Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פורומים רפואיים און-ליין – היתרונות – כדוגמת שאל את הרופא

פורומים רפואיים און-ליין – היתרונות – כדוגמת שאל את הרופא
doctor צילום pixbay

עד לפני מספר שנים, כאשר רצינו לקבל מידע רפואי או להתייעץ עם מומחה, היה עלינו לקבוע פגישה ולהזמין בתור. בזמן זה המחלה או הכאבים כבר היו משתנים לא פעם, וההמתנה הייתה מלווה בכסיסת ציפורניים. הדברים עוד היו מסתבכים כאשר היינו מבקשים לקבל חוות דעת שנייה, ונאלצים שוב לחכות תקופה ארוכה. ואולם, המצב כיום שונה לחלוטין בזכות פורומים בתחומי רפואה ובריאות שמוצעים ברשת האינטרנט.

מה ניתן לקבל בפורומים?

ראשית, תפקידם של הפורומים הוא לקשר בין מומחים רפואיים שמנהלים אותם, לבין הציבור הכללי בכל הארץ. לדוגמא, פורום בתחום ניתוחי קטרקט ינוהל על ידי רופאי עיניים מנוסים, המשמשים בתפקידים בכירים בבתי חולים, בקופות החולים ובמרכזים רפואיים שונים. מאידך, פורום להחלפת מפרקי ברך וירך ינוהל על ידי אורתופד מומחה וותיק שמאחוריו מאות ניתוחים כאלו. על כן, הפורומים מהווים כתובת אמינה וזמינה לקבלת מענה וייעוץ מקצועי במגוון רחב של תחומים. בין היתר ניתן לשאול בהם על תוצאות של בדיקות ואבחונים, לפרט תסמינים וכאבים, לשאול על חלופות טיפוליות, וכדומה, והכול בהתאם לסיווגו של הפורום. במרבית המקרים התשובות מגיעות בתוך ימים ספורים, ולעיתים אף באותו היום, כאשר המנהל משתדל לענות בצורה המפורטת והמקיפה ביותר שאפשר. מעבר לכך, גולשים רבים מוצאים מענה וכיוון לשאלותיהם גם מתשובות שניתנו לגולשים אחרים. לדוגמא, גולשת שמצויה בהריון וחושבת לעבור לידה טבעית, יכולה לפנות לפורומים העוסקים בהריון ולידה, ולקרוא את התשובות שניתנו לנשים אחרות באותו הנושא.

doctor צילום pixbay
doctor צילום pixbay

אמצעי מתקדם ופשוט לשימוש

פורומים בתחומי בריאות ורפואה אמנם מתבססים על טכנולוגיה מתקדמת, אך למעשה הם זמינים ונגישים לכל אחד. כדי להעלות בהם שאלות צריך רק להיכנס לפורטל הרפואי, למצוא את הפורום המבוקש מתוך רשימה, ולרשום את השאלה. מי שרוצה יכול להוסיף גם את פרטיו האישיים או להשתמש בשם בדוי כדי לשמור על אנונימיות. מעבר לכך, אין צורך בכל ידע בתפעול מחשב.

פורומים מכל תחומי הבריאות

בפורטלים רפואיים תוכלו למצוא שורה ארוכה של פורומים רפואיים בתחומים רבים, כגון רפואת משפחה, ילדים וטף, רפואת שיניים ילדים או מבוגרים, טיפול זוגי ומשפחתי, אופטיקה וראייה, פגיעות וניתוחי קרנית, גינקולוגיה כללית וניתוחית, ועוד. לרשימה מלאה של פורומים בתחום הרלוונטי עבורכם היכנסו אל הקישור הבא באתר הבריאות והרפואה המתקדם "שאל את הרופא":

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
יצירת סביבת העבודה האידיאלית
השולחן הוא לא רק רהיט, אלא מרכיב חיוני בכל חדר....
בשורה מתוקה במיוחד לתושבי הדרום - איזו רשת נפתחה בקניון עזריאלי הנגב?
רשת הממתקים המובילה, "שוויצריה הקטנה" הנמצאת תחת בעלותו של איש...
'מהחממה לצלחת' – בסימן הצדעה לחקלאות ישראלית מקומית
קטיף ירקות עצמי בחממות, סיורים חקלאיים, סדנאות בישול עם שפים,...
הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי Hola בשכונת רמת שקד באופקים: "המטרה – ליצור את מרכז הבילוי והפנאי המוביל באזור"
במעמד ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, היזם גבי בורדוביץ ומכובדים...
מלחמת חרבות ברזל - כל הידיעות
ימים לא פשוטים עוברים על העם שלנו - עם זאת...
איך תדעו אם עסקת הנדל"ן שהציעו לכם טובה באמת?
יש המון סיבות למה נדל"ן נחשב לבטוח יותר מהבורסה, ולמה...
חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, המפתחת טכנולוגיה מוגנת פטנט להפחתת סוכר במיצים טבעיים והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירת הטעם הטבעי, מתקדמת לייצור מסחרי מלא ומובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי
חברת הסטארט אפ הפועלת בשווקים גלובליים, משיקה רשמית בפארק המדע...
רכיבה חשמלית - העתיד של תחבורה בת קיימא
ככל שהעולם ממשיך לאמץ חלופות ברות קיימא, רכיבה חשמלית הופיעה...
רשת מחסני השוק פותחת סניפים חדשים
רשת מחסני השוק השלימה את הסבתו של סניף קו-אופ בצור...