Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סניף מעוף בקריית גת משנה מקום וממשיך לפעול למען העסקים באזור

סניף מעוף בקריית גת משנה מקום וממשיך לפעול  למען העסקים באזור
קרדיט- חדווה אלמוג מנהלת הדרכה באשכול 9

כחלק מהשינויים שנעשים לטובת הפעילות במעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, סניף מעוף קריית גת מתחדש ומעתיק את מקומו לאזור מרכזי בעיר בעל נגישות גבוהה. גם בתקופת הסגר השלישי סניפי מעוף בדרום ובשפלה ממשיכים להשיק תכניות סיוע לעסקים ויזמים, ויפעילו קו חירום ייעודי לעסקים בו היועצים העסקיים של מעוף יענו לבעלי העסקים. עוד סיוע יינתן בהגשת בקשה להוזלה בארנונה ומענק לשימור עובדים

אין זה סוד שתקופת הקורונה הזיקה ללא מעט עסקים, במיוחד עבורם סניפי מעוף הפזורים ברחבי הארץ העניקו לאורך תקופת הקורונה מענה וסיוע מורחב לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות קו חירום שנפתח ובו נציגי מעוף סייעו במזעור הנזקים הצפויים שהקורונה הביאה למגזר הפרטי והעסקי. גם בימים אלו, כשפנינו לסגר שלישי, סניף מעוף בקריית גת עובר למשכנו החדש בבניין הקריון, ומזמין את בעלי העסקים והיזמים בעיר ליהנות מליווי והדרכה אישית, תכניות ייעוץ והכוונה עסקית, קו חירום לסיוע וסדנאות וקורסים דיגיטליים ייחודים המותאמים למציאות המשתנה. 

עוד בימים אלו, סניפי מעוף בדרום ובשפלה קוראים לעסקים הקטנים לנצל את ההזדמנות והסיוע של מעוף בהגשת בקשות שונות היכולות לסייע לעסקיכם, כמו:  בקשה להחזר הוצאות בארנונה עסקית ומענק לשימור עובדים. כחלק מהתכנית הכלכלית לסיוע לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה, ניתן סיוע בהנחה של 95% בארנונה לעסקים שנפגעו באופן ניכר עד יוני 2021. דרך מעוף ניתן להגיש את הטופס ולבדוק את הזכאות. וכן ניתן גם להגיש בקשה עבור מענק שימור עובדים. המענק הוא בסך 5,000 ₪ על כל עובד שנמשכה העסקתו גם לאחר ההגבלות והירידה בהיקף העבודה. 

אורי הכהן, מנכ"ל מעוף מרחב דרום והשפלה: " לצד משבר הקורונה שפקד אותנו בשנה האחרונה, מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים הקטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, כאן עבור בעלי העסקים והיזמים הנמצאים בתחילת דרכם ומתאים את ההכשרות המקצועיות והליווי האישי לעולם התעסוקה החדש. במיוחד בימים אלו, ימים של סגר נוסף, בעלי ובעלות עסקים מוזמנים ליהנות מאפשרויות הסיוע והייעוץ שמגיעים להם וכן סיוע בבקשות למענקים השונים וליווי לקבלת מימון מהבנקים". 

שי חיות, מנהל סניף מעוף קריית גת: " סניף מעוף קריית גת הצליח בשנים האחרונות להוביל ולמנף עסקים רבים בעיר ובסביבה באמצעות הכלים המקצועיים הניתנים בסניף והייעוץ והליווי האישי הניתן לכל אחד ואחד המגיע לסניפנו. גם בתקופת הקורונה התוודענו לעסקים רבים בעיר ובחבל לכיש שצלחו את המשבר ובטחו בייעוץ שהענקנו. כפי שהצבנו לעצמנו מטרה בתקופה הקורונה לעשות כל שביכולתנו כדי לסייע לעסקים לצלוח את התקופה, כך גם כעת אנחנו כאן בשביל העסקים".

 סניף מעוף קריית גת החדש נמצא בניין הקריון, שדרות לכיש 5, קריית גת. בעלי עסקים ויזמים מוזמנים לפנות לסניף וליצור קשר בטלפון: 076-8844874

קרדיט- חדווה אלמוג מנהלת הדרכה באשכול 9
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הישג חסר תקדים לביה"ס בת דור באר שבע!
תלמידי ביה"ס קוטפים את המקום הראשון בכל רמות הגילאים הראל ארוש...
תלמידות אולפנת אמית אוריה באר שבע זכו בגמר רמון ספייסלאב: הניסוי שהכינו יבוצע בחלל
תלמידות שכבה ח' באולפנת אמית אוריה באר שבע זכו במקום...
אירועי "מדרום" לאמנות באופקים יערכו בשכונת מישור הגפן
אירועי "מדרום" לאמנות רב תחומית יתקיימו השנה במתכונת מיוחדת בימים...
מקלט באולינג: מקלט החיילים של שלום וגידי
לקראת יום מעשים טובים, מיזם הדגל של עמותת רוח טובה...
משפחות מהצפון (של הרוג ושל חטוף)בביקור במרכז התופת בדרום
המרכז הקהילתי מעלה יוסף, מבית החברה למתנ"סים, הוציא בחסות המועצה...
משלחת של מושלים וראשי ערים התארחה באופקים
משלחת של מושלים וראשי ערים מדרום אמריקה הגיעה ביום שני...
לקבלת "הרמטכ"ל" תלמוד תורה יימתח להקשב !
תלמוד התורה בגדרה הפך ל"בסיס צבאי" תלמידי תלמוד תורה בגדרה הפכו...
ניצנים של תקווה בענף הבנייה בדרום
בזכות פעילות של "ארגון הקבלנים בנגב" עשרות עובדים זרים מסרי...
גורי שועלים חולצו ממחילה שנהרסה במושב אשכולות
ארבעה גורי שועלים, בני שלושה ימים בלבד, חולצו ע"י עמותת...
גם סבא וסבתא התגייסו עמותת מטב יזמה סדנה ייחודית לסבים וסבתות שהנכדים שלהם מגויסים
מאז ה-7 באוק' כולנו נדרשים לפתח חוסן נפשי כדי לשרוד...