Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עשרות בעלי עסקים ותעשיינים מאופקים נחשפו לתהליך קבלת אישור ספק ממשרד הביטחון

עשרות בעלי עסקים ותעשיינים מאופקים נחשפו לתהליך קבלת אישור ספק ממשרד הביטחון
קרדיט צילום: אוקסנה וינרסקי.

ממשיכים לסייע לבעלי העסקים והתעשיינים: עשרות בעלי עסקים ותעשיינים מאופקים נחשפו ביום שלישי לתהליך קבלת אישור ספק ממשרד הביטחון, בכנס מיוחד שנערך במרכז הצעירים בעיר. זאת במטרה שכמה שיותר עסקים ומפעלים באופקים יזכו למעמד של ספק משרד הביטחון, ובכך אף יסייעו לתעסוקה בעיר. הכנס הוא תולדה של שיתוף פעולה בין עיריית אופקים, אגף מנהל הרכש במשרד הביטחון, ומעוף – מערך הסיוע של הסוכנות לעסקים במשרד הכלכלה והתעשייה, והשתתפו בו בין היתר סמנכ"ל וראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, אבי דדון, ומנכ"ל לשכת המסחר והתעשייה בבאר שבע והנגב, אריה קליינמן. את האירוע הנחה מנהל מעוף באר שבע ונגב מערבי, לביא קייט.

קרדיט צילום: אוקסנה וינרסקי.

בעלי העסקים והתעשיינים קיבלו מפי סגן ראש מנהל הרכש הלוגיסטי הרב זרועי במשרד הביטחון, אבי שרקא, מידע מקיף, הנוגע למנהל הרכש וקבלת אישור ספק מוכר במשרד הביטחון. לאחר מכן פירטה ראש היחידה הכלכלית במנהל הרכש, גילה בן בסט, את ההעדפות הניתנות לאזורי קו עימות. ראש חטיבת מכרזים ופרויקטים ביחידה להתקשרויות עם קבלנים, שני גולדנברג, הסבירה אודות מערך הרכישה באגף ההנדסה והבינוי, ומנהלת האסטרטגיה וזירת הייצור המתקדם, רונית אשל, דיברה על חדשנות בתעשייה הישראלית. בתום החלק העיוני נאספו המשתתפים סביב שולחנות עגולים עפ"י סיווגם המקצועי. בסיום האירוע התחייבו נציגי משרד הביטחון לסייע לבעלי העסקים בתהליכי הרישום כספק, ופרטיהם הועברו למשתתפי הכנס ובהמשך אף יופצו לכל בעל עסק בעיר שיהיה מעוניין בכך.

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, בירך את המשתתפים: "אני שמח על ההיענות שלכם לאירוע, ועוד יותר על התוצאות העתידיות של היום הזה", אמר דנינו. "גוף כמו משרד הביטחון יכול להוות חיזוק משמעותי מבחינת הפדיונות של כל העסקים והמפעלים באופקים. תקופת הפיתוח שחווה העיר, לצד האפשרות להירשם כספק של משרד הביטחון, ממחישים כי זאת היא העת לפתוח עסקים באופקים ולשדרג את העסקים הקיימים. אני רוצה להודות למשרד הכלכלה והסוכנות לעסקים קטנים, למנהל הרכש ואגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, ולכם – בעלי עסקים ותעשיינים – שהרמתם את הכפפה, ומאחל לכולכם שתוגדרו בסופו של דבר כספקים של משרד הביטחון".

"מדובר במיזם חלוצי שמטרתו להניע ולעודד יוזמות מניבות של עסקים מקומיים, ממנו יצאו כולם נשכרים", הוסיף מנהל האגף לפיתוח אורבני בעיריית אופקים, אבי ביתן. "מהלך זה מתאפשר תודות למדיניות יזומה של עיריית אופקים, לפיה יש לייצר הזדמנויות בעולם העבודה, לצד יוזמות עסקיות מקומיות. למשרד הביטחון יש את היכולת למנף את הכלכלה המקומית בשל היקף השירותים והרכישות שהוא מבצע. אני קורא לבעלי העסקים שנכחו בכנס להפיץ את הבשורה".

"אחד האתגרים הגדולים בנגב הוא הנגשה של הזדמנויות והגדלת האפשרויות לתעסוקה איכותית ויציבה, שתאפשר פיתוח מסיבי לכלכלה המקומית", סיכם מנהל מעוף באר שבע והנגב המערבי, לביא קייט. "הכנס נתן מענה משמעותי לאתגרים אלו שחווים העסקים בעיר, ויצר הזדמנות אמיתית לפיתוח עסקי ולשינוי כלכלי, קהילתי ותעסוקתי".

בעלי עסקים שלא נכחו בכנס יוכלו לקבל את כל הפרטים בסניף מעוף באר שבע,

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
במעמד שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: הונחה אבן הפינה למכון התקנים באופקים
אבן הפינה לסניף הדרומי החדש של מכון התקנים הישראלי הונחה...
התקנת חלון אלומיניום
התקנת חלון אלומיניום
האלומיניום ידוע כחומר גלם עמיד, נוח לעבודה, ידידותי לסביבה ולא...
מה עשה רון יוחננוב בקניון עזריאלי הנגב עם עשרות ילדים?
קניון עזריאלי הנגב , אירח את הבלוגר, המשפיען והמתכונאי המוביל...
החטופה שחזרה מהשבי חגגה יום הולדת עם צוות סורוקה
יום הולדת שמח אלמה!💛 אלמה אברהם  שחזרה משבי החמאס, חגגה היום...
יירוט שלל האיומים ששוגרו הלילה מאיראן: מערכת ההגנה הרב שכבתית של התעשיות הביטחוניות הישראליות
התעשייה האווירית ברכהאת מערכת הביטחון וצה״ל על יירוט שלל האיומים...
ביד חזקה ובזרוע נטויה: 2 אלופי אירופה ישתתפו באליפות אופקים השלישית בהורדת ידיים
לא מרימים ידיים – מורידים אותן: רגע לפני פסח ישתתפו...
מתרגלים שריפה במרכז הרפואי ברזילי
היום התקיים תרגיל כיבוי אש במרכז הרפואי ברזילי, בו בוצעה...
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול בדרום במסגרת התכנית המבצעית "דפיקה בדלת"
18 שוהים בלתי חוקיים - נעצרו אתמול במסגרת התכנית המבצעית...
עורף MALL - הפלטפורמה שמחזקת את העסקים בקו העימות
בתקופות של מלחמה ומתח ביטחוני, בעלי עסקים רבים באזורי הדרום...
חברי מועצת העיר אופקים קיימו ישיבת מליאה ראשונה: "לשלב ידיים למען פיתוחה של העיר ולמען תושביה"
חברי מועצת העיר אופקים קיימו ביום רביעי ישיבת מליאה ראשונה...