שלנו והאופן שבו אנו רואים את המציאות ובכך מגיבים אליה", מסביר מיקי ברקל, אשר יעביר את הסדנה, "היכולת שלנו לשנות את המחשבות האוטומטיות שלנו ע"י שימוש בכלים משיטת ה NLP – תאפשר לנו לחשוב אחרת על העולם, ומתוך כך לשנות את התגובות שלנו לעולם ולהשפיע אחרת על המציאות שלנו. הדבר הזה מאפשר בתורו לשנות את המציאות וכאילו להכפיף אותה לרצונות שלנו. בסדנא נציג שיטות שונות ואת היתרונות הגדולים של תחום ה-NLP ונראה האם באמת ניתן לכופף ברזל בניין בעובי 8 מ"מ עם הגרון – בזכות כוח המחשבה? למה הפחדים שלנו יותר חזקים מהרצונות שלנו? ומי הוא המעצור הגדול ביותר של חיינו, אשר מונע מאתנו להשיג את החיים שמגיעים לנו?".

רוני מסיקה, מנהל מכללת NLP לשם שינוי סניף באר שבע והדרום סיפר כי: "בתור תושב באר שבע ותיק, אני רואה איך העיר מתפתחת מבחינות רבות ואני חושב שזה מן המתבקש להעניק לתושבי העיר גם כלים של התפתחות אישית. בסדנא האחרונה שהועברה ראיתי במו עיני איך אדם שלא חשב לעולם כי יצליח לשבור קרש, עלה לבמה ועשה זאת במכה אחת. אני מתרגש לתת לתושבי באר-שבע בפרט ואזור הנגב בכלל את האפשרות להכיר את השיטה שעיצבה את חיי ומקווה שכמוני ירגישו כלל המשתתפים בכנס ובקורסים".

המכללה להכשרת מאמנים, אומן ורב אומן בשיטת NLP, קיימת כבר עשור עם סניפים ברחבי הארץ. נכון לעכשיו הסתיימו מעל 140 מחזורים במגוון רחב של קורסים. מיקי ברקל, עוסק בתחום מעל עשרים שנים והינו תלמידו ונציגו הרשמי בארץ של ד"ר ריצ`ארד בנדלר מייסד השיטה.  סניפי המכללה נמצאים בכל הארץ ולאחר ביקוש רב הוחלט לפתוח סניף דרומי בבאר שבע שיאגד את כל אזור הדרום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...
חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי
חברת הסטארט אפ הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית בפארק המדע...
רכיבה חשמלית - העתיד של תחבורה בת קיימא
ככל שהעולם ממשיך לאמץ חלופות ברות קיימא, רכיבה חשמלית הופיעה...
רשת מחסני השוק פותחת סניפים חדשים
רשת מחסני השוק השלימה את הסבתו של סניף קו-אופ בצור...