Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רשת מחסני השוק פותחת סניפים חדשים

רשת מחסני השוק פותחת סניפים חדשים
צילום יחצ

רשת מחסני השוק השלימה את הסבתו של סניף קו-אופ בצור הדסה וחנכה את הפורמט השכונתי "מחסני השוק בשבילך". בהסבת הסניף הושקעו מיליוני שקלים והוא כולל קופות עצמאיות, מחלקות מתמחות, קצביית פרימיום, מעדניית דליקטסים ועוד. הסניף החדש הממוקם ברכסים 16, משתרע על פני שטח של כ-1,000 מ"ר. הוא עבר שיפוץ מסיבי ומתיחת פנים כשהמטרה הכוללת היא להעניק לקהל הלקוחות חווית קניה מתקדמת. סניף זה צפוי לשרת את תושבי צור הדסה והסביבה ולהגביר את התחרותיות על סל הקניות גם בפורמט השכונתי, מהלך מבורך שצפוי להיטיב עם הצרכנים.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה כיום 63 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות.
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "אנו שמחים לחנוך את סניף צור הדסה המיתולוגי ונרגשים להציג ללקוחותינו הנאמנים, שגם בסניפים שכונתיים יכולה להתקיים חווית קניה במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ולשם אנו חותרים. צוותי הסניף עברו הדרכה מקיפה על מנת לשמור על רמת השירותיות והמקצועיות, לצד שימור תחושת הקהילתיות בשכונה. אנו מזמינים את תושבי האזור לעקוב אחרינו בכל הפלטפורמות האפשריות כדי להתעדכן באופן שוטף במגוון המבצעים היומיים וכך יוכלו ליהנות מצרכנות נבונה".
מחסני השוק בשבילך- רכסים 16, צור הדסה.

כמו כן, רשת מחסני השוק, חנכה את סניף מחסני השוק יעלים בבאר-שבע, אשר מחליף רשמית את סניף שופרסל המיתולוגי. זהו הסניף התשיעי שלה בבאר-שבע. בשיפוץ הסניף, המשתרע על שטח של כ- 1,000 מ"ר, הושקעו מיליוני שקלים במטרה להעניק חווית קניה מתקדמת לקהל הלקוחות. סניף מחסני השוק החדש, שופץ ועוצב מחדש בקווים נקיים המבליטים את תמהיל המוצרים. בין המחלקות הרבות, קצביית פרימיום, מעדניית דליקטסים, מחלקות ייעודיות מתמחות, מחלקת פירות וירקות מהגדולות, קופות עצמאיות וחניה צמודה.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה כיום 63 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות.
מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "אנו נרגשים להשיק את הסניף התשיעי שלנו בבאר-שבע. לצד סניפים גדולים במיוחד, חשוב לנו לפתוח בקצב מדוד ומושכל גם סניפים שכונתיים. ברגע שנוצרה הזדמנות מבחינתנו, הבחירה לפתוח סניף פעיל במרכז יעלים, הייתה ברורה מאליה, מאחר ובעבר הוא היה אחד המרכזים התוססים והמצליחים ביותר. כתושבי העיר חשוב לנו לתמוך, לפתח ולתת שירות גם באזורים הותיקים ובדרך זו להעניק רוח גבית למשיכתם חזרה מעלה. אנו מזמינים את קהל הלקוחות הרחב להגיע וליהנות ממחירים תחרותיים על מגוון עצום של מוצרים ובדגש על איכות בלתי מתפשרת".

מחסני השוק, שדרות יעלים 34, באר-שבע.

אודות רשת מחסני השוק
רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 63 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך". רשת מחסני השוק מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת וכן, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של רנ"ג אורי מויאל ז"ל מדימונה שנרצח בפיגוע בבית קמה
ברביעי האחרון קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
ילדי באר-שבע והסביבה שימו לב: הבלוגר והמתכונאי המוביל רון יוחננוב, יגיע לסדנת בישול מיוחדת לילדים בקניון עזריאלי הנגב
סדנת הבישול תתקיים ביום חמישי ה - 11 באפריל, בשעה...
להקת הפלמנקו רמנגאר גאה להציג בבכורה DARABAR מסע בחזרה לעצמנו שבגוף
מופע פלמנקו משובח בהשתתפות 14 רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה! רקדנית אורחת:...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול בדרום במסגרת התכנית המבצעית "דפיקה בדלת"
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול במסגרת התכנית המבצעית...