Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קורס ניהול מחסן – הדרך שלך קדימה

קורס ניהול מחסן – הדרך שלך קדימה
לימודים במכללת אקדמון.צילום באדיבות מכללת אינטלקט אקדמון

שנים רבות עברו מאז שמחסנים התנהלו בצעקות וברישומים חפוזים של הדף. כיום מעורבות בעבודת המחסנאות תוכנות מתקדמות כגון הפריוריטי ואילו המנהלים נדרשים להפגין בקיאות ביישומי מחשב, אנגלית, חישוב עלויות, בקרה ניהולית, וכמובן עקרונות בסיסיים הקשורים בניהול ארגוני, גהות ובטיחות. אמנם, במהלך העבודה השוטפת כמחסנאי התוודעת לחלק מן התחומים הללו, אך על מנת להתקדם בסולם הדרגות יש לעבור קורס ניהול מחסן במכללה רצינית.

מכללת אינטלקט אקדמון מובילה אותך לעתיד

מכללת אינטקלט אקדמות השוכנת בצומת קרית אתא היא אחד המוסדות הוותיקים באזור הצפון, וזוכה להערכה רבה מצד גופים ממשלתיים, אקדמיים וחברות פרטיות גדולות. במכללה עוברים מדי שנה אלפי סטודנטים שהצטרפו להכשרות מקצועיות במגוון תחומים מבוקשים במשק, ביניהם הנהלת חשבונאות, משאבי אנוש, טכנאות סלולר, מנהל עבודה בבניין, מזכירות רפואית ומשפטי, ועוד. הקורסים במכללה מבוססים על היכרות מעמיקה עם צרכי השוק ומותאמים לדרישותיו המשתנות, תוך עמידה קפדנית בתקנות משרד הכלכלה וכל גוף ממשלתי רלוונטי. בתוך כך, המרצים המנוסים של מכללת אינטלקט אקדמון מלווים את התלמיד לכל אורך הדרך באופן קשוב ואישי, מסייעים לו באתגרים ובמיצוי הפוטנציאל האישי. בצפון, קורס לניהול מחסן ניתן לעבור באינטלקט אקדמון – מכללה בצפון.

לימודים במכללת אקדמון.צילום באדיבות מכללת אינטלקט אקדמון

מה נותן לך קורס ניהול מחסן?

במידה שאתה שואף לפתח קריירה בתחום ניהול המחסנים, אך עדיין לא רכשת השכלה מקצועית, הרי שקורס ניהול מחסן מיועד בדיוק עבורך. מדובר בשיעורים תיאורטיים, בהתנסויות מעשיות ובסיורי שטח הנפרשים על פני 260 שעות, אשר מקיפים שורה ארוכה של נושאים. בין היתר, בקורס תלמד על נושאי מערך האיכות במחסנים, אנגלית למחסנאים, מיומנויות ניהוליות, הכרת המחשב, יסודות בארגון וניהול, בטיחות וגהות, ולא פחות חשוב – תתמחה באופן מעשי במערכת ERP PRIORITY בדגש על מודול המלאי והמחסן בתוכנה. כאמור, במהלך הקורס תצא גם לסיורים במחסנים של חברות שונות ותבצע פרויקט גמר ממוחשב עם ליווי של מרצה צמוד. לבסוף, לאחר שתסיים את מטלותיך ותעמוד בבחינות מטעם משרד הכלכלה והמכללה עצמה, תזכה לתעודת מוסמך בניהול מחסן ממוחשב מטעם משרד הכלכלה, וכן בתעודת מוסמך ניהול לוגיסטי מטעם מכללת אינטלקט אקדמון.

איתך בדדך להצלחה

מזה שני עשורים שמכללת אינטלקט אקדמון מלווה עשרות אלפי תלמידים אשר בחרו לעבור בה הכשרות וקורסים מקצועיים. שמה של המכללה הולך לפניה בזכות רמתם הגבוהה של המרצים ושל תוכניות הלימוד המושקעות, ובזכות היחס הצמוד שמוענק לכל תלמיד. הליווי מתחיל עוד בשלבים הראשוניים במחלקת הייעוץ של המכללה, ועד להשגחה וסיוע בפרויקטי הגמר של המסלולים השונים. זוהי אחת הסיבות המרכזיות לכך שבוגרי אינטלקט אקדמון מצליחים להשתלב במהירות בשוק העבודה, להתקדם במקומות תעסוקה קיימים, ולעבור את מבחני ההסמכה של משרדי הממשלה בציונים גבוהים. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי קורס ניהול מחסן, המועבר ברמה האקדמית והמקצועית הגבוהה ביותר בישראל, ובאזור הצפון בפרט.

לפרטים נוספים, פנה אל מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
רשת גרג פותחת לאחר חצי שנה למלחמה סניף דגל מחודש בעיר הדרומית שדרות בהשקעה הנאמדת בכ – 550 אלף ₪
כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט ענק עם...
מכנסיים ארוכים לגברים
מכנסי דגמ"ח - דגשים לבחירה נכונה
נוסף לנעליים, חולצות וכפכפים, מכנסי דגמ"ח הם פריט לבוש חיוני...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...